Gå til innhold

Anna Rasmussen - dramaqueen?


Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hei Anna! Når du velger å selge barna og deg selv på denne måten må du tåle å få kritikk. Put on your big girl panties! 

Anonymkode: 1e899...9e2

Okei, for andre gang, jeg er ikke Anna 😂 Jeg er bare ikke enig med dere ! å det må dere tåle ! 

Anonymkode: 7dbea...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okei, for andre gang, jeg er ikke Anna 😂 Jeg er bare ikke enig med dere ! å det må dere tåle ! 

Anonymkode: 7dbea...b44

Jan?

Anonymkode: afab8...820

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jan?

Anonymkode: afab8...820

Absolutt ikke, velger og stå frem med nick, så kan dere se at jeg virkelig ikke er noe annet enn en helt vanlig person..😂 

 

God natt . 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HVORFOR bryr du deg?! Blir du fornærma av hva hun skriver?! Plager det deg?! Får du et dårlig liv ?! 

Jeg har ikke lest bloggen hennes på flere år! Men likevel vet jeg alt som skrives der pga sånne som skriver slikt som dette...

jeg er så glad for at jeg er den mammaen som i fremtiden, når min sønn er stor nok til å forstå, skal vite det at å henge ut folk på Internett er mobbing, og mobbing, er IKKE greit! 

Jeg er også så heldig at mine foreldre har oppdratt meg til å bli den kvinnen som gir beskjed når jeg syns folk tråkker over streken, og ikke minst, så vet jeg å holde kjeft om jeg ikke har noe positivt å komme med! 

Det er lov å bruke hodet, og slik jeg ser det, så er dette mobbing! Om dere mener hun har fremprovosert det selv pga bloggingen, så tenk dere om; er det greit å voldta en kvinne fordi hun har på miniskjørt? Ba hun da om det? Det blir samme greia...ser dere ikke det ?? 

Anonymkode: 7dbea...b44

Synes ikke det kan sammenlignes. Anna vet at hun tjener penger på det hun legger ut. Hun vet det skaper overskrifter.  Hun vet hva som får folk til å klikke seg inn. Hun gjør det for penger, hun gjør det for å være på topp. En jente som har på seg miniskjørt,  hva gjør hun det for? 

Anonymkode: 59ee3...93e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må si jeg ikke liker utviklingen bloggen hennes har hatt i det siste. Måten hun fremstiller seg selv på er nok ikke den aller beste. Men jeg syns vi skal være forsiktige med hva vi sier. Vi snakker om mammaen til tre små barn, kjæresten til noen, datteren til noen, vi snakker faktisk om ei ung jente på 21 år. Som ja, har tatt mange valg andre (deriblant meg selv) ikke støtter, men internettet florerer av unødvendig stygge kommentarer nå som ingen fortjener å høre. 

Til dere som har sett skam: Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind, always. 

Det er tydelig at Anna har det vanskelig. Det unnskylder ikke oppførselen, men la oss ikke være dem som gjør ting verre for henne. La oss ikke sparke noen som allerede ligger nede. Hun må komme seg på føttene igjen, for barnas skyld (og da mener jeg å bli psykisk sterk, ikke å bli toppblogger igjen). Hun har tross alt tre unger som er fullstendig avhengige av henne og til tross for at hun utleverer både seg selv og ungene for mye tror jeg virkelig på at hun er en god mor ellers. 

Etter 6 år i rampelyset har hun godt av litt avstand. Kanskje modnes hun litt, som en over her sier. 

 

Anonymkode: 0b726...861

Dette. Dere er jo med på å skrive den dritten ungene hennes kan lese om noen år. Den som er skyldfri, kan kaste første stein osv osv.

Anonymkode: da7c7...e84

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

er så mye snakk om denne dama hele tiden!! Har dere virkelig ikke spennende ting som skjer i livet deres å fokusere på? Jeg skjønner godt at folk blir slitne og lei og møter veggen når alle skal bry seg og ha en mening!!!!

Jeg er rasende og sjokkert over at ikke folk kan passe på sine egne problemer! Denne dama har rett på et privatliv! Det skjuler seg nok mye i kulissene som vi ikke er klar over! Gi henne pusterom, gi henne fred! 

Slutt å sleng piss om henne på nett! Og NEI, jeg er ikke Anna Rasmussen !

Dere bør passe dere for hva dere skriver på nett, det kan slå tilbake på dere! På en eller annen måte! 

Anonymkode: 7dbea...b44

Privatliv får hun når hun slutter å utlevere seg og barna på nett, hun lever av å selge privatlivet

Anonymkode: 2f1c7...49e

Skrevet

Av alle de barna i verden som ikke har det bra velger DIB-hønsa og rette all omsorg og oppmerksomhet mot barna til denne Anna. Det viser bare deres alvorlig begrensede verden. Det at de i tillegg ikke forstår at de selv er med på galskapen ved å generere klikk er både trist og pinlig.

 

Anonymkode: b35f3...b26

Skrevet

Jeg synes det virker som Anna er i krise. Vil vel ha godt av å trekke seg tilbake enn stund.  Er tydeligvis et trekk hos mange av oss at vi skal trampe litt ekstra på de som ligger nede ..skammer meg over hvordan vi behandler hverandre i dagens samfunn .. 

Anonymkode: 2b6d6...a28

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det virker som Anna er i krise. Vil vel ha godt av å trekke seg tilbake enn stund.  Er tydeligvis et trekk hos mange av oss at vi skal trampe litt ekstra på de som ligger nede ..skammer meg over hvordan vi behandler hverandre i dagens samfunn .. 

Anonymkode: 2b6d6...a28

Internett har skapt mye bra, men denne delen av internett er fryktelig trist. At anonyme folk mener seg berettiget til å gi så mye kritikk mot enkeltpersoner sier mer om den som gir kritikken enn den som får. Mye av kritikken som kommer er mobbing, og det blir ikke noe mindre mobbing om den som står bak mobbingen nekter for at vedkommende mobber. Definisjonen på mobbing er når du sier noe eller gjør noe som mottakeren med stor sannsynlighet oppfatter som mobbing, og det er faktisk ikke mobberen sin definisjon som vektlegges i mobbesaker. Veldig mange av kommentarene som rettes mot bloggeren ville kommet under mobbeparagrafen, og det bør folk tenke på. Man har også vurderingen på maktbalansen mellom mobber og mobbeoffer som i dette tilfellet kan være noe flytende, men i det så ligger også vær varsom plakaten som sier at man skal være særlig oppmerksom på negativt fokus på mennesker som kan virke å være i en krise, og i en krise og ekstra sårbar er nok bloggeren nå. Kan vi ikke bare oppføre oss som gode medmennesker og la vedkommende få være i fred?

Anonymkode: 52456...8b0

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er veldig ung, og takler kritikken hun har fått i det siste dårlig. Hun ble så sint at hun nærmet ble vulgær siste tiden på bloggen, like greit hun tar en pause og slikker sårene tenker jeg.

Hun kommer nok tilbake, hun er vant til å tjene mye penger, men forhåpentligvis litt roligere, litt mer moden, litt mer reflektert.

Hun kunne nok ha godt av litt terapi, ikke fordi jeg mener hun er gal, men fordi hun har opplevd mye i sitt unge liv og det er ikke rart det blit litt kaos i hode. Greit å få litt hjelp til å rydde opp, det er ingen skam å trenge det.

Anonymkode: 6948b...44c

Endelig noen som skriver noe konstruktivt i denne saken.👏🏻 Tror faktisk dette er første innspillet i "debatten om Anna" som er gjennomtenkt og fornuftig, stort sett synes jeg dette har vært enten "stå på Anna, ikke la deg knekke", eller "endelig slipper vi å se mer til denne dama". 

Anonymkode: aefff...034

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde litt sansen for henne da hun for første gang var med i "unge mødre" da Michelle var bitte liten, baby tror jeg. Virket fornuftig i forhold til de andre som var med i den sesongen. De siste årene har det jo gått helt skeis spør du meg. Hun har jo ikke kontroll over noe og virker særdeles umoden og ikke bakkekontakt overhodet.

Hva skal hun leve av nå som hun da ikke har bloggen? Evt. oppsparte midler varer ikke evig, og med dyr livsstil kan dette bli tøft. Hun har fullført ungdomsskolen? Til og med det er knapt for å få jobb i kassa på Rema....

Anonymkode: bcce5...3e2

Nei, det er ikke knapt for å få jobb "i kassa på Rema" som du på en uhyggelig måte forsøker å degradere butikkjobber som. 

Det er lett å se all ondskapen du legger bak det du skriver.

Anonymkode: d26a9...b64

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

HVORFOR bryr du deg?! Blir du fornærma av hva hun skriver?! Plager det deg?! Får du et dårlig liv ?! 

Jeg har ikke lest bloggen hennes på flere år! Men likevel vet jeg alt som skrives der pga sånne som skriver slikt som dette...

jeg er så glad for at jeg er den mammaen som i fremtiden, når min sønn er stor nok til å forstå, skal vite det at å henge ut folk på Internett er mobbing, og mobbing, er IKKE greit! 

Jeg er også så heldig at mine foreldre har oppdratt meg til å bli den kvinnen som gir beskjed når jeg syns folk tråkker over streken, og ikke minst, så vet jeg å holde kjeft om jeg ikke har noe positivt å komme med! 

Det er lov å bruke hodet, og slik jeg ser det, så er dette mobbing! Om dere mener hun har fremprovosert det selv pga bloggingen, så tenk dere om; er det greit å voldta en kvinne fordi hun har på miniskjørt? Ba hun da om det? Det blir samme greia...ser dere ikke det ?? 

Anonymkode: 7dbea...b44

Da har du vel for lenge siden også varslet barnevernet om at hun selger barna sine, at hun utleverer barna sine langt over det barnas rettigheter tilsier at hun bør gjøre eller har rett til å gjøre, langt over det barna hennes har godt av?

Anonymkode: cc436...962

Skrevet

Signerer den siste her.

Jeg har alltid sagt ifra om jeg føler noe er urettferdig og feil, og nå sier jeg ifra om at mammablogging er salg av barns privatliv! 

Anonymkode: 63955...bf0

Skrevet

Selge både seg og ungene, jeg vet hva JEG synes om slike mødre. Latterlige høns!

Anonymkode: 7ae09...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...