sotosmor Skrevet 22. september 2017 Forfatter #26 Skrevet 22. september 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med Høyre her. Denne lovendringen gir mange flere familier muligheten til å få pleiepenger. Jeg støtter lovendringen fullt ut. Anonymkode: 44a08...e64 Den er nok bra for flere familier. Men for de med de aller sykeste barna, er den en katastrofe. Ett år med full lønn, er alt for lite for enkelte foreldre med svært syke barn.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #27 Skrevet 22. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men herregud, det jo 200 000,- men lommerusk er vel bare å forakte? Jo, man trenger å forsikre barna i Norge. Vel har vi gode ordninger, om man unner barna sine å leve som minstepensjonist hele livet skulle de mot all formodning bli syke og uføre etterhvert. På/ombygging av hus etc. Anonymkode: 36f90...8db Jeg tror du har misforstått hva en slik svangerskapsforsikring dekker... Anonymkode: 1e237...7c3
Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #28 Skrevet 22. september 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror du har misforstått hva en slik svangerskapsforsikring dekker... Anonymkode: 1e237...7c3 Det hjalp oss å få videre forsikring uten klausuler eller stopp pga komplikasjoner og sykdom. Anonymkode: 36f90...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå