Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #26 Skrevet 9. september 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Øh..? Det vil jeg stille meg sterkt tvilende til. De tvillingforeldrene jeg kjenner er virkelig gode foreldre. Anonymkode: 26175...a53 Handler ikke om god eller dårlig, men om at de framstår som tilfredse med hverandres selskap og krever mye mindre av de voksne. Når de voksne unnlater å f eks bryte inn i lek for å pådytte dem voksenkontakt, så er det ikke fordi de er "dårlige foreldre", men fordi man vanligvis, med enkeltbarn, alltid vil oppleve at barnet selv krever den kontakten. De voksne er rett og slett ikke bevisst på dette. Men hvis man har som mål at tvillinger skal få like mye voksentid som enkeltbarn, da må den voksne ta mange, mange flere selvstendige initiativ hver dag enn det foreldre til enkeltbarna trenger å gjøre. Anonymkode: 73abf...aa8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #27 Skrevet 9. september 2017 Kjenner 3 par. 1. 2 snille og rolige gutter. Har haldri opplevd eller hørt noe annet. 2. En har ADHD, den andre ekstremt sjenert og usikker. I barnehagen var det endel uro og krangling internt mellom brødrene. Ble skilt i 2 forskjellige klasser på skolen, og begge blomstret etter det. 3. Gatas bøller, fyrer hverandre opp og havner i mye bråk. Er også skilt i klassetrinn, men fremdeles mye bråk. Anonymkode: 6ce89...e9c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #28 Skrevet 9. september 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Du vet at det ikke er vanlig, sant..? Anonymkode: 73abf...aa8 Hvis et barn gråter av ensomhet, så må foreldrene ta seg sammen. Mine barn har heller aldri grått av ensomhet, så jeg skjønner heller ikke hvor du har dette fra. Anonymkode: de1dc...d39
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #29 Skrevet 9. september 2017 Ja, det stemmer i de tilfellene jeg kjenner til. Anonymkode: b1b74...2af
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #30 Skrevet 9. september 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis et barn gråter av ensomhet, så må foreldrene ta seg sammen. Mine barn har heller aldri grått av ensomhet, så jeg skjønner heller ikke hvor du har dette fra. Anonymkode: de1dc...d39 Så du vil påstå at når spedbarna dine ligger alene og sover, og så våkner, tar de ikke kontakt med deg ved hjelp av gråten? Men blir liggende helt stille uten å søke selskap? Det er da meget aparte og uvanlig atferd. Anonymkode: 73abf...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå