Gå til innhold

Anna Rasmussen - dramaqueen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå stenger hun blogg, sletter bilder fra insta og blir liksom borte for alltid.

hvor lang tid tar det før hun er tilbake ??

Anonymkode: bcce5...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert 2 dager 😆

Ble vel litt for mye negativ respons i det siste

Anonymkode: 9fd4d...e7d

Skrevet

Hun er veldig ung, og takler kritikken hun har fått i det siste dårlig. Hun ble så sint at hun nærmet ble vulgær siste tiden på bloggen, like greit hun tar en pause og slikker sårene tenker jeg.

Hun kommer nok tilbake, hun er vant til å tjene mye penger, men forhåpentligvis litt roligere, litt mer moden, litt mer reflektert.

Hun kunne nok ha godt av litt terapi, ikke fordi jeg mener hun er gal, men fordi hun har opplevd mye i sitt unge liv og det er ikke rart det blit litt kaos i hode. Greit å få litt hjelp til å rydde opp, det er ingen skam å trenge det.

Anonymkode: 6948b...44c

Skrevet

Kanskje vi er heldige, og så forblir hun ute av medie-bildet.

Anonymkode: 6b9a4...8d5

Skrevet

Gir det max 1 mnd

Anonymkode: 1e899...9e2

Skrevet

Kan hun bare stenge alt? Får hun ikke reklameinntekter, ting til seg og barna som hun viser fram osv? Regner med hun har avtaler så lenge hun får inntekter på å blogge?

Anonymkode: afa5e...6f4

Skrevet

Hun gir seg nok, dessverre for barna, ikke. Går en liten stund, også er hun tilbake igjen. Hva skal hun leve av? Hun har vel ikke all verdens skolegang bak seg.

Anonymkode: c9340...c63

Skrevet

Hun gir ut Bok nå, vil kun ha oppmerksomheten over på det. Tilbake om kort tid igjen. 

Anonymkode: 93457...a13

Skrevet

Hele dama er jo tragisk!Selge og skade barna på den måten!Og ikke minst hvor "høy"hun er på seg selv.Måtte se bloggerne for å se og jeg er flau på hennes vegne.

Anonymkode: afab8...820

Skrevet

Jeg hadde litt sansen for henne da hun for første gang var med i "unge mødre" da Michelle var bitte liten, baby tror jeg. Virket fornuftig i forhold til de andre som var med i den sesongen. De siste årene har det jo gått helt skeis spør du meg. Hun har jo ikke kontroll over noe og virker særdeles umoden og ikke bakkekontakt overhodet.

Hva skal hun leve av nå som hun da ikke har bloggen? Evt. oppsparte midler varer ikke evig, og med dyr livsstil kan dette bli tøft. Hun har fullført ungdomsskolen? Til og med det er knapt for å få jobb i kassa på Rema....

Anonymkode: bcce5...3e2

Skrevet

Hun er jo en ung dame som gjør så godt hun kan. 

Jeg har ikke lest noen blogg eller sett henne på noen TV program, men hun ser ikke ut som det er så mye som 1% vondt i henne!  Hvorfor er hun så provoserende for noen? Jeg burde kanskje visst....

Skrevet
Akkurat nå, MMP skrev:

Jeg har ikke lest noen blogg eller sett henne på noen TV program, men hun ser ikke ut som det er så mye som 1% vondt i henne!  Hvorfor er hun så provoserende for noen? Jeg burde kanskje visst....

Hadde du lest noe av henne eller sett noe om hun, så hadde du visst

Anonymkode: 2f1c7...49e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde du lest noe av henne eller sett noe om hun, så hadde du visst

men er hun slem mot barna? Eller slem mot andre? 

Så hun trakk seg fra danseprogrammet... hun må jo være i en slags krise akkurat nå? På et facebookinnlegg jeg tilfeldigvis så var det for barnas skyld. 

Skrevet

Jeg må si jeg ikke liker utviklingen bloggen hennes har hatt i det siste. Måten hun fremstiller seg selv på er nok ikke den aller beste. Men jeg syns vi skal være forsiktige med hva vi sier. Vi snakker om mammaen til tre små barn, kjæresten til noen, datteren til noen, vi snakker faktisk om ei ung jente på 21 år. Som ja, har tatt mange valg andre (deriblant meg selv) ikke støtter, men internettet florerer av unødvendig stygge kommentarer nå som ingen fortjener å høre. 

Til dere som har sett skam: Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind, always. 

Det er tydelig at Anna har det vanskelig. Det unnskylder ikke oppførselen, men la oss ikke være dem som gjør ting verre for henne. La oss ikke sparke noen som allerede ligger nede. Hun må komme seg på føttene igjen, for barnas skyld (og da mener jeg å bli psykisk sterk, ikke å bli toppblogger igjen). Hun har tross alt tre unger som er fullstendig avhengige av henne og til tross for at hun utleverer både seg selv og ungene for mye tror jeg virkelig på at hun er en god mor ellers. 

Etter 6 år i rampelyset har hun godt av litt avstand. Kanskje modnes hun litt, som en over her sier. 

Anonymkode: 0b726...861

Skrevet
2 minutter siden, MMP skrev:

Vondt i henne?du kan se bittelitt og forstå.

Skrevet
1 minutt siden, MMP skrev:

for barnas skyld. 

For barnas skyld, ja den var god........ Ja, hun er slem mot barna når hun selger privatlivet deres på nett

Skrevet

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

er så mye snakk om denne dama hele tiden!! Har dere virkelig ikke spennende ting som skjer i livet deres å fokusere på? Jeg skjønner godt at folk blir slitne og lei og møter veggen når alle skal bry seg og ha en mening!!!!

Jeg er rasende og sjokkert over at ikke folk kan passe på sine egne problemer! Denne dama har rett på et privatliv! Det skjuler seg nok mye i kulissene som vi ikke er klar over! Gi henne pusterom, gi henne fred! 

Slutt å sleng piss om henne på nett! Og NEI, jeg er ikke Anna Rasmussen !

Dere bør passe dere for hva dere skriver på nett, det kan slå tilbake på dere! På en eller annen måte! 

Anonymkode: 7dbea...b44

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

er så mye snakk om denne dama hele tiden!! Har dere virkelig ikke spennende ting som skjer i livet deres å fokusere på? Jeg skjønner godt at folk blir slitne og lei og møter veggen når alle skal bry seg og ha en mening!!!!

Jeg er rasende og sjokkert over at ikke folk kan passe på sine egne problemer! Denne dama har rett på et privatliv! Det skjuler seg nok mye i kulissene som vi ikke er klar over! Gi henne pusterom, gi henne fred! 

Dere bør passe dere for hva dere skriver på nett, det kan slå tilbake på dere! På en eller annen måte! 

Hei Anna😁

Anonymkode: 85b74...7e4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei Anna😁

Anonymkode: 85b74...7e4

Nei, jeg er nok ikke Anna, er en stykk 27 år gammel etbarnsmor fra et kjedelig sted i Norge, som kjenner jeg blir heftig lei meg på hennes vegne! 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

Privatliv🤣.Dama har blogg!Slå tilbake på hva,får jeg dårlig karma😁?Kansje det er Jan?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

Det er det fler som har! Og som ikke har noe annet valg enn å bli med på karusellen. For deres skyld, håper jeg hun virkelig har sluttet å blogge. Mye av kritikken hun har fått, har hun lagt opp til på egenhånd. Nei, hun kan ikke forvente å bli rost opp i skyene når hun legger ut det ene innlegget verre enn det andre. Clickbaits med lite meningsfullt innhold. På en blogg som inneholder datterens navn. Nei, hun kan ikke forvente at folk holder kjeft når hun mener at Vixen er korrupt og andre er fiasko. 

Anonymkode: 59ee3...93e

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

Wow! Ta det med ro da, mor!

Anonymkode: c9340...c63

Skrevet

Rett på privatliv?? Haha, den retten ga hun fra Seg da hun begynte å blogge 

Anonymkode: 24a7f...9a3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det fler som har! Og som ikke har noe annet valg enn å bli med på karusellen. For deres skyld, håper jeg hun virkelig har sluttet å blogge. Mye av kritikken hun har fått, har hun lagt opp til på egenhånd. Nei, hun kan ikke forvente å bli rost opp i skyene når hun legger ut det ene innlegget verre enn det andre. Clickbaits med lite meningsfullt innhold. På en blogg som inneholder datterens navn. Nei, hun kan ikke forvente at folk holder kjeft når hun mener at Vixen er korrupt og andre er fiasko. 

Anonymkode: 59ee3...93e

HVORFOR bryr du deg?! Blir du fornærma av hva hun skriver?! Plager det deg?! Får du et dårlig liv ?! 

Jeg har ikke lest bloggen hennes på flere år! Men likevel vet jeg alt som skrives der pga sånne som skriver slikt som dette...

jeg er så glad for at jeg er den mammaen som i fremtiden, når min sønn er stor nok til å forstå, skal vite det at å henge ut folk på Internett er mobbing, og mobbing, er IKKE greit! 

Jeg er også så heldig at mine foreldre har oppdratt meg til å bli den kvinnen som gir beskjed når jeg syns folk tråkker over streken, og ikke minst, så vet jeg å holde kjeft om jeg ikke har noe positivt å komme med! 

Det er lov å bruke hodet, og slik jeg ser det, så er dette mobbing! Om dere mener hun har fremprovosert det selv pga bloggingen, så tenk dere om; er det greit å voldta en kvinne fordi hun har på miniskjørt? Ba hun da om det? Det blir samme greia...ser dere ikke det ?? 

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÅ HOLDER DERE KJEFT!

Hei Anna! Når du velger å selge barna og deg selv på denne måten må du tåle å få kritikk. Put on your big girl panties! 

Anonymkode: 1e899...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...