Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Og har syv kilo for mye på kroppen. Slo henne med tre minutter på halvmaraton. 😊 Vet jeg er smålig nå. Men velger å skryte her fremfor på Facebook. Bedre at dere tenker jeg er en drittkjerring enn vennene mine. Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Jaha, det var jo interessant Anonymkode: af3ed...099
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jaha, det var jo interessant Anonymkode: af3ed...099 Ikke meningen det skulle være det da. Jeg sa jo jeg bare hadde behov for å skryte. 🙊 Kan jeg ikke få lov til det? Vær så snill. Jeg er også ti år eldre enn henne. Hadde håpet på i det minste at én her inne ville klappe for meg. 😊 Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Bra jobba👏🏻👏🏻👏🏻😄 Anonymkode: 3d0c4...98a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Kan du spille gitar, da? Piano? Har du godt gehør? Har du utdanning innen musikk? Det er sånne ting som interesserer meg. Anonymkode: fb1e2...8e8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke meningen det skulle være det da. Jeg sa jo jeg bare hadde behov for å skryte. 🙊 Kan jeg ikke få lov til det? Vær så snill. Jeg er også ti år eldre enn henne. Hadde håpet på i det minste at én her inne ville klappe for meg. 😊 Anonymkode: 38dd3...6bb Ok da Grattis Anonymkode: af3ed...099
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og har syv kilo for mye på kroppen. Slo henne med tre minutter på halvmaraton. 😊 Vet jeg er smålig nå. Men velger å skryte her fremfor på Facebook. Bedre at dere tenker jeg er en drittkjerring enn vennene mine. Anonymkode: 38dd3...6bb Bra jobba 😄 Men, prøv å ikke sammenlikne deg med bloggerne! Da tror jeg man blir litt deppa. Vær trygg på at det du gjør er bra, uten å sammenlikne deg med fotballfruen. Hun er jo bare en hvilken som helst dame. Men uansett skikkelig kult å løpe halvmaraton! Anonymkode: 57405...dab
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kan du spille gitar, da? Piano? Har du godt gehør? Har du utdanning innen musikk? Det er sånne ting som interesserer meg. Anonymkode: fb1e2...8e8 Kan spille på slurva. Og så lager jeg god mat. Kaker er jeg ikke god på. Kan endel dikt på rams også. 😊 Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bra jobba👏🏻👏🏻👏🏻😄 Anonymkode: 3d0c4...98a Taaaaaakk. Snille du. 😊 Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ok da Grattis Anonymkode: af3ed...099 Kniiiiiis. Takk. 😂 Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Jeg kan forstå at det var morsomt! Anonymkode: 25e88...388
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bra jobba 😄 Men, prøv å ikke sammenlikne deg med bloggerne! Da tror jeg man blir litt deppa. Vær trygg på at det du gjør er bra, uten å sammenlikne deg med fotballfruen. Hun er jo bare en hvilken som helst dame. Men uansett skikkelig kult å løpe halvmaraton! Anonymkode: 57405...dab Jeg kan ikke sammenligne NOE med bloggerne. Men siden hun skulle løpe og trener så mye som hun gjør/gir inntrykk av så måtte jeg bare Google resultatet hennes. Jeg trodde helt ærlig hun skulle komme inn under to timer. (Som er mitt mål) Jeg kjente på en liten tilfredsstillelse av at jeg slo henne. Jeg vet de er skikkelig barnslig. Derfor sier jeg det BARE her. Om noen forteller meg at hun har løpt, så visste jeg IKKE det. 😊 Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 Ble veldig overrasket over at hun løp såpass sakte, hun som trener så mye og skryter av formen hele tiden. Jeg løper mye raskere enn henne, er 10 år eldre og trener mindre. Rart, men på en måte litt greit også, hun er bare et menneske som sikkert overdriver voldsomt i bloggen. Uansett, gratulerer masse til deg - supert løpt!!! Anonymkode: 4cd36...c52
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble veldig overrasket over at hun løp såpass sakte, hun som trener så mye og skryter av formen hele tiden. Jeg løper mye raskere enn henne, er 10 år eldre og trener mindre. Rart, men på en måte litt greit også, hun er bare et menneske som sikkert overdriver voldsomt i bloggen. Uansett, gratulerer masse til deg - supert løpt!!! Anonymkode: 4cd36...c52 Ikke lest bloggen hennes så mye men lest litt nå i det siste når jeg leste hun var med på et løpeteam. Tenkte kanskje hun hadde noen treningstips. Men det var lite å hente der på den fronten. Jeg ble unektelig litt fascinert av dama. Hun ser skikkelig trent ut og virker å trene svært målrettet. Jeg trener bare løping fire ganger i uka. Trener aldri styrke og følger ikke noe profesjonelt løpeprogram. Godt å se, at hun ikke er det supermennesket hun gir inntrykk av. Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 Rå bra jobba😃👏🏻👏🏻👏🏻 Skjønner godt du er stolt og synes sammenligningen er kul😉 Anonymkode: 696d6...763
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #17 Skrevet 16. september 2017 Å springe halvmaraton er i seg selv verd både 👏👏👏 og 👍 og 💪 og 🎉 og 🍸. Å slå en som lever av å promotere seg som treningsnarkoman og superduperultrahyper travel er toppen på kransekaka. Godt gjort, du er GOD Anonymkode: f84eb...1cf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #18 Skrevet 16. september 2017 Gratulerer! ☺ Men tiden til frua er ikke veldig imponerende i forhold til hvor mye hun løper, så jeg tenker hun fremstiller seg selv som bittelitt bedre enn hun er på det området også. 🙄 Anonymkode: 6a4c2...072
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer! ☺ Men tiden til frua er ikke veldig imponerende i forhold til hvor mye hun løper, så jeg tenker hun fremstiller seg selv som bittelitt bedre enn hun er på det området også. 🙄 Anonymkode: 6a4c2...072 Hverken tiden min eller frua sin er veldig bra. Helt greit gjennomført men ikke wow. Så forøvrig at hun Treningsfrue løp enda saktere. Sikkert mye skryt der også. Anonymkode: 38dd3...6bb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 🎉🎉👏👏 men ble nysgjerrig .. hva ble tiden din ? Anonymkode: 08ec0...1cd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #21 Skrevet 17. september 2017 Hehe digger det! 😂 Grattis til deg HI. Hun er ikke trent i det hele tatt, hun er tynn. Det er IKKE det samme! Alle kan bli tynne, bare ikke spis. Men alle kan ikke bli trent og se fit ut! Det gjør fotballfrue heller ikke i det hele tatt!! Hun har kropp som en guttunge. Og jeg beklager.... men hun er virkelig IKKE pen i ansiktet heller! Anonymkode: b0960...43e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #22 Skrevet 17. september 2017 👏👏👏👏👏🥇🥇🥇🥇🥇 Anonymkode: f8954...0f3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #23 Skrevet 17. september 2017 Gratulerer! Bra jobba!!!👏👏👏👏 Anonymkode: 2301f...963
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #24 Skrevet 17. september 2017 Eh unnskyld meg. Jeg heier på hi som slo tiden til fotballfrua som er 10 år yngre og tilsynelatende løper og trener mye men å kommentere ansiktet hennes og at hun har kropp som en gutt( noe hun faktisk ikke har ) blir altfor dumt. Hun er både penere, slankere og mer trent enn de fleste altså selv om folk slår tiden hennes. Anonymkode: 6a577...152
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #25 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har kropp som en guttunge. Og jeg beklager.... men hun er virkelig IKKE pen i ansiktet heller! Det var unødvendig Anonymkode: af3ed...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå