Gå til innhold

Hvor mange julegaver har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir helt svett av folk som begynner å snakke om jul med en gang sommerferien er over. Jeg handler ingen gaver før første advent. Litt av kosen med jul er jo å gå rundt i en julepyntet by og kjøpe gaver til de jeg er glad i. Det er ikke en jobb jeg ønsker å ha ferdig så fort som mulig.. 

Anonymkode: 0fecc...f02

Går rundt i julepyntet by og koset meg jeg også. Da kjøper jeg litt ny julepynt, godis og ekstra mat, samt den ekstra julegaven som alltid dukker opp i siste liten. Deilig å ha god tid og ekstra penger til andre juleforberedelser siden gavene er kjøpt inn gjennom hele året. 

Er det ikke fantastisk at vi alle kan legge opp vanene slik vi selv liker best. Og med tanke på hvor folksomt det er ute i desember, tenk hvis alle de som kjøper julegavene ellers i året også skulle vært ute samtidig...😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har såvidt startet på september altså. 

Julegaver tenker jeg ikke på før i slutten av november. Hva gjør dere med bygtelapper når dere kjøper inn så tidlig? 

Skrevet
5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Vi har såvidt startet på september altså. 

Julegaver tenker jeg ikke på før i slutten av november. Hva gjør dere med bygtelapper når dere kjøper inn så tidlig? 

Kjøper ikke ting som må byttes, vel! ;) Nei, jeg kjøper ting jeg vet faller i smak, det er derfor de kjøpes tidlig - fordi jeg finner noe som er midt i blinken for noen. De gavene som kjøpes senest er de som er til de kjedeligste, samt de som str-avhengige og dermed også trenger byttelapp.

Jeg har forøvrig aldri bytta en julegave selv.

Skrevet

Ingen! Herregud deg er jo alt for tidlig!

Hvor mange kjøper dere egentlig? Venners barn og barnas venner? Det gjør ikke vi. Kjøper til familien, det er 25 stk.

Anonymkode: 0c54a...716

Skrevet

Har ikke kjøpt noen enda, men har samlet gode ideer lenge. Har en liste der jeg skriver ned ting etterhvert som jeg kommer på dem eller hører noen si noe om noe som var kjekt/pent/vil gjerne lese osv. Så om jeg ville, så kunne jeg hatt noen ferdig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...