Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Hvis barnet deres er innvitert i en bursdag der det er 40 minutter å kjøre hver vei,hadde barnet deres kommet i bursdagen da? Sønnen min går i 1.klasse å har så lyst å ha bursdagen på Leos lekeland men da er det ca 40 minutter for alle gjestene å kjøre. Er så redd for at nesten alle melder avbud om vi har bursdagen "så langt" unna. Samtidig så sønnen min veldig lyst å ha bursdagen akkurat der for alle vennene hans har feiret bursdagen sin der,mens vi bare har hatt hjemmebursdag før. Anonymkode: f9bc1...d22
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Da hadde jeg forhørt meg om flere foreldre kunne delt på å kjøre. Feks at en leverer tre-fire stk og en annen henter de samme barna. Har du mulighet til å sjekke det før du inviterer? Anonymkode: 71b04...d24
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 vi har en facebookside for klassen til sønnen min,kunne jo kanskje forhørt meg der.Sønnen min hadde blitt så skuffet om nesten ingen kom pga litt reisevei,så får heller ha bursdagen ett annet sted om folk synes det blir for langt å kjøre. Anonymkode: f9bc1...d22
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 Tja. Hadde jo prøvd å få det til, men hadde absolutt foretrukket noe nærmere. Hverdagslogistikken er vanskelig nok som den er! Anonymkode: db862...513
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 Jeg er egentlig ikke så fan av upersonlige bursdager som de på leos lekeland,men skjønner at han også ønsker å ha bursdag der når alle andre han har vært innvitert til har hatt bursdagen der. Anonymkode: f9bc1...d22
Cersei Lannister Skrevet 7. september 2017 #6 Skrevet 7. september 2017 Har kjørt lengre for bursdager så ja
skinnfilla Skrevet 7. september 2017 #7 Skrevet 7. september 2017 Ja, uten tvil. I klassene til mine døtre , fyller vi biler og bytter på kjøring og henting. Har kjørt 30 min til gårdsbursdag og der kom alle jentene . 20 stk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #8 Skrevet 7. september 2017 Har kjørt lengre enn det for bursdag. Elsker det ikke, men gjør det lett for ungene. Men unngå søndag hvor alt annet er stengt. Er greit å kombinere bursdag med andre ærender i nærheten. Anonymkode: db4c6...ade
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #9 Skrevet 7. september 2017 Det er litt konglete å komme seg til uten bil men tror de fleste har bil heldigvis.Også har vi jo hvertfall plass til to unger i vår bil. Anonymkode: f9bc1...d22
SharonNeedles Skrevet 7. september 2017 #10 Skrevet 7. september 2017 Hvis alle vennene hans har feiret bursdagen sin der før, så er det vel ikke noe lengre reisevei nå?
*Miss Marple* Skrevet 7. september 2017 #11 Skrevet 7. september 2017 Ja, barnet mitt hadde selvsagt kommet i selskap. Jeg kunne godt fyllt opp bilen også, om noen trengte skyss
vimsa3 Skrevet 7. september 2017 #12 Skrevet 7. september 2017 Leos er jo flott for foreldrene også er gratis for alle foreldre da og de kan også være med eller ta en kopp kaffe med andre foreldre
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #13 Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, SharonNeedles skrev: Hvis alle vennene hans har feiret bursdagen sin der før, så er det vel ikke noe lengre reisevei nå? Han gikk i en barnehage som ligger ca 10 minutter med bil unna lekeland så da var det egentlig nærmt for alle. Men nå er vi flyttet bor ca 40 minutter unna lekeland. Anonymkode: f9bc1...d22
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. september 2017 #14 Skrevet 7. september 2017 Nå vet jeg ikke hvor mange barn dette er snakk om, men jeg tror jeg ville ha ordnet skyss. At jeg selv hadde kjørt, og ordnet de resterende sjåførene selv (venner, familie o.l) det er et stykke for folk å kjøre, så sånn sett må dere være forberedt på at noen ikke kommer dersom alle må ordne transporten selv .
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #15 Skrevet 7. september 2017 Vi hatt ikke bil, men hadde vi hatt det, så hadde det vært null problem. Da hadde vi hatt en 7 seter, så hadde fylt den opp 😊 Anonymkode: df816...f8e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #16 Skrevet 7. september 2017 Vi har innvitert 10 gutter.Jeg har ikke bil selv men moren min som skal være med å passe på barna,har heldigvis bil så da har vi hvertfall to seter ledige.Men om det er plass til tre barnestoler bak er en annen sak Anonymkode: f9bc1...d22
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. september 2017 #17 Skrevet 7. september 2017 Barnet mitt hadde selvfølgelig kommet. Hadde prøvd å arrangere slik at noen kjørte og noen hentet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #18 Skrevet 7. september 2017 Hvis det ikke var et sted i nærheten jeg og mine andre barn kunne oppholdt oss- nei. Anonymkode: 1b3bd...2aa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #19 Skrevet 7. september 2017 Vet med sikkerhet at hvertfall 4 av gjestene har foreldre med bil,de andre er jeg usikker på ettersom vi ikke kjenner de så godt. Anonymkode: f9bc1...d22
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #20 Skrevet 7. september 2017 Her prioriteres bursdager høyt, så reisevei hadde ikke vært noen hindring. Det eneste som kunne fått oss til å melde avbud er vel sykdom. Men hadde vi ikke hatt bil eller fått ordnet skyss på annen måte, og det ikke går buss, så måtte vi nok droppet det. Taxi så langt har vi ikke råd til. Men da hadde jeg prøvd å spørre på foreldregruppa på fb om noen hadde plass i bilen. Anonymkode: a3a8d...800
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #21 Skrevet 7. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: vi har en facebookside for klassen til sønnen min,kunne jo kanskje forhørt meg der.Sønnen min hadde blitt så skuffet om nesten ingen kom pga litt reisevei,så får heller ha bursdagen ett annet sted om folk synes det blir for langt å kjøre. Anonymkode: f9bc1...d22 Det syns jeg hørtes ut som en god ide. Da kan du jo oppfordre til samkjøring også. Anonymkode: c340e...f8d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #22 Skrevet 7. september 2017 Mitt barn hadde nok måtte meldt avbud pga avstanden siden jeg ikke kjører bi og faren bor på andre siden av jordkloden for øyeblikket. Hadde vi vurdert en slik bursdag til våre barn hadde jeg gjort en avtale med noen foreldre som har store biler før vi inviterte, slik at vi kunne fylt opp noen biler og få alle med. Her hadde ikke slikt vært ett problem, mange med 7setere og vi er godt kjent de fleste fireldre. Anonymkode: e4ba5...567
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #23 Skrevet 7. september 2017 Ikke uten at jeg fikk med meg mange foreldre til å kjøre eller delta på følging. Anonymkode: f7dea...c6d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #24 Skrevet 7. september 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis det ikke var et sted i nærheten jeg og mine andre barn kunne oppholdt oss- nei. Anonymkode: 1b3bd...2aa Hva med Leos lekeland? Anonymkode: 0f7e9...0be
Gjest Marge Simpson Skrevet 7. september 2017 #25 Skrevet 7. september 2017 Her prioriteres barnebursdager over nesten alt annet, så ja vi hadde kommet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå