Gå til innhold

Villa Paprika løy om eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har skrevet siden hun ble gravid at han sviktet henne og babyen og ikke ville vite av babyen. Det har stått nesten daglig dritt fritt om han i bloggen, men alt mulig grove beskyldninger.

Det viser seg nå å være løgn, for faren har samvær, han! Så en video på instagram det barnet leker hos "tante Nina".

Så dette med at han ikke ville ta ansvar var ren løgn. 

Anonymkode: 777ec...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de ganske nettopp har bynt med samvær, jfr tidligere innlegg på bloggen hennes. 

Anonymkode: 0f011...4c8

Skrevet

Hun har ikke nevnt samvær med ett ord i bloggen. Det hun derimot har gjort er å fortelle alle, inkludert sine egne barn, at faren ikke vil vite av den yngste. "Hun har jo ikke noen pappa, hun, men hun har oss"

Så har hun skrevet side opp og side med om eksens familie og den nye dama, ville spekulasjoner om alt mulig og slengt SÅ MYE DRITT STORT at hun burde BLITT anmeldt. Mye er sletta nå, men det er tatt skjermdumper av det meste. Så mye stygt har jeg aldri lest om noen, for han svikta sitt eget barn! Og så er det bare jug fra ende til annen!

Skrevet

Jo hun har sagt at de skulle bynne å få barnefri en dag i uka eller noe sånt, jeg husker ikke helt

Da lå det i kortene at det skulle være samvær

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo hun har sagt at de skulle bynne å få barnefri en dag i uka eller noe sånt, jeg husker ikke helt

Da lå det i kortene at det skulle være samvær

Hun har blånektet for det hele tida, og sagt at får burde "legges inn på Gaustad" fordi han ikke vil ha samvær, bare for noen uker siden.

Så da "ligger det ikke i kortene" om får faktisk har samvær. Nei, jeg synes ikke det.

Skrevet

"Far" ikke "får"

Skrevet

Samværet kom i gang etter barnevernet kom på banen (det har hun skrevet om på bloggen. om kaffebesøket fra barnevernet) 

Anonymkode: 786bd...c37

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, les her du: http://villapaprikablogg.no/720-2/ 

Jeg lette det fram for deg. Værsågod. 

Hun skriver ikke noe om samvær her, bare at det skal bli godt med "barnefri"! 

I halvannet år har hun fortalt om den grusomme barnefaren som har sviktet barnet sitt, og så ville han ha samvær hele tida?!

Det står ikke noe om at faren skal treffe barnet sitt i det innlegget, bare masse tåkelegging om barnevakt og avlasting. Hun burde ha kommet med en unnskyldning for alt det stygge hun har skrevet om ham, familien hans og den nye dama!

Skrevet

Vær så snill - slutt å lese slike blogger. DERE gjør det mulig for disse mødrene å skade ungene sine. De respekterer ikke barnas privatliv som er barnas rett. I tillegg skal barna når de blir større kunne lese all morens galle som hun har slengt ut om barnets far i årevis.

DERE som leser denne og lignende blogger STØTTER at disse mødrene skader barna sine og ikke respekterer barnas rettigheter, ikke har tanker om barnas psykiske helse eller barnas fremtid.

Slutt å gjøre det LØNNSOMT å selge barna sine! DERE muliggjør det!

Anonymkode: 662f3...c3f

Skrevet

Det har ikke stått skrevet i bloggen at faren har begynt med samvær. Det stemmer ikke

.Dere som mener hun skader ungene sine burde melde til BVT. Mammablogging er salg av barns digitale identitet, og omsorgsvikt mener jeg.

Anonymkode: 201e2...66d

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samværet kom i gang etter barnevernet kom på banen (det har hun skrevet om på bloggen. om kaffebesøket fra barnevernet) 

Anonymkode: 786bd...c37

Det har jeg ikke fått med meg altså. Sikker på de har vært der?

Anonymkode: 8707e...e97

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg ikke fått med meg altså. Sikker på de har vært der?

Anonymkode: 8707e...e97

Ja, hun skrev om det og fikk nye kritikk. Kanskje hun har slettet det igjen? Hun sa hun var meldt til barnevernet fordi de hadde glemt en tannlegetime 

Anonymkode: 93199...23d

Skrevet

Det er ingen som har fått det med seg siden hun ikke har fortalt det! Hun har bare skrevet at de endelig får barnefri!

Hun har ikke skrevet noe om at eksen faktisk vil ha kontakt med barnet sitt, bare om hvor slem han er som svikter Så var det ikke sant i det hele tatt!!

Anonymkode: 201e2...66d

Skrevet

Hun fortalte at barnevernet gransker hjemmet, men det sto ingenting i innlegget om samvær med faren. Jeg har kopi av teksten, så det vet jeg 100 % sikkert.

Hun har løyet hele veien og lyver ennå. Rett og slett.

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun fortalte at barnevernet gransker hjemmet, men det sto ingenting i innlegget om samvær med faren. Jeg har kopi av teksten, så det vet jeg 100 % sikkert.

Hun har løyet hele veien og lyver ennå. Rett og slett.

Du har kopiert en tekst fra en blogg hvis dame du ikke engang kjenner?? Vet ikke hvem som har størst problemer 

Anonymkode: 3ab99...80c

Gjest Marge Simpson
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vær så snill - slutt å lese slike blogger. DERE gjør det mulig for disse mødrene å skade ungene sine. De respekterer ikke barnas privatliv som er barnas rett. I tillegg skal barna når de blir større kunne lese all morens galle som hun har slengt ut om barnets far i årevis.

DERE som leser denne og lignende blogger STØTTER at disse mødrene skader barna sine og ikke respekterer barnas rettigheter, ikke har tanker om barnas psykiske helse eller barnas fremtid.

Slutt å gjøre det LØNNSOMT å selge barna sine! DERE muliggjør det!

Anonymkode: 662f3...c3f

Helt enig!

Skrevet

Håper far går for 100% foreldreansvar. Hun er ikke skikket til å ha barn! Det beviser hun om og om igjen! Hvem lar en fremmed flytte inn etter andre date? Når du fødte en annens barn fire (!!!!) dager tidligere?? I tillegg har hun to barn til som hadde opplevd to store samlivsbrudd og tre flyttinger på et par år! Helt hårreisende!

Anonymkode: 52a14...faf

Skrevet

Denne familien har alvorlige problemer. La nå BV gjøre jobben sin, så havner nok lille L hos Hans der hun burde vært fra dag 4 hvor en annen mann kom valsende inn i tre fremmede ungers liv. Håper også de to eldste blir boende permanent hos faren sin. Han virker oppegående. 

Anonymkode: e2bb2...ad6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har kopiert en tekst fra en blogg hvis dame du ikke engang kjenner?? Vet ikke hvem som har størst problemer 

Anonymkode: 3ab99...80c

Om man ikke skal bli beskyldt for å lyve her så må man jo det med denne dama! Hun lyver om det meste, så da må man faktisk ha bevis.

Filmene viser bl.a. at barnet sitter på fanget til samboeren til barnets far. Camilla har hele tiden hevdet at far ikke vil akseptere barnet,men det var altså en løgn som varte i et og et halvt år. Stakkars barn som blir fortalt av moren sin at faren ikke vil ha henne og så er det ren løgn!

Gjest H to the Izzo
Skrevet

😲 WTF?! Bra barnevernet er inne i hjemmet. Noen er ikke helt i vater...

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvem som har størst problemer

Hvis du har en halv hjernecelle, så vet du det

Anonymkode: 91fad...6e9

Skrevet

Dama er helt ute. Galskap. Godt barnevernet følger med!

Anonymkode: 8d227...ae0

Skrevet

Husker det var en som skrev her for lenge siden om denne bloggeren og at hun vurderte å kontakte bv. Fikk så ørene flagret. Mon tro om hun gjorde det eller om noen andre kom henne i forkjøpet. Uansett-godt de er innblandet nå. Frøken Paprika er alt annet enn i vater. Det samme med Gekko

Anonymkode: e2bb2...ad6

Skrevet

Det kan jo hende han sa han ikke ville ha noe med barnet å gjøre da hun ble oplanlagt gravid og ikke ønsket ta abort, men ombestemte seg og ville ha et forholdt til ungen likevel når hun først var født? 

Synd for paprika at hun har svertet han og snakket dritt om han herfra til evigheten på åpent nett. Hun hav jo aldri innrømme at han kon på bedre tanker 

Anonymkode: 93199...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...