Anonym bruker Skrevet 22. september 2017 #26 Skrevet 22. september 2017 Takk for alle svar. Nei, jeg har ikke skrevet masse innlegg om alt som plager meg, og bare det at noen tror det gjør at jeg føler meg enda dårligere. Det skal ikke mye til. Jeg føler det som enda et nederlag, skulle jeg sendt PM til noen og fått sko. Så det tør jeg ikke. Men tusen takk for at noen tilbyr seg det <3 Det er veldig pent gjort. Jeg vet at jeg kunne lånt penger av mamma og pappa til sko, men for meg er det et større nederlag enn å gå i hullete sko. De er svært godt stilt økonomisk, men de skal alltid få tilbake det man låner og jeg vil ikke sette meg i gjeld. Jeg vet at jeg får penger i desember, til jul. Ønsker meg alltid penger. Da får jeg kanskje 2500 kroner, og de bruker jeg på ting vi trenger. Som kanskje nye sko til meg til 500 kr osv. Så jeg prøver å se fremover, og vet at det går opp og ned Jeg prøver å finne løsninger, og bare idag skal jeg sende en søknad. For meg er det å vinne litt. Vi får forresten redusert foreldrebetaling, men regningen er fortsatt på 4 og et halvt tusen. Da har de slått av 500 kroner + . Tror ikke kommunen er sånn at man kan søke fritak. Tror det er inntektsstyrt regning på bhg. Jeg synes jeg har fått det til, ganske godt, med yttertøy til barna som jeg kjøper på salg osv. Jeg har også arvet mye tøy av fam.medlemmer til meg, så jeg har masse tøy så det holder i flere år heldigvis. Jeg orker ikke å være deppa idag. Prøver desperat å bare se på det positive. Som f.eks at jeg til uka skal lage gryterett, en stor gryterett, som jeg skal fryse ned. Kjøpte endel mat på salg i butikken). Denne uka har vi brukt ca 600 kr/uka på mat. Jeg synes ikke det er så ille egentlig? Flott at butikkene har sånt best før-tilbud. Og det regner ikke... ungene er glade... Vi skal gå tur i helgen, og leke ute. Mannen lovte eldste å ta en tur på biblioteket, små gleder Og heldigvis kan jeg håndarbeid så har endel ull jeg lager plagg til ungene av. Sparer penger sånn sett, særlig hvis man kjøper garn på salg. Anonymkode: d271e...309
Collette Skrevet 22. september 2017 #27 Skrevet 22. september 2017 Så bra at du kan være positiv. Ikke se på det som et nederlag å sende PM. De aller fleste, meg inkludert, har mye vi ikke bruker som noen andre kan få glede av. Jeg synes gjenbruk er topp og både arver og kjøper masse brukt. Her er noe av det jeg har for øyeblikket: softshelldress str 104 Regntøy str 104 Flere poser med jenteklær i str 110-116, også endel ull. Gutteklær 122/128/134. Nesten ubrukte vinterstøvler til gutt str 34. EMU vinterstøvler med saueskinn str 39 og sikkert masse annet også. Bare send melding hvis det er noe du kan tenke deg. 😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå