Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #26 Skrevet 7. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Husker det var en som skrev her for lenge siden om denne bloggeren og at hun vurderte å kontakte bv. Fikk så ørene flagret. Mon tro om hun gjorde det eller om noen andre kom henne i forkjøpet. Uansett-godt de er innblandet nå. Frøken Paprika er alt annet enn i vater. Det samme med Gekko Anonymkode: e2bb2...ad6 Hun skrev på bloggen at det var tannlegen som meldte fra Anonymkode: 786bd...c37
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #27 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan jo hende han sa han ikke ville ha noe med barnet å gjøre da hun ble oplanlagt gravid og ikke ønsket ta abort, men ombestemte seg og ville ha et forholdt til ungen likevel når hun først var født? Synd for paprika at hun har svertet han og snakket dritt om han herfra til evigheten på åpent nett. Hun hav jo aldri innrømme at han kon på bedre tanker Anonymkode: 93199...23d Haha, skrive et innlegg på mobilen, liggende i sengen uten briller, det var ingen god idè Ble noen skrivefeil der gitt, kan visst ikke stole på at mobilen retter riktig.... Anonymkode: 93199...23d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #28 Skrevet 7. september 2017 Det er helt fantastisk at man kan konkludere med at alt denne bloggeren har skrevet i forhold til barnefar er løgn basert på at det kommer ett bilde på instagram til biologisk far ett år etter at barnet ble født. Finnes det i din verden ingen fedre som slår seg vrange når sex ender med svangerskap, og som holder seg borte under hele graviditeten og den første tiden etter at barnet er født, men som besinner seg og innser at han har et barn og må ta sin del av ansvaret i forhold til barnet? I min verden når jeg jobbet på familievernkontoret så møtte jeg faktisk veldig mange av den typen fedre, og min erfaring er nok ikke unik. At bloggeren har tatt dårlige valg er det vel ingen tvil om, men man trenger ikke å lete etter feil som kanskje muligens er gjort når man har så mye annet å diskutere som underbygges av fakta. Anonymkode: d80d2...a80
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #29 Skrevet 7. september 2017 Akkurat det samme kan man si om endel kvinner; han ville ikke ha henne, men han ville ha barnet. Derfor holdt mor igjen barnet som hevnaksjon og for å bevise for alle hvor fæl han er som ikke treffer baby. Mer sympati til mor og mer hat på far. Anonymkode: 777ec...141
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #30 Skrevet 7. september 2017 Jeg lurer på hva første mann mener om denne galskapen jeg 🤔 Anonymkode: e1740...efe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #31 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer på hva første mann mener om denne galskapen jeg 🤔 Anonymkode: e1740...efe Han holder vel klokelig kjeft. Anonymkode: 7bafb...93e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #32 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er helt fantastisk at man kan konkludere med at alt denne bloggeren har skrevet i forhold til barnefar er løgn basert på at det kommer ett bilde på instagram til biologisk far ett år etter at barnet ble født. Finnes det i din verden ingen fedre som slår seg vrange når sex ender med svangerskap, og som holder seg borte under hele graviditeten og den første tiden etter at barnet er født, men som besinner seg og innser at han har et barn og må ta sin del av ansvaret i forhold til barnet? I min verden når jeg jobbet på familievernkontoret så møtte jeg faktisk veldig mange av den typen fedre, og min erfaring er nok ikke unik. At bloggeren har tatt dårlige valg er det vel ingen tvil om, men man trenger ikke å lete etter feil som kanskje muligens er gjort når man har så mye annet å diskutere som underbygges av fakta. Anonymkode: d80d2...a80 I dette tilfelle har mor kjørt offentlig uthenging og trakassering av far og hans familie fra dag èn. Hun har gjort alt i sin makt for at samarbeid og svær IKKE skal fungere! Dette vet vi jo fordi hun har skrevet side opp på blogg og some om det! Anonymkode: 52a14...faf
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #33 Skrevet 7. september 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han holder vel klokelig kjeft. Anonymkode: 7bafb...93e Men han har jo to barn med denne kvinnen og burde absolutt tatt mer grep hvis det er så ille Anonymkode: e1740...efe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #34 Skrevet 7. september 2017 Så mye stygt C har skrevet om H og hans familie det sista halvannet året, og messet om og om igjen på at han ikke ønsker å vite av sin egen datter...tenker bare på når L blir gammel nok til å søke opp dette selv, og se hva mora faktisk har skrevet - for ikke å snakke om at hver minste mm fra barndommen til denne lille jenta er delt på SoMe for gud og hvermann å se. Skjønner ikke hva som foregår oppi hodet på sånne folk! Hun tenker ikke på andre enn seg selv, det er nå helt sikkert. Anonymkode: b6267...470
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #35 Skrevet 7. september 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat det samme kan man si om endel kvinner; han ville ikke ha henne, men han ville ha barnet. Derfor holdt mor igjen barnet som hevnaksjon og for å bevise for alle hvor fæl han er som ikke treffer baby. Mer sympati til mor og mer hat på far. Anonymkode: 777ec...141 Ja, og her tipper jeg dette voldsomme eksponeringbehovet C har er på grunn av at H ikke har vist den interessen overfor henne (og evt barnet/graviditeten( som hun ønsket. Det virker som om hun har ønsket å "gni det inn" med å pepre SoMe med bilder og infor om L og ikke minst når hun tidlig i forholdet begynte å omtale Gekkoen som "pappa"... Anonymkode: b6267...470
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #36 Skrevet 7. september 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så mye stygt C har skrevet om H og hans familie det sista halvannet året, og messet om og om igjen på at han ikke ønsker å vite av sin egen datter...tenker bare på når L blir gammel nok til å søke opp dette selv, og se hva mora faktisk har skrevet - for ikke å snakke om at hver minste mm fra barndommen til denne lille jenta er delt på SoMe for gud og hvermann å se. Skjønner ikke hva som foregår oppi hodet på sånne folk! Hun tenker ikke på andre enn seg selv, det er nå helt sikkert. Anonymkode: b6267...470 Tenker kun på penger Anonymkode: 91fad...6e9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #37 Skrevet 7. september 2017 Noen her inne kalte det hun holdt på med for "parent alienation", og det kan nok kategoriseres som det. Hun har utvist elendig dømmekraft ved å la en tidligere voldsdømt mann flytte rett inn samme uka hun fødte. Dessuten hadde hun lovt barna at det ikke skulle skje, og så bryter hun det løftet også. Jeg håper virkelig hjemmet takler takket ja til alle tiltak BVT slik at barna endelig kan få den stabiliteten og tryggheten de trenger. Takk og lov for at faren endelig er inne i bildet! Han var visst en fantastisk stefar for de eldre barna, og alt tyder på at han er en god mann. Anonymkode: 777ec...141
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #38 Skrevet 7. september 2017 For ikke å snakke om at sin nye samboer flyttet inn samme dag som de møttes for første gang. Fire dager etter fødsel. Anonymkode: 0d672...857
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #39 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: For ikke å snakke om at sin nye samboer flyttet inn samme dag som de møttes for første gang. Fire dager etter fødsel. Anonymkode: 0d672...857 Flyttet inn samme dag som de møttes første gang Herregud, er det noen som gjør sånt? Nå ble jeg sjokkert. Man drar jo ikke en helt fremmed mann inn i hus når man har små barn Anonymkode: 91fad...6e9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #40 Skrevet 7. september 2017 Tre uker etter det så fikk han tittelen pappa. Selv om hun faktisk har en pappa fra før, Anonymkode: 201e2...66d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #41 Skrevet 7. september 2017 Har vært mye baluba her, og jeg tviler ikke på at barnefaren har sagt at han ikke vil ha barn med henne og at han ville hun skulle ta abort. Siden paprikaen har skrevet det hun har skrevet vil jeg tro han til å begynne med også sa at han ikke ville ha mer med hverken henne eller barnet å gjøre om hun beholdt, og det har hun tatt til seg og laget veldig veldig mye oppstyr ut av. At han kom på bedre tanker etterhvert gidder hun selvfølgelig ikke skrive noe om. Det hadde jo vært veldig rart om han ikke kom på bedre tanker også, siden han jo bor sammen med eksen til gekko. Han er da stefar til det barnet de sender til paprika og gekko på samvær, da hadde det jo blitt veldig rart om han ikke ville ha sin egen datter, som fungerer som stesøster til stebarnet når hun er på samvær, på besøk tilbake. Stedatteren snakker om søsteren hun har hos pappa, og det er din egen datter, han må jo bare ta henne på samvær. Når stebarnet ditt ser på barnet ditt som søsken, da må du selv også bare lage plass i livet ditt altså. Anonymkode: 93199...23d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #42 Skrevet 7. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så mye stygt C har skrevet om H og hans familie det sista halvannet året, og messet om og om igjen på at han ikke ønsker å vite av sin egen datter...tenker bare på når L blir gammel nok til å søke opp dette selv, og se hva mora faktisk har skrevet - for ikke å snakke om at hver minste mm fra barndommen til denne lille jenta er delt på SoMe for gud og hvermann å se. Skjønner ikke hva som foregår oppi hodet på sånne folk! Hun tenker ikke på andre enn seg selv, det er nå helt sikkert. Anonymkode: b6267...470 Men hva eller hvem tenker du og slike som deg på? DU gjør det mulig for henne å fortsette å brette ut livet til barna sine i alle detaljer. DU gjør det attraktivt for henne å selge barna sine på nett. DU!!! Jeg greier ikke forstå hva som foregår oppi hodet på slike som deg, som STØTTER hennes oppførsel! Om DU og andre som deg SLUTTER å lese disse bloggerne som ødelegger barna sine, da vil de ikke lenger tjene penger på bloggene. Da vil DU og de andre som slutter å lese bloggene TVINGE bloggerne til å gjøre noe mer fornuftig med livene sine. De måtte f.eks. begynne å leve livene sine, ta tak i problemene sine fremfor å skape nye problemer for å få noen nye klikk og enda flere penger inn. Til dere som leser denne/disse bloggene - meld fra til barnevernet om det som er bekymringsfullt og så SLUTT å lese bloggene! DA viser dere at dere tenker litt lenger enn bloggerne. For når dere BIDRAR til at de ødelegger barna sine så er dere særlig bedre enn de bloggerne dere kritiserer! Begynn å tenke litt lenger, det DU gjør får konsekvenser. Hver gang DU klikker deg inn på bloggen hennes tjener hun penger på deg, og da vil hun bare fortsette å ødelegge både seg selv og enda tristere barna sine - fordi DU gjør det mulig for henne! Anonymkode: 662f3...c3f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #43 Skrevet 7. september 2017 Det er mange som er kritiske til henne uten å lese bloggen. jeg klikker meg aldri inn på innlegg om barna, f.eks,. På God Morgen Norge diskuterte hun med en jurist som sa at slik utlevering av andre ikke er greit, og faktisk ulovlig ihht. Barnekonvensjonen. Camillas svar? Jeg er stolt av unga mine. Vern om privatlivet er selvsagt vikrig, men alt med måte. Mammablogging burde bli forbudt! Tenk å leve av å brette ut alt om barna sine! Anonymkode: 201e2...66d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #44 Skrevet 7. september 2017 ..og der måtte hun tilslutt innrømme det! Alle visste det jo likevel! https://m.imgur.com/a/WCxfR Hun burde filler'n meg legge seg SÅ flatt og be pent om unnskyldning til barnefaren! Tenk å lyve til barnet ditt on at pappa ikke vil ha deg, og så er det den løgn! Anonymkode: 777ec...141
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #45 Skrevet 7. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: ..og der måtte hun tilslutt innrømme det! Alle visste det jo likevel! https://m.imgur.com/a/WCxfR Hun burde filler'n meg legge seg SÅ flatt og be pent om unnskyldning til barnefaren! Tenk å lyve til barnet ditt on at pappa ikke vil ha deg, og så er det den løgn! Anonymkode: 777ec...141 Ønsker forståelse for at vi videre ønsker å holde det privat.............mon tro hvor lenge det holder Anonymkode: 91fad...6e9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #46 Skrevet 7. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: ..og der måtte hun tilslutt innrømme det! Alle visste det jo likevel! https://m.imgur.com/a/WCxfR Hun burde filler'n meg legge seg SÅ flatt og be pent om unnskyldning til barnefaren! Tenk å lyve til barnet ditt on at pappa ikke vil ha deg, og så er det den løgn! Anonymkode: 777ec...141 Ikke for å forsvare all drittslengingen fra henne på åpent nett, men det kan jo faktisk hende det var sant at han ikke ville ha henne til å begynne med da, at han rett og slett har ombestemt seg.... Hun skulle selvfølgelige aldri skrevet noe om dette på nett, men det er ikke sikkert hun jugde. Anonymkode: 93199...23d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #47 Skrevet 7. september 2017 Det er MYE tidligere dritt hun har gjort som hun gjerne vil holde privat, selvsagt. Hun vil jo ikke at folk skal vite det! Eksen hadde hun ingen ting imot å utlevere på det groveste i over ett år, og da mener jeg de absolutt verste anklager som hun skrev om og antakelig bare er oppspinn. Men at hun løy om at han ikke ville ha kontakt med barnet sitt, nei DA er det plutselig privat! Hun er snart tredve, trebarnsmor og holder på sånn!? 😡 Anonymkode: 777ec...141
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #48 Skrevet 8. september 2017 Nå sitter de og sletter kritiske kommentarer til krampa tar dem på Instagram! Folk synes hun burde innrømme alt og be ordentlig om unnskyldning, men hun sletter og blokkerer, sletter og blokkerer. 😖 Anonymkode: 777ec...141
Anonym bruker Skrevet 9. september 2017 #49 Skrevet 9. september 2017 På 6. september 2017 den 16.32, Anonym bruker skrev: Vær så snill - slutt å lese slike blogger. DERE gjør det mulig for disse mødrene å skade ungene sine. De respekterer ikke barnas privatliv som er barnas rett. I tillegg skal barna når de blir større kunne lese all morens galle som hun har slengt ut om barnets far i årevis. DERE som leser denne og lignende blogger STØTTER at disse mødrene skader barna sine og ikke respekterer barnas rettigheter, ikke har tanker om barnas psykiske helse eller barnas fremtid. Slutt å gjøre det LØNNSOMT å selge barna sine! DERE muliggjør det! Anonymkode: 662f3...c3f slutt og si sånt, er så kvalmt og høre på. er DERES barn ikke dine Anonymkode: 5e26c...ae5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2017 #50 Skrevet 10. september 2017 Hva mener du?? Anonymkode: 201e2...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå