Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #26 Skrevet 24. september 2017 Å kjære vakre vene! Dette var hjerteskjærende lesing! Han er i ferd med å ødelegge deg alldeles! Jeg vet hvor vanskelig det er å bryte opp, det vil nok være tøft og vondt og vanskelig, men tro meg - om du ser deg tilbake en stund etterpå vil du se at det var verdt det! Sender deg en stor styrkende klem! Vet ikke hvor du bor, men om du bor i Rogaland er det ikke sikkert vi bor så langt fra hverandre. Jeg er villig til å kjenpe kampen sammen med deg, fordi du fortjener så mye mye mer enn det du står i nå! Anonymkode: 1e47e...df9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #27 Skrevet 24. september 2017 Er ikke så ofte jeg svarer i tråder, men nå må jeg bare. Herregud, kom deg vekk fra den idioten der. Du fortjener bedre! Ingen fortjener å høre sånt fra sin "bedre" halvdel. Gå i dag. Anonymkode: 3cf89...2ae
Bie-damen Skrevet 24. september 2017 #28 Skrevet 24. september 2017 Jeg er et virkelig menneske, sjøl om jeg nå er bak en skjerm. Hvis jeg kunne akkurat nå, ville jeg ringe på døra di. Si hei, smile til deg og si "nå drar vi!" Få deg til å pakke sakene dine, unger og kjæledyr og kjøre langt vekk med deg. Du har ett liv, og du skal ikke bruke det på å bli ødelagt av en jævla taper av en mann (pleier ikke å banne, men her er det nødvendig).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #29 Skrevet 24. september 2017 Har du barn? Synes du det er greit for barn å vokse opp med en mann som hele tiden skal påpeke andres feil og mangler? Tror du det ødelegger eller bygger opp barna? Siden du skriver som du gjør her, tror jeg du vet innerst inne at dette ikke er bra for deg. Hva har du tenkt å gjøre med det? Anonymkode: cb4a5...246
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #30 Skrevet 24. september 2017 Vær då snill å ta rådene du går her! Som tidligere mobbeoffer kjenner jeg noe av tankegangen din, men at noe har et element av sannhet i seg, gir ingen rett til å holde på slik. Det mannen din gjør er å trykke hardt inn i dine såreste punkt. Vi har alle ting vi er såre på, men det er ikke normalt at en partner bruker dem til å bryte ned og manipulere den andre. Han er ikke glad i deg. Det er ikke fordi det er noe galt med deg, det er fordi folk som han er så skader at de ikke kjenner normal kjærlighet og omtanke. Kom deg bort Hi! Anonymkode: 2a26f...039
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #31 Skrevet 24. september 2017 Dette var fælt å lese. Du er virkelig verdt så mye mer. Og selv om du er enig i det han sier, så skal ikke en samboer dra deg lenger ned og påpeke slikt for deg. Han skal jo prøve å hjelpe deg opp. Du kommer alltid til å føle deg liten, rar og kjedelig hvis du fortsetter sammen med ham her. Ikke fordi det er sant,men han trykker jo ned selvtilliten din. Dette er ikke bra for deg. Anonymkode: 2a329...00d
Fugit Skrevet 24. september 2017 #32 Skrevet 24. september 2017 Det er ingen gode grunner som gjør at han har noen rett til å snakke slik til deg. Han må ta til takke med deg? Øh, han er ikke i nærheten av å fortjene deg. Dump fyren. Kjenner jeg blir så jævlig sint!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #33 Skrevet 24. september 2017 Hva gir han deg på "gode dager"? Hva taper du hvis du går? Anonymkode: 6fdd0...311
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #34 Skrevet 24. september 2017 Kjære HI, Enkelte menn er drittsekker,vent litt,veldig mange menn oppfører seg som drittsekker når du tillater at de gjør det. Altså, menn må ha følelse av å ha sterk kvinne ved sin side. En som kjenner sin egen verd,en som ikke tillater bjeffing,en som har sin egen vei og som ikke tillater å bli tråkket på for da får drittsekken foten i ræva. Av og til blir kvinnen svak og da kommer drittsekken frem. Bygg en ryggrad uansett om du lar ham bli eller ikke. Tjen dine egne penger,spar,utvikle deg selv.og så sett foten ned på alt annet enn fine ord. Jeg garanterer deg at du er ikke det han forteller deg at du er og jeg har ikke møtt deg en gang. Vet du hvordan jeg vet det? Fordi ingen menneske er. Anonymkode: 432c4...4c9
3 i april Skrevet 24. september 2017 #35 Skrevet 24. september 2017 Jeg får lyst til å gråte når jeg leser dette innlegget. Noe så hjerteskjærende. Du må ikke tro på det han sier, dette er noe han sier for å kontrollere, slik som han nå gjør. Han bryter deg ned og ødelegger deg. Du må komme deg bort fra han. Kontakt krisesenter i DAG. Denne mannen eier jo ikke empati, ingen behandler noen de elsker på denne måten. Kom deg bort og finn en mann som fortjener deg. En mann som vil elske deg, behandle deg som den fantastiske kvinnen du er, for det fortjener du. Mannen din blir jeg flau over, og han kan faktisk ikke kalle seg "mann", for det er faktisk ikke slik ekte mannfolk behandler kvinner.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #36 Skrevet 24. september 2017 Har du familie? Hva sier de om denne grusomme måten han behandler deg på? God klem Anonymkode: 0825e...548
Virre Vips Skrevet 24. september 2017 #37 Skrevet 24. september 2017 Å kjære tid! KOM DEG UNNA! Vil du virkelig kaste bort livet ditt på ett sånt uempatisk rass? Les og ta til deg det som skrives her inne. Du er mer verdt enn dette! Hva om datteren din hadde levd med en slik mann? Søsteren din? Moren din? Ta opp det han sier, og ta med deg opptaket til et krisesenter og hør med dem om de kan rådgi deg på veien. <3
Bella&Bølla Skrevet 24. september 2017 #38 Skrevet 24. september 2017 GÅ FRA HAM. NÅ. Slik skal ikke en ekte mann oppføre seg. Du fortjener en snill mann som ønsker å gjøre deg glad hver dag. Stor styrkeklem til deg.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #40 Skrevet 24. september 2017 Kjære hi. Hvordan går det? Hvor i landet bor du? Det er sikkert noen her som kan hjelpe deg. Jeg bor på Østlandet. Du må vekk fra denne ondskapsfulle tosken! Anonymkode: 638a6...f45
Anonym bruker Skrevet 24. september 2017 #41 Skrevet 24. september 2017 Du har ingen sykdom, men denne mannen har ødelagt selvtilliten og selvfølelsen din, du har mistet deg selv i dette forholdet Ring krisesenteret, man trenger ikke være i fysisk fare for å få hjelp fra dem, du trenger heller ikke flytte inn der for å få gode råd og hjelp. De har også erfaring med psykisk vold. Det mannen din driver med er psykisk vold og du må komme deg vekk fra han! Anonymkode: c2c2e...f3a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #42 Skrevet 25. september 2017 En to tre LØP Anonymkode: c28da...aeb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #43 Skrevet 25. september 2017 kjør på tilbake , kanskje han stopper😉 Det er vel en grunn for at de andre damene han snakker om ikke ville ha han kanskje😂 Anonymkode: 602f0...d55
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #44 Skrevet 25. september 2017 Den eneste som er syk, er han. Kom deg unna. Anonymkode: 73e22...6d8
Eliseflisa Skrevet 25. september 2017 #45 Skrevet 25. september 2017 På 23.9.2017 den 23.56, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke, helt ærlig. Som sagt så er mye av det han sier sant. Han setter ord på mine negative sider, en ærlig sak. Men jeg sliter med at jeg blir såret ja.. Som i kveld, når han spør meg etter vi kom hjem fra et selskap om hvorfor ingen gidder å prate med meg. Uff, hva svarer man på sånt? Ej pratet med flere forskjellige, satt riktignok alene en stund. Jeg passet på vesken og jakken til to venninner. Hi Anonymkode: d6c28...fa9 Fy søren så slem han er mot deg. Jeg får helt vondt av deg, stakkars. Han bryter deg ned , litt etter litt. Han skulle jo tatt vare på deg da, hvis ingen snakket med deg. Skjønner han ikke at dette gjør jo alt værre. Du kan ikke tro så dårlig om deg selv, og samtidig klare endre det. Du må jo bygges opp jente. Fy faan jeg skulle ønske jeg visste hvem han der var
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #46 Skrevet 25. september 2017 Jeg lurer litt på hvilke mennesker denne mannen omgir seg med. Hvis en av mine bekjente hadde kalt partneren "Sykdommen" ville jeg reagert sterkt, og ville helt klart sagt ifra. Dette kan da umulig være normalt? Å behandle livspartnere sin så respektløst er helt hinsides. Han fortjener ikke et sekund av din tid. Rett ryggen, fest blikket fremover, gå, og se deg aldri tilbake. Hvis du viser det sterk og konsekvent vil han stå paff og avkledd tilbake. Anonymkode: 638a6...f45
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #47 Skrevet 25. september 2017 Enig med alle andre her at han ikke er noe å samle på, men sikkert vanskelig å ta steget fult ut. For å kanskje få litt bedre selvtillit, så legg ut bilder du har malt på lukkede akvarellgrupper på Facebook. Få deg selv til å se at du faktisk er god i noe slik at du får litt selvtillit. Er det andre grupper der du kan være med i? Anonymkode: 5a9d9...630
Anonym bruker Skrevet 25. september 2017 #48 Skrevet 25. september 2017 Er du her, hi? Anonymkode: ac501...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå