mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Kjenner jeg gleder meg masse allerede! Jeg elsker alt angående jul og spesiellt advent, flere der ute som går å gleder seg ?😊
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Ja!!! Begynt på julegaver, og går å ser for meg både juletre og julekrybbe i stua titt og stadig. Gleder meg masse, elsker julen ❤️ Anonymkode: ba658...861
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Ja veldig! Måtte sjekke kalenderen i dag for å finne ut hva som er først av 1. Søndag i advent og 1 desember. Pleier å pynte den dagen av de som kommer først:) Anonymkode: e5054...d9e
Kathrine. Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Ja. No som sommerferien er over er det helt innforbi å begynne å glede seg til jul. 😍
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Jeg venter med det til julen er der. Noen dager med litt ekstra pusterom. Advent er evige dager med ekstremt mye å gjøre, gavehandling, juleavslutninger osv. Det er ikke fryktelig mye å glede seg til, men når julen kommer - da skal jeg hvile. Anonymkode: f6b07...1dc
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Jeg gleder meg til jul men syns det er synd at vi ikke får feire julaften med min familie i år. Heldigvis innviterer barnefaren meg til å feire julaften med hans familie likevel å det er jeg utrolig takknemlig for Håper bare at han er frisk denne julen. Ifjor kastet han opp og hadde nesten 40 i feber så han sov minst halve julaften og var overhodet ikke i form når han var våken heller. Anonymkode: ffca4...efb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Nei, ikke spesielt. Mamma døde brått i julen for 2 år siden 💔 Anonymkode: 16eb4...315
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Gleder meg til jul og advent og håper på snø. Men først skal en fin høst oppleves😊 Skal feire jul hjemme hos oss i år. Vet ikke om vi blir alene eller om andre kommer. Men det skal bli godt å slippe å dra ut med to små barn og gaver. Blir nok 1-2 ribbemiddager i høst slik at vi får øvd oss på ribba. Må øve meg på forretten også😉 Anonymkode: b89b8...e4a
Gjest Marge Simpson Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 (endret) I desember har vi endelig fått en liten baby, så i år gleder jeg meg mer enn noen gang ❤️ Endret 17. september 2017 av Marge Simpson
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Bare stress og mas synes jeg.... Både før og i jula🙈 Ser alltid for meg at det skal bli så hyggelig og rolig tid.... Men blir aldri som jeg tenker det skal bli !! Anonymkode: c9e22...06e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Advent er den beste måneden i året, og jeg stresser ikke, jeg koser meg Dere som stresser så fælt, hvorfor gjør dere det, og hva stresser dere med? Anonymkode: fe6dc...819
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Det er for langt frem i tid. Nå skal den vidunderlige høsten nytes med fantastiske fjellturer i gylden natur, regn på vindusruta, fårikål, rødvin og strikking i godstolen ❤️ Glede meg til jul begynner jeg med i november Anonymkode: a5981...3c8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Høres litt trist ut at du ikke har noe annet enn noe så langt fram i tid å glede deg til. Først skal høsten nytes! Anonymkode: b5758...cf1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Advent er den beste måneden i året, og jeg stresser ikke, jeg koser meg Dere som stresser så fælt, hvorfor gjør dere det, og hva stresser dere med? Anonymkode: fe6dc...819 Med å finne på en gave til alle,lage julemiddag til så mange itellegg til dessert ++++ Anonymkode: ffca4...efb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Det gjør jeg, for da stikker vi av til utlandet og slipper all mas her hjemme med advent og jul. Anonymkode: 5b595...558
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres litt trist ut at du ikke har noe annet enn noe så langt fram i tid å glede deg til. Først skal høsten nytes! Anonymkode: b5758...cf1 Det ene utelukker jo ikke det andre da.Jeg elsker julen og gleder meg masse til det blir jul,men har da mange andre ting jeg også gleder meg til fremover.Moren min har neste helg stor 50 års dag det blir veldig koselig! Gleder meg til torsdag når jeg skal tilbringe tid med tantebarnet på 7 mnder.Gleder meg til neste måned når sønnen min blir 6 år osv.. Så gleder meg til masse andre ting før jul også,men ser veldig frem til advent og julen også Anonymkode: ffca4...efb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 Ja! Skal begynne med julekos 1. november i år, for i fjor fikk jeg alt for lite tid. Også skal jeg ha ferie fra 15. desember og ut året og bare være hjemme, hente ungene tidlig og bake, ha juleverksted og kose oss hjemme. Og juletreet skal innlegge før 23. desember som vi vanligvis gjør, for 1. juledag er jeg alltid så lei av jul og vil vare rydde bort alt, så i år skal jeg heller begynne tidlig 😄Gleder meg veldig! Anonymkode: 7607a...669
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 Nei, gleder meg ikke til jul! Anonymkode: 01acf...c8c
Mumua Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 Både og. Elsker jul og forberedelser og i år har vi som familie blitt komplett når sistemann melder sin ankomst i november. Men jeg har alltid et håp om at besteforeldrene skal feire med oss og det har enda ikke skjedd, det stikker i hjertet hvert år. Det hadde vært så hyggelig å ikke sitte alene med ungene hvert år (selv om vi koser oss veldig vi og) siden mannen min som regel må jobbe. Vi inviterer hvert år, både familie og venner.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 Nei. Masse pes før jul. Gavekjøp til folk som ikke trenger noe som helst. Men fint med noen fridager sammen med barna👍😊 Anonymkode: a01c3...5f1
sotosmor Skrevet 18. september 2017 #21 Skrevet 18. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Advent er den beste måneden i året, og jeg stresser ikke, jeg koser meg Dere som stresser så fælt, hvorfor gjør dere det, og hva stresser dere med? Anonymkode: fe6dc...819 Det er avslutninger her og der i desember.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #22 Skrevet 18. september 2017 9 timer siden, Mumua skrev: Både og. Elsker jul og forberedelser og i år har vi som familie blitt komplett når sistemann melder sin ankomst i november. Men jeg har alltid et håp om at besteforeldrene skal feire med oss og det har enda ikke skjedd, det stikker i hjertet hvert år. Det hadde vært så hyggelig å ikke sitte alene med ungene hvert år (selv om vi koser oss veldig vi og) siden mannen min som regel må jobbe. Vi inviterer hvert år, både familie og venner. Hvorfor vil de ikke feire jul med dere da? Og kan ikke dere reise til de hvis de ikke kommer til dere? Anonymkode: 7c4b0...5a1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #23 Skrevet 18. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Med å finne på en gave til alle,lage julemiddag til så mange itellegg til dessert ++++ Anonymkode: ffca4...efb Det å finne på gaver er jo koselig. Vi finner et ark og skriver ned navnet til alle vi skal kjøpe til, også har vi idèmyldring og snakker sammen, kommer med forslag osv. Sammen finner vi ut hva vi skal gi til de forskjellige og skriver det opp, så er det jo bare å gå ut å handle det. Vi stresser ikke med gaver, det koser vi oss med. Lage julemiddag til mange går fint, uansett om dere har ribbe eller pinnekjøtt lager jo den maten seg i stor grad selv. Skrelle poteter og kutte opp grønnsaker gjør vi kvelden før og lar stå i kaldt vann. Ribba hiver vi i ovnen etter frokost og langtidssteker hele dagen. Man må koke grønnsakene og lage saus, men det er ikke så stor forskjell på å lage til 6 og å lage til 12 stykker. Dekke bordet er barnas oppgave og de elsker det, finservise, stetteglass, duk og servietter, de koser seg med å dekke julebordet. 2 timer siden, sotosmor skrev: Det er avslutninger her og der i desember. Har 4 barn så kjenner til det. Men hva med å se på det som hyggelig? Barna gleder seg, det er skuespill og julesang, utlodning og kaker, barna koser seg og vi kan drikke kaffe og skravle med andre foreldre. Senk skuldrene og ikke stress med det, man trenger ikke gjøre det så avansert. Anonymkode: fe6dc...819
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #24 Skrevet 18. september 2017 Jepp! Har barnefri og slipper unna alt stresset i julen! Skal legge bena høyt og ta en øl og spise mat jeg liker helt for meg selv!! Anonymkode: cf82c...472
februarprins2013 Skrevet 18. september 2017 #25 Skrevet 18. september 2017 Ja, er den koseligste tiden på året, elsker hele desember jeg da <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå