Gå til innhold

Hvor mange julegaver har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to klare og en i bestilling.

Anonymkode: c0c94...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen,

Men NY i høstferien, og da skal jeg slå til. 

Anonymkode: 9df31...587

Skrevet

Mangler kun til de nærmeste nå. Alt av venners barn og barnas venner er ferdig. 

Anonymkode: 1fbb1...407

Skrevet

Nøyaktig null. Og det er ganske lenge til jeg har tenkt å begynne å tenke på det. :P 

Anonymkode: 291ac...76a

Skrevet

Har en bursdagsgave klar for desember.. Ellers har jeg ikke rukket å tenke på jula enda, men må vel begynne å lage liste snart ja.

Anonymkode: a933c...77d

Skrevet

Har startet å kjøpe ting til julekalenderne jeg lager. 

Skrevet

4 gaver er kjøpt (var i Disneyland i sommer) 

Ellers er jeg godt igang med kalenderen. Skal jeg klare holde snittprisen pr gave må jeg holde øynene åpne gjennom hele året 

Anonymkode: a46a6...aa5

Skrevet

Har fire klare. Første gang jeg har noe klart før 12. desember😅

Anonymkode: 529d8...fee

Skrevet

Null - nada - niks. Klarer ikke forholde meg til jul enda. Er fortsatt en haug av bursdager og tilstelninger før den tid og en baby som kommer som må handles inn en del ting til.

Anonymkode: 8276e...a26

Skrevet

Vet ikke helt, en 5 - 6. Første ble kjøpt 2.januar 😀

Skrevet

Blir helt svett av folk som begynner å snakke om jul med en gang sommerferien er over. Jeg handler ingen gaver før første advent. Litt av kosen med jul er jo å gå rundt i en julepyntet by og kjøpe gaver til de jeg er glad i. Det er ikke en jobb jeg ønsker å ha ferdig så fort som mulig.. 

Anonymkode: 0fecc...f02

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen,

Men NY i høstferien, og da skal jeg slå til. 

Anonymkode: 9df31...587

Er du meg?!

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir helt svett av folk som begynner å snakke om jul med en gang sommerferien er over. Jeg handler ingen gaver før første advent. Litt av kosen med jul er jo å gå rundt i en julepyntet by og kjøpe gaver til de jeg er glad i. Det er ikke en jobb jeg ønsker å ha ferdig så fort som mulig.. 

Så det er ikke koselig å være tidlig ute når man kommer over noe som ville være den perfekte julegaven til de man er glad i?

Vi har stor familie, og mange å kjøpe til. Så jeg har øyne og øre åpne hele høsten for ting som ville passe perfekt til noen. Å stresshandle i desember gidder jeg ikke, da skal jeg kose meg og nye førjulstiden (og kjøpe de siste gavene).

Jeg elsker jul, og drar gjerne kjøpegleden utover hele høsten :)

Anonymkode: a46a6...aa5

Skrevet

Kjøpt ferdig til barnas julekalendere men ingen gaver 

Anonymkode: 0da49...2b7

Skrevet

Jul begynner jeg å tenke på de siste dagene før jul, julegaver begynner jeg kanskje å kjøpe i slutten av november. Ufattelig mye arbeid som skal gjøres før den tid. Har ikke kapasitet til å være månedsvis på forskudd.

Anonymkode: 6dd60...a12

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. :) Dessuten liker jeg å kjøpe ting folk trenger eller ønsker seg, og da er det større fare for at de kjøper det selv i mellomtiden hvis jeg handler for tidlig. :P Eller at jeg kommer på noe enda bedre når julen nærmer seg.

Anonymkode: 291ac...76a

Skrevet

Hahahahaha..! Ingen. Synes det fremstår litt nevrotisk å handle julegaver såpass tidlig.

Skrevet

Ingen? Julegaver handles, slik tradisjonen er, 23. + 24. desember. I år er det mulig at jeg til og med inkluderer 22. desember. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...