Gå til innhold

De lå med meg mens jeg sov...

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg hadde likt de jeg😋 men jeg har litt spesielle sexuelle lyster🤔 

men om du ikke var med på det og du sov så må du anmelde og slike ting. 

Anonymkode: 4c1fb...d56

Helt unødvendig å svare et sånt innlegg humoristisk, dette kan gjør hi usikker på om det kan defineres som voldtekt.

Dessuten selv om du fantaserer om å bli voldtatt, er det slett ikke sikkert du hadde likt det hvis det virkelig skjedde. 

Anonymkode: 2eb28...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er voldtekt. Selv om mannen din var en av de, så er det voldtekt. Anmeld begge to! 

Anonymkode: 8866d...215

Skrevet

hvilken mann er det som byr rundt på sin sovende kone til kompisene sin som hun skulle vært en skål konfekt?

det er voldtekt! din mann har pimpet deg ut til kompisen sin og selv deltatt i voldtekten. 

du må gå på voldtektsmottak og først og fremst få noen å snakke med om det som har hendt deg.  i dag må du gjøre det!

Skrevet

Om min mann hadde hatt sex med meg mens jeg sov haddd ikke vert noe problem for meg. Har opplevd det ett par ganger når han har drukket og sagt at det er bare å kjøre på. MEN hadde han gjort det der sammen med en annen mann!!! Huhuhuhu tror ikke han hadde dratt avgårde på morgenen for å si det sånn. Jeg hadde klikket i vinkel momentant jeg hadde oppdaget det! Hva er det han tenker ????? Hvordan tror han at det er greit at du blir knullet av en annen mann uten din viten??

Det eneste som hadde mildnet mitt raseri bitte bitte litt det var om jeg ved flere annledninger hadde fortalt at jeg fantaserte om å knulle akkurat den kompisen. Slik at han da i den fulle tilstanden han var i tenkte at det var en hyggelig overraskelse til deg... men det hadde fortsatt vert voldtekt!! Anmeld begge ! Dette er noe av det mest hårreisende jeg har hørt på lenge😱

Anonymkode: a196b...0f3

Skrevet

Sjelden det er så stor enighet i noe her på forumet, håper du tar til deg det du leser 

Anmelder du kommer han til å bli dømt for voldtekt, loven er nemlig veldig klar. Har du sex med en sovende eller overstadig beruset kvinne som ikke et istand til å gi samtykke er det voldtekt 

Det blir ikke noe mindre voldtekt av at han visste hvilke knapper han skulle trykke på så han tente deg litt i søvne og var litt med på det før du kom til deg selv. 

Denne mannen skal du kaste ut! 

Anonymkode: f5a2c...673

Skrevet

Tror du troller. Ingen er SÅ dum. 

Anonymkode: 73080...f5d

Skrevet

Det er voldtekt Hi. Helt klart, finnes ingen unnskyldning. Det sitter langt inne å anmelde sin egen mann, men jeg tror jeg hadde gjort det hvis jeg var deg. Når han bagatelliserer dette og ikke tar inn over seg hva han har gjort trenger han en straff som kan få han til å våkne. Ta kontakt med Dixi (senter for voldtatte) og snakk i det minste med dem. 

Anonymkode: c41cb...5bf

Skrevet

Dette var alvorlig. Håper du både anmelder og forlater svinpelsen. Sender deg gode tanker! 

Skrevet

Ta med deg en venninne eller en annen du stoler på, og anmeld dette hos politiet. Ta kontakt med voldtektsmottak og snakk med noen som kan hjelpe deg å sette sette i perspektiv, og forklare hvorfor dette er voldtekt. 

I DAG. 

Anonymkode: 22d46...6ed

Skrevet

Sender deg en stor klem!

Det er et gigant-svik du har opplevd fra din mann! Og du skal ikke være i tvil om at det er voldtekt!

Jeg håper du ringer voldtektsmotak/politi/krisesenter i dag. Ikke gå alene med det, og ikke tenk at det er deg som overreagerer. Det er en grunn til at dette er ulovlig!

De beste ønsker for deg!

Anonymkode: b4a99...4de

Skrevet

Uansett, om du anmelder eller ikke,  denne mannen forlater du i dag.

Anonymkode: a5258...89c

Skrevet

For en utrolig respektløs mann!!! Hadde min mann funnet ut at kroppen min kan deles ut uten mitt samtykke, hadde jeg skilt meg så raskt som mulig. Du har INGEN skyld i dette.. Makan. Det er voldtekt uansett.

Anonymkode: dc80e...6c3

Skrevet

De lå ikke med deg mens du sov. De voldtok deg! 

Skrevet

Sier som de andre sier, HI, dette blir tøft for deg men du har ikke mye valg. Anmeld dem begge to og ta ut skilsmisse med én gang. 

Skrevet

Å FY FAEN! Det er voldtekt. Ferdig snakka. 

Håper du kommer deg vekk fra det svinet med en gang, og at du anmelder. 

Anonymkode: 0a23f...80f

Skrevet

Oi! Jeg hadde kastet han på dør! Ringt politi og anmeldt! 

Du må virkelig ha vært full... men uanett, dette er noe både din mann og hans kompiss bør i fengsel for! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...