Gå til innhold

Dere på venstresida

Anbefalte innlegg

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er ikke sant?

Anonymkode: 45fe9...0a9

At han bruker svart arbeid, at han ikke respekterer ytringsfriheten osv osv. Drittpakker, redigert og plantet. Sjekk selv.

Anonymkode: b0773...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han bruker svart arbeid, at han ikke respekterer ytringsfriheten osv osv. Drittpakker, redigert og plantet. Sjekk selv.

Svart arbeid vet jeg at han brukte. Denne saken kjenner jeg godt til og er styggere enn det har kommet frem i media  

Støre beklagde at en norsk redaktør hadde trykket karikatur av Mohammed, vebjørn sandbakk med familie måtte ha beskyttelse etter dette. Her tror jeg det er du som ikke har fulgt med i timen eller vil ikke følge med 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at dere ikkje har tenkt å bytte fløy, for slikt gjør en jo ikkje, 

Men skulle dere ikkje ønske at dere hadde en annen statsministerkandidat? 😂

(99% sikker på at ingen kommer til å innrømme det) 

Anonymkode: 61339...970

Jo.

Anonymkode: 1cac5...0ee

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svart arbeid vet jeg at han brukte. Denne saken kjenner jeg godt til og er styggere enn det har kommet frem i media  

Støre beklagde at en norsk redaktør hadde trykket karikatur av Mohammed, vebjørn sandbakk med familie måtte ha beskyttelse etter dette. Her tror jeg det er du som ikke har fulgt med i timen eller vil ikke følge med 

1) nei, han prøvde å sjekke at alt gikk rett for seg i oppussingssaken. Like mye som du eller jeg ville ha gjort. At de drev med dobbelte bokføringer var ikke synlig for ham. 

2) Vebjørn Selbekk ville selv sensurere ting som gikk imot kristendommen... Han ville bruke blasfemiparagrafen, men kun når den krenket hans egen tro. Jeg synes det kan være interessant å se hva Vebjørn Selbekk, redaktør av den bittelille kristne avisen Magazinet, sa i januar 2004. Altså to år før han trykket karikaturene:

"Straffelovskommisjonen har foreslått å oppheve hele blasfemiparagrafen og regjeringen vil ventelig foreslå det samme overfor Stortinget. 

I den forbindelse kan det være på sin plass å minne om noe den nåværende regjeringssjefen Kjell Magne Bondevik sa til NTB i 1994 om blasfemiparagrafen.

- Paragrafen er viktig for å verne om respekten for menneskers tro og religionsutøvelse, mente han den gangen. 

Bedre kan det nesten ikke sies. Vi vil derfor i det lengste håpe at Bondeviks standpunkt ikke har gått ut på dato i 2004-utgaven av Kristelig Folkeparti. "

(Vebjørn Selbekk i sin leder i Dagen) 

Å klage på manglende støtte etterpå er ellers bare hykleri - især når Støre kun beklaget at noen hadde følt seg støtt. Ikke at bildene var blitt trykket. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke, sjekk faktaene dine.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke, sjekk faktaene dine.

Hvor er faktaene dine når det kommer til svart arbeid? Og kjennskap til det? 

dere får tro det media skriver men akkurat i svart arbeid saken vet jeg litt mer enn det som står i media. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er faktaene dine når det kommer til svart arbeid? Og kjennskap til det? 

dere får tro det media skriver men akkurat i svart arbeid saken vet jeg litt mer enn det som står i media. 

Vi kan jo ikke sette vår lit til noe en tilfeldig, anonym sier på et nettforum... Det er jo skikkelig troverdig... 🙄

Anonymkode: cf9a5...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...