Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #1 Skrevet 10. september 2017 I helgen fikk mannen besøk av en barndomskompis fra andre siden av landet. Jeg har møtt ham ved to anledninger før. En hyggelig fyr, etter mitt syn. Vi spiste en god middag, drakk vin og utpå kvelden litt sterkere drikke. Jeg fikk litt for mye, og gikk og la meg til å sove. Etter en time eller to, våknet jeg av at begge mennene lå nakne i senga, kompisen var inni meg, og mannen lå ved siden av og tok på meg. Jeg skjønte ikke helt hva som skjeddde, så i et minutt eller to var jeg med på det, til. Jeg "våknet" og kom til meg selv. Jeg spurte dem hva i helvete de holdt på med, og at dette var et overgrep. Mannen ble dritsur og sa jeg var urimelig. Kompisen fikk roa han ned. Jeg tror kompisen ble lurt med på dette. Jeg har gått rundt i en døs og i sjokk hele helgen. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg er så sur, jeg har jo ved en tidligere anledning sagt at jeg fantaserte om trekant. Men jeg har da ikke sagt atjeg ville ha det? Og hvorfor snakker han med kompisene sine om hva jeg har sagt til han i fortrolighet? Han mener jeg overreagerer. Jeg mener dette var et overgrep. Kompisen var dratt da jeg sto opp neste morgen. Han kommer garantert ikke igjen hit mer. Hva skal jeg si til mannen for at han skal forstå at dette var å gå langt, langt over streken? Anonymkode: 72379...ffe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #2 Skrevet 10. september 2017 Helt klart et overgrep. Anmeld begge to. Anonymkode: 392c8...e65
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #3 Skrevet 10. september 2017 Dette er voldtekt. Anmeld begge to. Anonymkode: cef20...909
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #4 Skrevet 10. september 2017 Anmeld begge for voldtekt. Da forstår han nok. Anonymkode: af17c...4da
Frulakris Skrevet 10. september 2017 #5 Skrevet 10. september 2017 Si? Dette hadde ikke vært mannen min lengre. Jeg hadde reist rett avgårde og anmeldt dem begge to for overgrep.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #6 Skrevet 10. september 2017 Men greia er at før jeg liksom "kom til meg selv" så var jeg jo med på det, om du skjønner. Så jeg føler jo at jeg hadde skyld i dette selv. Anonymkode: 72379...ffe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #7 Skrevet 10. september 2017 Du har ikke skyld i dette. Ta også kontakt med et voldtektsmottak Anonymkode: 392c8...e65
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #8 Skrevet 10. september 2017 Voldtekt! Uansett hva mannen din har sagt om dine fantasien, så har ikke kompisen blitt lurt! Anonymkode: f18a6...efd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #9 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men greia er at før jeg liksom "kom til meg selv" så var jeg jo med på det, om du skjønner. Så jeg føler jo at jeg hadde skyld i dette selv. Anonymkode: 72379...ffe Men du var jo ikke med på det fra begynnelsen av var du det? Du lå å sov og våknet av at det var en pikk inni deg, vel det er voldtekt. Spiller ingen rolle om du var "med" i ett minutt etter det. Du ga ikke tillatelse til dette, du sov. Hadde anmeldt begge to og gått i fra den dritten av en mann! Anonymkode: 2eb6f...bc1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #10 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men greia er at før jeg liksom "kom til meg selv" så var jeg jo med på det, om du skjønner. Så jeg føler jo at jeg hadde skyld i dette selv. Anonymkode: 72379...ffe Det er helt normalt, ingenting å skamme seg for. Har du dusjen? Du bør til voldtektsmottak Anonymkode: f18a6...efd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #11 Skrevet 10. september 2017 Slutt å ta på deg skyld! Anmeld begge for voldtekt! Jo raskere jo bedre! Kom deg til legevakt for å sikre bevis! Nå!! Anonymkode: a4861...cab
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #12 Skrevet 10. september 2017 Den mannen hadde jeg aldri sovet ved siden av igjen! Seriøst, du blir ikke hos en mann som har gjort dette mot deg Anonymkode: f5a2c...673
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #13 Skrevet 10. september 2017 Hadde det vært meg hadde jeg ringt politiet, anmeldt og dratt til voldtektsmottaket. Og selvfølgelig hadde ekteskapet vært over, og han kastet ut med en gang. Anonymkode: 80026...cf9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #14 Skrevet 10. september 2017 Detteer overhodet ikke din feil.Du trenger ikke si noe til mannen for åfå ham til å forstå at dette ikke var greit. Det du trenger å gjøre er å kaste ham ut av huset, og å anmelde både ham og kameraten for voldtekt! Anonymkode: 9c009...46e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #15 Skrevet 10. september 2017 Om du anmelder eller ikke...mannen din må jo være helt blåst. Hvem inviterer en kompis til å ligge med full kone? Og hvem starter med penetrering umiddelbart? Søk om skilsmisse i morgen Anonymkode: 63703...e5c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #16 Skrevet 10. september 2017 Et grovt overtramp, masse støtte og klemmer til deg. Håper du anmelder. Anonymkode: 26eb6...c76
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #17 Skrevet 10. september 2017 Voldtekt er voldtekt uansett hvordan du snur og spinner på det. Anmeld og kast mannen ut! Anonymkode: b5754...b28
Eliseflisa Skrevet 10. september 2017 #18 Skrevet 10. september 2017 Oj Oj Oj, det var litt av et tillitsbrudd.. Han ville jeg vært utrygg rundt
februarprins2013 Skrevet 10. september 2017 #19 Skrevet 10. september 2017 overgrep uten tvil. hadde anmeldt og forlatt denne mannen for godt
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #20 Skrevet 10. september 2017 Haha. Lurt med på det? Tvang mannen din han fysisk til å ha sex med deg? Du bør anmelde begge. De har forgrepet seg på deg mens du ikke var bevisst! Anonymkode: 492f4...f4e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #21 Skrevet 10. september 2017 Jeg forstår at dette er vanskelig for deg, HI, men dette må du ta på alvor. Du bor sammen med en mann som voldtok deg og som til og med fikk med seg en annen mann på å voldta deg. Du bor sammen med en mann som ikke respekterer deg og som har et helt forskrudd syn på kvinner og seksualitet. Det å ha sex med en person som ikke er bevisst er helt klart voldtekt iflg. straffeloven. At din mann både blir sur og bagatelliserer det og sier du overreagerer er svært bekymringsfullt, og det viser at han enten er helt idiot og mindre begavet (til og med ungdommer vet at det er voldtekt å ha sex med en sovende og full kvinne), eller så er han vant med å manipulere deg. Dette er en mann du ikke kan leve med. Om du føler dette er for vanskelig - dra til krisesenteret i dag! De kan hjelpe deg videre. Du må anmelde både mannen og kompisen, det vil du få hjelp til av krisesenteret og/eller politiet. Anonymkode: f3b0e...be7
Hannasbananas Skrevet 10. september 2017 #22 Skrevet 10. september 2017 Dette er jo tidenes dealbraker. Han der hadde jeg aldri klart å stole på igjen. Skilsmissepapirene mine ville vært klare i morgen! Han har voldtatt deg! Og latt en annen mann voldta deg attpåtil! Du har INGEN skyld, enten du har snakka om trekant før eller ei. For et rasshøl!
Mrs Smith Skrevet 10. september 2017 #23 Skrevet 10. september 2017 Sier som de andre, dette er voldtekt. Ring nærmeste voldtektsmottak og reis fra denne mannen. Du kommer garantert uansett til å slite med forholdet til mannen din hvis du bare fortsetter uten å reagere. Det at "du var med på det" et øyeblikk har absolutt ingenting å si. De voldtar deg mens du er full og sover, drittsekker! Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #24 Skrevet 10. september 2017 jeg hadde likt de jeg😋 men jeg har litt spesielle sexuelle lyster🤔 men om du ikke var med på det og du sov så må du anmelde og slike ting. Anonymkode: 4c1fb...d56
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #25 Skrevet 10. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: jeg hadde likt de jeg😋 men jeg har litt spesielle sexuelle lyster🤔 men om du ikke var med på det og du sov så må du anmelde og slike ting. Anonymkode: 4c1fb...d56 Det er på ingen måte normalt å like å bli voldtatt - det er rett og slett sykt! Anonymkode: f3b0e...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå