Gå til innhold

Sær venninne!


Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan hun venninnen som ikke tåler nøtter stå over desserten, eller ta med seg noe hun tåler? Er det så vanskelig? Er helt enig med HI at hun må få velge på sin egen bursdag! matallergier idag består jo av egg, melk, nøtter og alt! La hun som feirer året velge og hun som ikke tåler, stå over dessert! Forstår ikke at det er blitt en diskusjon engang! Hvorfor skal vi som lager selskap ta utgangspunkt i en haug med allergener! ?

Anonymkode: aaa86...89e

Hvor vanskelig kan det være å diske opp med noe hun også tåler? Hva med å lage himmelsk lapskaus med vaniljeis eller krem i tillegg. 1 porsjon kan umulig velte lasset?

Anonymkode: bdf12...232

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klør i halsen av å spise hasselnøtter. Det er fryktelig ubehagelig. Nå hadde ikke jeg krevd at du laget noe annet, men jeg hadde ikke spist isen din (og her inne er det jo en dødelig fornærmelse å takke nei til mat som blir servert).

Anonymkode: bb63c...ad3

Nei, det er en uskikk å være dårlig oppdratt. Ikke å være mett. Eller allergisk. 

Men dette er jo en tøysetråd.

Skrevet

Kjøp en boks vaniljeis i tillegg. Problem solved👍

Anonymkode: 7f15a...7c6

Skrevet

Håper virkelig dette er en tulletråd! For man kødder virkelig ikke med allergier! 

Jeg har selv hasselnøtt allergi (og flere andre nøtteallergier) og reagerte "bare" med kløe i hals og på hud, så jeg unnet meg noen nøtter i ny og ne da jeg elsker nøtter.

Vel.. Det skulle jeg aldri gjort for plutselig så endret reaksjonen min seg fra kløe til å ikke klare å puste for halsen hadde hovnet opp... Hadde jeg vært alene vil jeg ikke tenke på hva som hadde hendt, men heldigvis fikk sambo meg til lege fort som faen.

Det er virkelig ikke for mye forlangt å ha ett alternativ til din venninne om du MÅ ha den isen!! 

Anonymkode: 752ef...a65

Skrevet

Ingen problem at du har den isen , men å forlange av venninne å spise den (ellers er hun "sær") er helt sykt. 

Du kan jo spørre deg selv: hvor glad er du egentlig i venninna di dersom du forventer at hun skal spise? 

Dersom min venninne sier at hun begynner å klø i halsen av hasselnøtter ville JEG nektet HENNE å spise den isen. Kjøp en jævla Isabella-pakke og gå videre

Anonymkode: a41c2...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...