Gå til innhold

Valget - hva stemme og hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stemmer FrP. Er slett ikke imot innvandring, men mener vi må ha strenge krav til dem  som kommer hit. Veldig mange av de som nå kommer trenger ikke asyl. Skremmende hvor naive folk er! Er så mye terror, og mener vi må begynne å våkne. De virkelig trenger hjelp må få det, Kriminelle og lykkejegere må sendes tilbake.

Anonymkode: 4953d...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Medmenneskelighet er en fin egenskap, men din naivitet er ikke det, ja den er tom farlig. Ta frem kalkulator, se litt på befolkningsveksten i Afrika frem til 2050, tenk litt på hvor alle jobbene til disse unge menneskene skal komme fra. Europa (og Norge som er en del av det) kan ikke ta opp millioner hvert år uten å lide selv. Jeg mener at vi skylder våre egne barn å begrense innvandringen.

Norge, som alle andre europeiske land, opplever for tiden en stor økning i motvilje å ta imot migranter, og her må politisk elite lytte ellers har de ingenting i regjering å gjøre.

Anonymkode: 67c1d...d2c

Vi lever alle på samme jord, det er ikke noe vi og dem når det kommer til stykke. 

Anonymkode: 754c4...254

Skrevet
44 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg stemmer FrP. Er slett ikke imot innvandring, men mener vi må ha strenge krav til dem  som kommer hit. Veldig mange av de som nå kommer trenger ikke asyl. Skremmende hvor naive folk er! Er så mye terror, og mener vi må begynne å våkne. De virkelig trenger hjelp må få det, Kriminelle og lykkejegere må sendes tilbake.

Anonymkode: 4953d...9e9

Men hvorfor akkurat frp? Er jo mange andre partier som er for høye krav til flyktninger og streng innvandringspolitikk. Er du enig med FrP på andre ting? Hvis ikke, les deg opp litt, før du stemmer :)

Anonymkode: 754c4...254

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi lever alle på samme jord, det er ikke noe vi og dem når det kommer til stykke. 

Anonymkode: 754c4...254

Ok. Med den instillingen kan vi åpne grenser og hjerter. Ikke vær overrasket når noen tar velferden og din lommebok.

Anonymkode: 67c1d...d2c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor akkurat frp? Er jo mange andre partier som er for høye krav til flyktninger og streng innvandringspolitikk. Er du enig med FrP på andre ting? Hvis ikke, les deg opp litt, før du stemmer :)

Anonymkode: 754c4...254

Hvorfor tror AP-velgere at ingen av FrP -velgere har lest partiprogrammet til FrP?  På seg selv kjenner man andre? Hvorfor er dere så redde for at folk skal stemme FrP?  Står det så dårlig til med AP at dere må prøve å omvende velgere fra andre partier?

Anonymkode: aebb8...f39

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror AP-velgere at ingen av FrP -velgere har lest partiprogrammet til FrP?  På seg selv kjenner man andre? Hvorfor er dere så redde for at folk skal stemme FrP?  Står det så dårlig til med AP at dere må prøve å omvende velgere fra andre partier?

Anonymkode: aebb8...f39

Selvsagt er vi redde for at folk skal stemme FrP! Skjønner du ikke hvordan valg og sammensetning av en regjering foregår?

Jo fler som stemmer FrP, jo kaldere og mer kynisk samfunn får vi. Og det har ikke jeg lyst på. 

Anonymkode: 7ac45...4e9

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er vi redde for at folk skal stemme FrP! Skjønner du ikke hvordan valg og sammensetning av en regjering foregår?

Jo fler som stemmer FrP, jo kaldere og mer kynisk samfunn får vi. Og det har ikke jeg lyst på. 

Anonymkode: 7ac45...4e9

Men hvis programmet til ditt parti er så bra, hvorfor klarer ikke ap'ere å fokusere på hva de vil gjøre bra, istedet for å hele tiden fokusere på hva alle andre gjør dårlig? Er det varmt og ikke kynisk å prate dritt om andre? 

Anonymkode: aebb8...f39

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hvis programmet til ditt parti er så bra, hvorfor klarer ikke ap'ere å fokusere på hva de vil gjøre bra, istedet for å hele tiden fokusere på hva alle andre gjør dårlig? Er det varmt og ikke kynisk å prate dritt om andre? 

Anonymkode: aebb8...f39

Og ja, jeg skjønner hvordan valg fungerer. Selv om jeg ikke stemmer AP. Du vet, forskningen viser at folk som tror at de er mye smartere enn alle andre, som regel er de dumme...

Anonymkode: aebb8...f39

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor tror AP-velgere at ingen av FrP -velgere har lest partiprogrammet til FrP?  På seg selv kjenner man andre? Hvorfor er dere så redde for at folk skal stemme FrP?  Står det så dårlig til med AP at dere må prøve å omvende velgere fra andre partier?

Anonymkode: aebb8...f39

Jeg stemmer da ikke AP. Jeg sier les deg opp før du stemmer til noen som sa de stemte frp kun pga innvandringspolitikk.  Det er mange andre parti med fokus på innvandring, les om de så kanskje finner du flere aktuelle parti å velge mellom, som du kanskje har mer til felles med :)

Anonymkode: 754c4...254

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis programmet til ditt parti er så bra, hvorfor klarer ikke ap'ere å fokusere på hva de vil gjøre bra, istedet for å hele tiden fokusere på hva alle andre gjør dårlig? Er det varmt og ikke kynisk å prate dritt om andre? 

Anonymkode: aebb8...f39

Jeg er helt einig i at politikere generelt snakker for mye om hva andre ikke gjør, men det er jo en del av det å være i opposisjon. Det er jo viktig å gjøre oppmerksom på hva konsekven av regjeringens vanstyre er. 

Dette er jo ikke spesielt for AP, FrP skryter jo sjelden av andre partier de også? 

Anonymkode: 7ac45...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...