Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #1 Skrevet 24. september 2017 Han sendte meg idag nysgerrig spm om hvordan jeg har det i helgen. Selv er han på reis med ektefelle. Vi hadde en dialoge og alt var vell SMS ikveld bare går ikke inn. Jeg fortelle hans kone og det er over og ut mellom dem. Hva synes dere? Jeg elske ham, vi har sex to ganger hver uke og mer. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #2 Skrevet 24. september 2017 Hæ? Hva er det du lurer på? Anonymkode: 61269...379
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #3 Skrevet 24. september 2017 Dropp han og finn en som er singel. Anonymkode: 0e104...b97
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #4 Skrevet 24. september 2017 Jeg lure på om jeg skal vise hans kone alle sms og film han har sendt meg av seg selv. Han slette etterhvert og jeg sa jeg beholde. Jeg har alle disse filme. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #5 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg lure på om jeg skal vise hans kone alle sms og film han har sendt meg av seg selv. Han slette etterhvert og jeg sa jeg beholde. Jeg har alle disse filme. Anonymkode: 4f2c2...eba Og hva ønsker du å oppnå med å gjøre det? Gå videre. Anonymkode: bd295...d54
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #6 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg lure på om jeg skal vise hans kone alle sms og film han har sendt meg av seg selv. Han slette etterhvert og jeg sa jeg beholde. Jeg har alle disse filme. Anonymkode: 4f2c2...eba Hvorfor skal du gjøre det? Du har med vilje og viten blitt elskerinnen til en gift mann, men når du tror han har blokkert deg vil du straffe henne ved å gni utroskapen inn? Det vil ikke føre til at han velger deg, heller omvendt... Anonymkode: dee53...999
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #7 Skrevet 24. september 2017 Hva vil du oppnå ved å fortelle kona hans? Ønsker du å ha ham som mer enn en elsker? Anonymkode: a991a...0ec
sug lut Skrevet 24. september 2017 #8 Skrevet 24. september 2017 Meningsløst på så mange måter. Men klart, når han innlater seg med sånt som deg er det vel ikke annet å vente.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #9 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal du gjøre det? Du har med vilje og viten blitt elskerinnen til en gift mann, men når du tror han har blokkert deg vil du straffe henne ved å gni utroskapen inn? Det vil ikke føre til at han velger deg, heller omvendt... Anonymkode: dee53...999 Mange mine venne vil ringe henne å si fra. De har sett dette lenge og det e veldig åpen, alle vet men ikke kone. Tenkte at ikke selv gjøre men si fra til vennene. De like ikke hva skjedde ikke jeg heller men ser at ikke særlig. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #10 Skrevet 24. september 2017 3 minutter siden, sug lut skrev: Meningsløst på så mange måter. Men klart, når han innlater seg med sånt som deg er det vel ikke annet å vente. Mene? sånt som meg Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #11 Skrevet 24. september 2017 Er du en asiatisk dame? Anonymkode: 39b75...e80
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #12 Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du en asiatisk dame? Anonymkode: 39b75...e80 Hvorfor spørre du det? spør du fordi Suglut sie slik dame som meg? Greit behandle meg som asiatisk? Anonymkode: 4f2c2...eba
Fru Banderas Skrevet 24. september 2017 #13 Skrevet 24. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor spørre du det? spør du fordi Suglut sie slik dame som meg? Greit behandle meg som asiatisk? Anonymkode: 4f2c2...eba Antar du blir spurt fordi grammatikken din tilsier at du: a - ikke er norsk b - er norsk men prøver å være enda mer anonym så du skriver konsekvent dårlig Ikke for det, jeg syns det var et merkelig spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #14 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Fru Banderas skrev: Antar du blir spurt fordi grammatikken din tilsier at du: a - ikke er norsk b - er norsk men prøver å være enda mer anonym så du skriver konsekvent dårlig Ikke for det, jeg syns det var et merkelig spørsmål. Suglut skrive slike som meg. Det er merkelig. Hva menes med sånt som meg? Jeg er norsk! Er forskjellig å være norsk? Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #15 Skrevet 24. september 2017 Jeg spør fordi du skriver som en asiatisk dame og det var det første som falt meg inn da jeg leste innlegget ditt. Men spiller ingen rolle fordi det her er kun et troll innlegg fra en sliten husmor som kjeder seg om kvelden. Anonymkode: 39b75...e80
Fru Banderas Skrevet 24. september 2017 #16 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Suglut skrive slike som meg. Det er merkelig. Hva menes med sånt som meg? Jeg er norsk! Er forskjellig å være norsk? Anonymkode: 4f2c2...eba Hva enkelte legger i ordene de publiserer får være deres sak, og langt utenfor hva jeg planlegger å analysere og konkludere rundt. Du kan gjerne være norsk, det er meg revnende likegyldig hvor folk er fra uansett, men norsken din er ikke lik min, for å sire sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #17 Skrevet 26. september 2017 På 25. september 2017 den 0.18, Fru Banderas skrev: Hva enkelte legger i ordene de publiserer får være deres sak, og langt utenfor hva jeg planlegger å analysere og konkludere rundt. Du kan gjerne være norsk, det er meg revnende likegyldig hvor folk er fra uansett, men norsken din er ikke lik min, for å sire sånn. Så hvorfor spørre dere meg hvis likegyldig? Igår hans kone fikk vite. Hun vet nå vi har forhold lenge. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #18 Skrevet 26. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hvorfor spørre dere meg hvis likegyldig? Igår hans kone fikk vite. Hun vet nå vi har forhold lenge. Anonymkode: 4f2c2...eba Og da er du fornøyd? Asiatisk eller ikke, du er ei merr.. Anonymkode: eb263...503
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #19 Skrevet 26. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og da er du fornøyd? Asiatisk eller ikke, du er ei merr.. Anonymkode: eb263...503 Ikke fonøyd nei. Jeg like ikke dette lengere. Kona hans er lei jeg også lei. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #20 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke fonøyd nei. Jeg like ikke dette lengere. Kona hans er lei jeg også lei. Anonymkode: 4f2c2...eba Drit i kona hans, hun er tydeligvis dårlig i sengen. Finn deg en ny elsker Anonymkode: 8078e...a11
Anonym bruker Skrevet 26. september 2017 #21 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Drit i kona hans, hun er tydeligvis dårlig i sengen. Finn deg en ny elsker Anonymkode: 8078e...a11 hun sikkert ikke dålig men ikke ville. De ikke hatt sex mange år. Jeg tror 10 år, han sa. Men synd. Ingen av oss lenge sammen. Anonymkode: 4f2c2...eba
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #22 Skrevet 27. september 2017 Mulig du er norsk, men et lite tips fra meg; nå som det blir mindre puling, bruk ledig fritid til å bedre rettskrivingen. Anonymkode: 3793d...ee4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #23 Skrevet 27. september 2017 Hahaha! Hjelpes, dette er jo bare tull! HI, jeg tror ikke på deg. Anonymkode: 8c6fb...6b6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #24 Skrevet 27. september 2017 Hehe veldig underholdende ivertfall. Anonymkode: 2a56b...401
Anonym bruker Skrevet 27. september 2017 #25 Skrevet 27. september 2017 På 24.9.2017 den 23.24, Anonym bruker skrev: Jeg lure på om jeg skal vise hans kone alle sms og film han har sendt meg av seg selv. Han slette etterhvert og jeg sa jeg beholde. Jeg har alle disse filme. Anonymkode: 4f2c2...eba Ikke vær tåpelig. DET blir for fjortis Anonymkode: 274cb...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå