Mumua Skrevet 18. september 2017 #26 Skrevet 18. september 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil de ikke feire jul med dere da? Og kan ikke dere reise til de hvis de ikke kommer til dere? Anonymkode: 7c4b0...5a1 De orker ikke ta turen. Vi kan ikke reise pga jobb og husdyr. Mine foreldre har lange friperioder og ingen forpliktelser, mens vi begge jobber, har et barn på samvær og to egne samt to katter så det krever vesentlig mer for oss å reise dit. Vi er nyetablerte med økonomi deretter, mens de har relativt romslig økonomi så da synes jeg det er mer naturlig at de kommer hit en gang i mellom. Vi reiser dit så ofte vi har mulighet, men det blir maks et par ganger i året.
skinnfilla Skrevet 18. september 2017 #27 Skrevet 18. september 2017 Ja👏🏻👏🏻 Jul er det beste i hele verden som finnes! Sitat ,datter 5 år😉 Og jeg er veldig enig i det! Koselig med mørket ute , masse lys inne, forventninger, gavekalender, baking, juleavslutninger, konserter, kino, jul på nrk, lille julaften, julaften og romjul ❤️
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #28 Skrevet 18. september 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja! Skal begynne med julekos 1. november i år, for i fjor fikk jeg alt for lite tid. Også skal jeg ha ferie fra 15. desember og ut året og bare være hjemme, hente ungene tidlig og bake, ha juleverksted og kose oss hjemme. Og juletreet skal innlegge før 23. desember som vi vanligvis gjør, for 1. juledag er jeg alltid så lei av jul og vil vare rydde bort alt, så i år skal jeg heller begynne tidlig 😄Gleder meg veldig! Anonymkode: 7607a...669 Du gleder deg veldig til jul, men er lei av jul 25. desember? Du vet at julen ringes inn 24. desember klokka 17? Blir ikke mange timene med jul det... Anonymkode: 31f7c...85a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #29 Skrevet 18. september 2017 Huff nei, jeg har gruet meg til jul hvert år i evigheter nå pga vanskelig familiesituasjon. I jula er det veldig mye fokus på familiehygge. Blir nesten uvel av tanken. Skulle så gjerne bare reist langt vekk. Anonymkode: 8ba22...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå