Gå til innhold

Ap sms

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Marriet skrev:

Det har jeg og! Siste jeg fikk var fra venstre. Ligger enda på skjenken i gangen og irriterer meg... Jeg har uadressert reklame nei takk. Likevel altså...

Det skjønner jeg at du blir sur for, ja!

Anonymkode: 82f5a...ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ringte Høyre på døra. Det er da hakket mer invaderende enn en SMS som jeg slettet da jeg fikk den.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg har fått brev fra FrP, formet som ei regning på over 30 000 kr. Fikk hjerteinfarkt et lite øyeblikk før jeg "fattet skissa". Har også fått høyre på døra midt i middagen.

En sms fra AP er ingenting!

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble litt irritert, men ikke eitrende forbanna som enkelte blir. Det hadde vært samme hvem parti som hadde sendt den smsn, det er bare irriterende. At jeg får melding av skoringen og Ikea plager meg ikke da jeg er en kunde og ønsker tilbud. Virker jo noe desperat når den i tillegg blir sendt dagen før valget. Er også redd for at andre partier skal henge seg på å spamme sms boksen min neste valg... Og det vil jeg ha meg frabedt.

Anonymkode: 136ab...07e

Hvem parti?Seriøst?

Anonymkode: 14534...d6d

Skrevet

Usmakelig fra Ap sin side. Jeg er reservert mot reklame og sms fra andre enn jeg er kunder hos faller ikke i god jord. Ap får ikke min stemme.

Anonymkode: 11001...b61

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er noe å hisse seg opp over. Hadde jeg vært redd for at noen skulle bruke telefonnummeret mitt, hadde jeg holdt meg unna sosiale medier og sørget for hemmelig nummer. Postkassa mi kan de gjerne bruke også, alt jeg kan se på når det passer meg er ok, men å ringe eller ringe på døra blir dårlig mottatt her i huset.

Skrevet

Jeg har fått FrP på døren, det var irriterende. Kom midt i leggingen av barn. En SMS gjør da ingenting, bare til å sletten den da hvis det plager dere så mye.

Anonymkode: 22c45...3d1

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Helt innafor. Det plager meg mer å bli pådyttet brosjyrer og valgkampmateriell når jeg er ute og handler.

Skulle akkurat til å skrive det samme 👍

Anonymkode: 2a0f4...ccc

Skrevet

Noe sier meg at pipa hadde fått en annen lyd enn det de fleste her gir uttrykk for hvis det var FrP som sendte SMS...

Anonymkode: cc86a...efe

Skrevet

Jeg fikk også denne SMSen. Stemmer ikke AP, men klarer ikke å irritere meg over det. 

Anonymkode: 2e2e9...cb9

Skrevet

Jeg lurer på hvem de 500 000 som har fått sms er? Er det en spesiell aldersgruppe, bosted eller noe annet de har gått etter tro?

Anonymkode: 64945...b64

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hvem de 500 000 som har fått sms er? Er det en spesiell aldersgruppe, bosted eller noe annet de har gått etter tro?

Anonymkode: 64945...b64

Jeg har fått. Bor i Oslo. De sier de har blinket ut områder med mange ap velgere. Kjøpt lister fra et byrå. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått. Bor i Oslo. De sier de har blinket ut områder med mange ap velgere. Kjøpt lister fra et byrå. 

Er mange som har fått i vest-Finnmark også.

Anonymkode: adb37...a03

Skrevet

Jeg og mannen fikk, bor i Akershus.

Anonymkode: 1e059...60f

Skrevet

Fikk SMS og tenkte overhodet ikke mer over det. Fryktelig lite å hisse seg opp over, synes jeg, og jeg hadde reagert på samme måte om avsenderen av SMS-en hørte til på andre siden av partilinja. 

Anonymkode: 86bf3...dc3

Skrevet

Jeg fikk også, bor i Akershus.

Én slik melding hisser jeg meg ikke opp over, men risikerer jo at vi til neste valg får fra alle partiene, kanskje flere ganger i valgkampen også, og det vil jeg mislike sterkt.

Anonymkode: 6261c...47b

Skrevet

Jeg har også fått. Bør øverst i Buskerud. Trodde jeg fikk den fordi jeg tidligere har vært Ap medlem, men har skjønt at det ikke var kriteriet. Mannen min har ikke fått og vi burde i utgangspunktet vært i samme "gruppe" som den sendes til svært mange. 

Anonymkode: 2f692...bae

Skrevet

Hvor tar de panter til å betale alle smsene fra? Det utgjør forskjellen på om jeg hadde blitt irritert eller ikke.

Anonymkode: e39c5...400

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men personopplysningsloven da, er det greit å selge folks telefonnummer sånn?

Anonymkode: 82f5a...ba5

Det er da virkelig ikke noe nytt. Absolutt alle steder hvor mam registrerer seg på nett må man lese "brukervilkår" hvor det ofte  bl.a. står opplyst at ens opplysninger kan selges videre til tredjepart. Dette har man gjort i mange årtier. Problemet er at folk er helt bevisstløse og bare klikker "jeg godtar" uten være klar over hva de gir sitt samtykke til. Det kan man altså ikke legge sin vrede på AP for. 

Anonymkode: b03fd...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...