Gå til innhold

hadde barnet ditt kommet i bursdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det ikke var et sted i nærheten jeg og mine andre barn kunne oppholdt oss- nei. 

Anonymkode: 1b3bd...2aa

Det er jo bare å oppholde seg der! Sofa, bore stoler kaffe osv. Har også opplevd at småsøsknene til de som kommer i bursdag har fått være med å leke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi hadde kommet, jeg hadde tatt med pc og hodetelefoner og funnet meg en stol og kost meg mens bursdagen pågikk.

Skrevet

JA det hadde jeg! Noe annet er ikke et tema. Og barna mine har også vært i slike bursdager og vi foreldrene samkjørte. Eller at bursdagsbarnet sitt foreldre hadde ordnet skyss :)

Skrevet

Våre barn hadde også kommet. 

Anonymkode: d60c3...5a3

Skrevet

Så sant det er en helg så hadde mitt barn kommet. 

Hvis dere har foreldremøte snart (det har vi) så hadde jeg kanskje tatt det opp det først mtp kjøring

Anonymkode: 8025f...3b3

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med Leos lekeland? ;)

Anonymkode: 0f7e9...0be

Hvis jubilanten spanderer.. for jeg har ikke råd til å betale for inngang, mat, drivstoff og alt dette for så mange og i tillegg er disse kravene til gave blitt så urimelige at jeg så vidt har råd til å sende barnet i bursdag sånn generelt.

Skrevet

Min hadde kommet og jeg hadde gjerne tatt med meg 2 barn til

Anonymkode: 52529...549

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jubilanten spanderer.. for jeg har ikke råd til å betale for inngang, mat, drivstoff og alt dette for så mange og i tillegg er disse kravene til gave blitt så urimelige at jeg så vidt har råd til å sende barnet i bursdag sånn generelt.

Du trenger ikke betale inngang for hverken deg eller barnet når det er invitert i bursdag. Ungen får jo også både mat, kake/is og drikke. Du selv kan enten spise rett før dere drar, smøre med deg noe mat eller kjøpe noe billig. Det eneste du må betale er gaven og drivstoff. Har du ikke penger til drivstoff så spør du om ungen din kan sitte på med noen andre. Jeg synes du gjør deg litt vanskelig nå, fordi det trenger ikke koste deg noe mer enn en "vanlig" bursdag. Og søsken må nødvendigvis ikke være med. Har du ikke barnevakt eller familiemedlemmer de kan være hos, så sender du bare ungen med noen andre som kjører.

HI: som du ser fra denne tråden er det mange foreldre som prioriterer bursdager høyt. Jeg kjører også gjerne et stykke hvis bursdagen skal være på feks lekeland, og fyller også gjerne opp bilen med unger.

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det bestemt at gavene skal koste maks 50 kr.

Anonymkode: f9bc1...d22

Skrevet

Dersom det hadde vært en helg hadde jeg prøvd å få det til. Men hadde hatt problemer med å rekke det om det var en ettermiddag. Hadde bursdagen begynt fem (slik de fleste bursdagen her gjør) hadde jeg ikke hatt sjans desverre.  

Anonymkode: d9c12...240

Skrevet

De gangene barna mine har blitt invitert sånne steder, har det alltid stått at man må si fra hvis man trenger hjelp til transport. Da har de som inviterer enten tatt med flere i bilen eller hørt om andre har plass. Det har alltid ordnet seg så ingen har trengt å bli hjemme fordi de ikke har mulighet for å kjøre.

Anonymkode: 4e101...a30

Skrevet

Det blir en dag i helgen.

Anonymkode: f9bc1...d22

Skrevet

Ja og da vi holdt barnebursdag en helg som muligens var litt dum pinse eller noe slikt. Kjørte mange fra hytter for å komme... mange kan kanskje samkjøre?

Anonymkode: 5e787...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...