Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #26 Skrevet 27. september 2017 Aaaaah. Sjalusidrama med den bittelille sinte asiatiske elskerinnen. Han har nok trodd du er dum og lett å lure fordi du er innvandrer. Men dere blir vel like kanin koker som norske kvinner. 😂😂😂 Lykke til. Uansett utfall, du kommer til å drite deg ut. Anonymkode: f6d96...663
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #27 Skrevet 27. september 2017 Når en mann skaffer seg en kone er det tuftet på en fremtidsplan, ønske om å dele livet (eller ihvertfall mange år) sammen. Han skal ideelt elske henne og hun har noen kvaliteter han setter pris på og "trenger". Han vil i mange tilfeller ha en slags respekt for henne. Til og med de som er så rashøl at de er utro vil kunne se sider ved sin kone de beundrer. Så er det de mannfolka som er utro uten at de hater kona som pesten: Elskerinnen er et leketøy. Hun skal være pen å se på, tilgjengelig seksuelt og sikkert god i senga. Det er tuftet på sex. Når han innleder noe på siden er det ikke for å avslutte det han er i nødvendigvis, men å få noe i tillegg!! Hvor mange menn er det som sier til sin elskerinne at de skal forlate kona sammenlignet med hvor mange som gjør det ? Dette utroskapet må han selv ta ansvar for, han har vært svikefull mot sin kone. Men at du sitter der og trodde han skulle se deg som noe mer enn ei dame som skulle tilfredsstille hans egoistisk behov var vel litt naivt? Var det du som fortalte det til kona? Anonymkode: 9ae06...ce9
Fru Banderas Skrevet 27. september 2017 #28 Skrevet 27. september 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Så hvorfor spørre dere meg hvis likegyldig? Igår hans kone fikk vite. Hun vet nå vi har forhold lenge. Anonymkode: 4f2c2...eba Nå var det ikke jeg som spurte, men det var visst veldig vanskelig å få med seg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #29 Skrevet 28. september 2017 Allerede gjort. Hun vet og akseptert. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #30 Skrevet 28. september 2017 På 25.9.2017 den 0.17, Anonym bruker skrev: Jeg spør fordi du skriver som en asiatisk dame og det var det første som falt meg inn da jeg leste innlegget ditt. Men spiller ingen rolle fordi det her er kun et troll innlegg fra en sliten husmor som kjeder seg om kvelden. Anonymkode: 39b75...e80 Akkurat det samme tenkte jeg! Anonymkode: 7149e...bdc
Anonym bruker Skrevet 28. september 2017 #31 Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Akkurat det samme tenkte jeg! Anonymkode: 7149e...bdc Jeg er ikke husmor men godnatt til dere som er slien. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2017 #32 Skrevet 2. oktober 2017 Haha😂Daue😂😂e de muuuulig lissom🙈🙈 Anonymkode: b8372...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå