Gå til innhold

Jeg er sprekere enn fotballfrua.

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og har syv kilo for mye på kroppen.

Slo henne med tre minutter på halvmaraton. 😊

Vet jeg er smålig nå. Men velger å skryte her fremfor på Facebook. Bedre at dere tenker jeg er en drittkjerring enn vennene mine. 

Anonymkode: 38dd3...6bb

Hvor mye løp hun på?

Anonymkode: af3ed...099

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

🎉🎉👏👏

men ble nysgjerrig .. hva ble tiden din ? 

Anonymkode: 08ec0...1cd

Vil ikke si nøyaktig tid. Men det er i gata mellom 2 og 4 minutter bedre enn henne. 

Hun løp på 2:07.

Anonymkode: 38dd3...6bb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh unnskyld meg. Jeg heier på hi som slo tiden til fotballfrua som er 10 år yngre og tilsynelatende løper og trener mye men å kommentere ansiktet hennes og at hun har kropp som en gutt( noe hun faktisk ikke har ) blir altfor dumt. Hun er både penere, slankere og mer trent enn de fleste altså selv om folk slår tiden hennes.

Anonymkode: 6a577...152

Virkelig ikke enig!  Hun har HELT flat rumpe og HELT flat foran!  Det er guttekropp  jo.   Trener man så har man rumpe og  litt lår og litt muskel definisjon i armer, Det har hun IKKE.  Ergo hun spiser bare lite.  Og det fæle munn/kjeve partiet!  Kjenner/ser utrolig mange som er MYE penere enn henne.  Så hun er absolutt ikke penere eller mer trent enn de fleste som du sier.  Vil ikke være slem men det er fakta.

Anonymkode: b0960...43e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virkelig ikke enig!  Hun har HELT flat rumpe og HELT flat foran!  Det er guttekropp  jo.   Trener man så har man rumpe og  litt lår og litt muskel definisjon i armer, Det har hun IKKE.  Ergo hun spiser bare lite.  Og det fæle munn/kjeve partiet!  Kjenner/ser utrolig mange som er MYE penere enn henne.  Så hun er absolutt ikke penere eller mer trent enn de fleste som du sier.  Vil ikke være slem men det er fakta.

Du vil ikke være slem? Ser det..........Fakta er at du er slem

Anonymkode: af3ed...099

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gi deg, a. 

Gratulerer til deg, HI! 🥂

Skrevet

Prøv å sette fokus på den gode tiden din. Og ikke at du var bedre enn fotballfrue. For vet du hva? Hun er ikke bedre enn deg ellers heller. Hun har en blogg hun må vedlikeholde og prøve å holde interessant. Å trene og virke "perfekt" er en del av hennes jobb. Man vet ikke hva noen sliter med på privaten. Hun er en normal dame som alle oss andre og jeg tenker det er viktig å ikke sammenligne seg med andre. Jeg tror det er viktig at vi damer er flinkere til å være åpne om at ikke alt er perfekt. At vekten går opp og ned, at man ikke har perfekt mage etter fødsel, at strekkmerker er reelt, at man ikke alltid er en perfekt mamma som til en hver tid sier alle de rette tingene, at man til tider spiser sjokolade til frokost og en halv pose chips til kvelds, at man har uenigheter med mannen og at man ikke alltid takler alt på best mulig måte. Alle har vi våre skavanker, men alle sammen er vi like gode. Jeg tror verden blir et lettere sted å være dersom man prøver å ikke hele tiden strebe etter det perfekte. I per Fugellis ånd siterer jeg " ikke prøv å være perfekt- vær heller en utmerket versjon av deg selv". 

Anonymkode: 243d0...717

Skrevet

Det er ikke sånn at alle må være modeller for å skrive blogg, da! Caroline er en helt vanlig dame som selvsagt legger på seg om hun ikke trener, sånn som alle, og hun har faktisk to barn og er over tredve nå.

Syns hun ser trivelig ut nå, jeg, og det er dessuten forskjell på å løpe for konkurranse og for mosjon. Bra hun viser at hun også ikke er perfekt på alt, at hun legger på seg og ikke alltid ser max fresh ut.! Forsett sånn Caroline!

Anonymkode: 6a4c2...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...