Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #26 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes! Joda, men de som sier noe annet enn det du vil høre, som jeg, som sier at dette bestemmer ikke ungene selv, og det vet de. Så da godtar de jo å bruke støvler når det trengs. De svarene avfeier du jo. Eller ignorerer. Du vil bare ha svar fra folk som sier de erfarer det samme som deg, ikke sant? For å få bekreftelse? ? Anonymkode: cc0e3...460 Jeg tror bare hun liker å irritere. Les innleggene hennes bakover i tid så ser du at hun har en masse historier om adhd-gutten uten noe egentlig spørsmål. Hun venter bare på usaklige svar og koser seg med å bli indignert og forutrettet. Anonymkode: 7fc34...1e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #27 Skrevet 11. september 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror bare hun liker å irritere. Les innleggene hennes bakover i tid så ser du at hun har en masse historier om adhd-gutten uten noe egentlig spørsmål. Hun venter bare på usaklige svar og koser seg med å bli indignert og forutrettet. Anonymkode: 7fc34...1e3 Ja, skjønner at dette er et troll. Utrolig tafatt trolling da. Anonymkode: cc0e3...460
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #28 Skrevet 11. september 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes! Joda, men de som sier noe annet enn det du vil høre, som jeg, som sier at dette bestemmer ikke ungene selv, og det vet de. Så da godtar de jo å bruke støvler når det trengs. De svarene avfeier du jo. Eller ignorerer. Du vil bare ha svar fra folk som sier de erfarer det samme som deg, ikke sant? For å få bekreftelse? ? Anonymkode: cc0e3...460 Hvorfor skal jeg diskutere med dem som har en annen erfaring ? De som ikke lar barna bestemme fottøy står da like fritt til å bestemme det som motsatt? Handler ikke om å avfeie noen , men hva vil du ha som kommentar ?bra at dine bruker støvler? For å svare på spm ditt; jeg vil selvsagt ha svar fra alle , både de som gjør som meg og motsatt... hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #29 Skrevet 11. september 2017 12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hvorfor skal jeg diskutere med dem som har en annen erfaring ? De som ikke lar barna bestemme fottøy står da like fritt til å bestemme det som motsatt? Handler ikke om å avfeie noen , men hva vil du ha som kommentar ?bra at dine bruker støvler? For å svare på spm ditt; jeg vil selvsagt ha svar fra alle , både de som gjør som meg og motsatt... hi Normalt å respondere av til når folk svarer deg Anonymkode: 6577b...b15
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #30 Skrevet 11. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Normalt å respondere av til når folk svarer deg Anonymkode: 6577b...b15 Ok, da svarer jeg alle neste gang😊 Da er vi enige, sant? Hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #31 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ok, da svarer jeg alle neste gang😊 Da er vi enige, sant? Hi Jeg skrev jo ikke det da. Å være snipete er lite sjarmerende Anonymkode: 6577b...b15
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #32 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg skrev jo ikke det da. Å være snipete er lite sjarmerende Anonymkode: 6577b...b15 Ok, da svarer jeg noen 😊 Hi
☆☆☆ Skrevet 11. september 2017 #33 Skrevet 11. september 2017 Slik eg ser det er det heilt ok å la barnet velge skotøy og ta konsekvensane av velet. Ingen grunn til å kritisere deg på det. Men kva vil du eigentleg med denne tråden? Meiningar om temaet kunne jo vore interessant til ei viss grad, men det vil du ikkje ha. Så då står vi igjen med ei særs dårleg prevalensundersøking. Og derav spørsmålet, kva i all verda skal du med denne informasjonen? Du kan jo ikkje bruke han til noko. At det er fleire born i Noreg med same fikse idé seier seg jo sjølv, men kor mange kan du aldri kunne få ein peikepinn på gjennom denne tråden.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #34 Skrevet 11. september 2017 16 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Slik eg ser det er det heilt ok å la barnet velge skotøy og ta konsekvensane av velet. Ingen grunn til å kritisere deg på det. Men kva vil du eigentleg med denne tråden? Meiningar om temaet kunne jo vore interessant til ei viss grad, men det vil du ikkje ha. Så då står vi igjen med ei særs dårleg prevalensundersøking. Og derav spørsmålet, kva i all verda skal du med denne informasjonen? Du kan jo ikkje bruke han til noko. At det er fleire born i Noreg med same fikse idé seier seg jo sjølv, men kor mange kan du aldri kunne få ein peikepinn på gjennom denne tråden. Må alt begrunnes? Folk spørr da om så mangt her! Jeg spurte ett enkelt spm, ikke noe verre enn det. Intet stort spm , men likevel ett spm. Det er vel greit uten å måtte komme med ett svar på hvorfor man spørr? Hi
☆☆☆ Skrevet 11. september 2017 #35 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Må alt begrunnes? Folk spørr da om så mangt her! Jeg spurte ett enkelt spm, ikke noe verre enn det. Intet stort spm , men likevel ett spm. Det er vel greit uten å måtte komme med ett svar på hvorfor man spørr? Hi Ja, folk spør om så mangt. Og dei aller fleste godtar spørsmål om motivasjon utan å gå fullstendig i surmodus..
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #36 Skrevet 11. september 2017 2 minutter siden, ☆☆☆ skrev: Ja, folk spør om så mangt. Og dei aller fleste godtar spørsmål om motivasjon utan å gå fullstendig i surmodus.. Jeg er overhode ikke sur😊 Akkurat her inne lar jeg svært lite eller ikke noe påvirke mitt humør. Pleier du spørre de fleste om hvorfor de stiller spm de gjør? 😊 Hi
☆☆☆ Skrevet 11. september 2017 #37 Skrevet 11. september 2017 6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg er overhode ikke sur😊 Akkurat her inne lar jeg svært lite eller ikke noe påvirke mitt humør. Pleier du spørre de fleste om hvorfor de stiller spm de gjør? 😊 Hi Når det ikkje er mogleg å sjå kva som ligg bak spørsmålet, finn eg det heilt naturleg å stille motspørsmål. Det heiter diskusjon, og er ein normal aktivitet på diskusjonsfora over heile verda.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #38 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, ☆☆☆ skrev: Når det ikkje er mogleg å sjå kva som ligg bak spørsmålet, finn eg det heilt naturleg å stille motspørsmål. Det heiter diskusjon, og er ein normal aktivitet på diskusjonsfora over heile verda. Ok! Fra nå er alle spm velkomne 😊 Skal svare etter beste evne. Hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #39 Skrevet 11. september 2017 Vår på 11 bruker heller ikke støvler. Han er ekstremt sær på sko, så vi sliter litt med å finne sko mor og sønn kan bli enige om. Støvler utgår. Han kan gå med på Gore tex, men velger andre sko hvis han kan. Han bruker sjelden regnjakke, men har jakker som tåler vått vær. Han elsker ullklærne sine, hater ytterbukser. Men det betyr da ikke at han er en bortskjemt drittunge, som bestemmer alt selv. Anonymkode: 246ef...3eb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #40 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vår på 11 bruker heller ikke støvler. Han er ekstremt sær på sko, så vi sliter litt med å finne sko mor og sønn kan bli enige om. Støvler utgår. Han kan gå med på Gore tex, men velger andre sko hvis han kan. Han bruker sjelden regnjakke, men har jakker som tåler vått vær. Han elsker ullklærne sine, hater ytterbukser. Men det betyr da ikke at han er en bortskjemt drittunge, som bestemmer alt selv. Anonymkode: 246ef...3eb Goretex er også godtatt her av 11 åringen, men foretrekker joggesko. Ytterbukse kan til nød brukes hvis det er skallbukse og vi skal noe som krever yttertøy. Skulle ønske han likte ulltøy som din, men det gjør han ikke...påstår at han hverken blir våt eller kald da😊 Hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2017 #41 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Goretex er også godtatt her av 11 åringen, men foretrekker joggesko. Ytterbukse kan til nød brukes hvis det er skallbukse og vi skal noe som krever yttertøy. Skulle ønske han likte ulltøy som din, men det gjør han ikke...påstår at han hverken blir våt eller kald da😊 Hi Det samme sier han her, dersom jeg påpeker tynn bekledning. Men de er jo temmelig aktive også da. Han blir fort varm og småsvett. Velger faktisk å stole på at det han sier er sant👍😊 Anonymkode: 246ef...3eb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #42 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det samme sier han her, dersom jeg påpeker tynn bekledning. Men de er jo temmelig aktive også da. Han blir fort varm og småsvett. Velger faktisk å stole på at det han sier er sant👍😊 Anonymkode: 246ef...3eb Samme her, han tåler både varme og kulde godt. 😊 Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå