Gå til innhold

Ikke stem AP...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt vanskeligere for oss med kronisksyke barn

Anonymkode: d8127...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.9.2017 den 20.11, Anonym bruker skrev:

Hva begrunner du det med? Den sittende regjeringen har styrket Innovasjon Norge og regionale forskningsfond betraktelig i forhold til hva AP regjeringen gjorde. Den sittende regjeringen har forståelse av hva som må til for at en bedrift skal kunne etableres og videreutvikles, imotsettning til AP som gjennom tidene har tillagt større og  større økonomisk belastning på bedrifter. Den sittende regjering forstår at skal folk ønske å bruke enormt mye tid av livet sitt på å bygge opp en bedrift så må det være en fordel i fremtiden med tanke på økonomisk utbytte. Man kan være så idealistisk som bare det, men det er ytterst få som ønsker å sette livet sitt på vent i år etter år, ha uro og bekymring dag og natt og sitte med et enormt ansvar hvis det ikke skal være mulig å tjene noe på innsatsen til slutt.

Anonymkode: 0174a...7f0

Og hvor mange nye arbeidsplasser har kommet på plass i siste regjeringsperiode? 

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dere så smålig som det virker her. 

Det har ikke blitt noe dårlige med FrP i regjering. Det er derfor ap sliter. 

Jeg vil ikke ha en leder som ikke tar ytringsfrihet på alvor, lyver om Hamassamtaler, er for svart arbeid hos seg selv, istedenfor å gjøre noe med arbeidsvilkårene i byggeprosjektet så selger han seg ut så noe andre må stille krav, selger seg nå ut av uetiske fond osv

det er så mye dritt

jeg stemmer høyre men FrP har gjort en god profil. Samferdselsminister har gjort det kanonbra. De har ikke fått vekk bommer men når 84% er for det er det vanskelig å få det vekk. 

Anonymkode: a345e...d9d

Det er vel INGEN som tar ytringsfrihet på mindre alvor enn Erna og co. Viser da til at Erna nektet å møte Dalai Lama. Viser til at hun nekter å kritisere Kina som har svære brudd på ytringsfriheten. Viser til Ernas pinlig svake uttalelse etter at fredsprisvinner Xiaobo døde og kinesiske myndigheters behandling av ham. Ernas uttalelse var så svak at det ble lagt merke til i andre land og EU som åpent kritiserte kinesiske myndigheters behandling av ham. Erna som har inngått avtale med kinesiske myndigheter om at Norge ikke skal komme med noen som helst kritiske uttalelse om hva kinesiske myndigheter gjør med egne borgere.

DET er den ytringsfriheten du ønsker??? Du ønsker en leder som tar ytringsfriheten på alvor og stemmer Erna???

Anonymkode: efbe8...83a

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel INGEN som tar ytringsfrihet på mindre alvor enn Erna og co. Viser da til at Erna nektet å møte Dalai Lama. Viser til at hun nekter å kritisere Kina som har svære brudd på ytringsfriheten. Viser til Ernas pinlig svake uttalelse etter at fredsprisvinner Xiaobo døde og kinesiske myndigheters behandling av ham. Ernas uttalelse var så svak at det ble lagt merke til i andre land og EU som åpent kritiserte kinesiske myndigheters behandling av ham. Erna som har inngått avtale med kinesiske myndigheter om at Norge ikke skal komme med noen som helst kritiske uttalelse om hva kinesiske myndigheter gjør med egne borgere.

DET er den ytringsfriheten du ønsker??? Du ønsker en leder som tar ytringsfriheten på alvor og stemmer Erna???

Ja, heller det. En å kaste en norsk redaktør under bussen slik Støre gjorde da han CAR utenriksminister. 

Skrevet
15 minutter siden, Iiiiik skrev:

Og hvor mange nye arbeidsplasser har kommet på plass i siste regjeringsperiode? 

Du har fått med deg den største krisen i Norge siden 90 tallet? 

30-50000 oljejobbet er vekk. 

Oljekrisen for Norge var mye verre enn finanskrisen. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, heller det. En å kaste en norsk redaktør under bussen slik Støre gjorde da han CAR utenriksminister. 

Drit i nærmere halvannen milliard menneskers menneskerettigheter, én norsk redaktør er jo viktigere... Du bekrefter jo bare menneskesynet som dagens regjering fronter.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

mindre mat på borde?

Anonymkode: b873b...942

Eller bedre lærere i norsk så barna dine blir bedre på rettskriving enn deg?

Anonymkode: cdd2e...6e3

Skrevet
På 2.9.2017 den 5.47, Anonym bruker skrev:

Har du vurdert hva du får igjen for de?

Anonymkode: 404c5...e92

Ja, absolutt!

Skrevet
På 2.9.2017 den 22.52, Anonym bruker skrev:

Eller bedre lærere i norsk så barna dine blir bedre på rettskriving enn deg?

Anonymkode: cdd2e...6e3

Gjerne det, da under den lange AP regjeringen jeg gikk på skole under da norsklærerene kalte med lat og dum til jeg fikk en vettug en som fikk meg under ppt (dog etter endt skolegang), som klassifiserte meg som kraftig dysleksiker.

Så ja, det kommer bedre lærere da de blå ha ENDELIG fått satt krav til minimums nivå for utdanningen og krav for etterutdanningen. I stede for å senke de som de røde gjorde...

Skrevet

Gjerne det, da under den lange AP regjeringen jeg gikk på skole under da norsklærerene kalte med lat og dum til jeg fikk en vettug en som fikk meg under ppt (dog etter endt skolegang), som klassifiserte meg som kraftig dysleksiker.

Så ja, det kommer bedre lærere da de blå ha ENDELIG fått satt krav til minimums nivå for utdanningen og krav for etterutdanningen. I stede for å senke de som de røde gjorde...

Ja, for alle lærer utdannet før karakterkravet er bare ræva! 

Anonymkode: 88b2d...84c

Skrevet

Ja, for alle lærer utdannet før karakterkravet er bare ræva! 

Ikke alle, men for mange

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke alle, men for mange

Det er nok din høyst subjektive mening. At man har 4 i matte har overhodet ingen korrelasjon med pedagogiske evner. 

Skrevet
På 2. september 2017 den 20.40, Anonym bruker skrev:

Redaktøren ønsket selv en aktiv blasfemiparagraf i Norge. Men han ønsket kun at den skulle være aktiv når kristendommen ble krenket 🙊

Anonymkode: f7eb9...3b4

Skrevet

Det er nok din høyst subjektive mening. At man har 4 i matte har overhodet ingen korrelasjon med pedagogiske evner. 

Jeg vil ha lærere til mitt barn som har god utdanning og som virkelig vil dette, ikke har læreryrket som "reserveløsning"

Og videreutdanningen har MYE og si på kompetanse.

Gjest Antarctica
Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du seriøs...? Det var regjeringens skyld at læreren din var idiot? 😆 Sikker på at han ikke ble utdannet under Bondevik?

Skrevet

Jeg vil ha lærere til mitt barn som har god utdanning og som virkelig vil dette, ikke har læreryrket som "reserveløsning"

Og videreutdanningen har MYE og si på kompetanse.

Skal si du er god på generalisering! Hvor stor andel av lærere har yrket som reserveløsning? Ville du selv kvalifisert som lærer mon tro? 

Skrevet
På 1.9.2017 den 18.56, Anonym bruker skrev:

Alt annet er mye bedre. 

Stem hva du vil, men Håååååper du ikke stemmer AP... 🙈🙈🙈🙈

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Anonymkode: 6eaa0...6af

Ok da.Når du sier det så...😂

Skrevet (endret)
På 2.9.2017 den 0.39, Anonym bruker skrev:

Men ny E6 fra Fauske til ned i trønderlag er vel bare valgflesk? Eller at vi endelig får tunel over junkerdalen (vei på kanten av et stup med mye langtransport og smal vei som siger)

Nei vent, jeg glemte meg, vi i nord er ikke så viktig....

"Ny E6" var vel å ta ganske grundig i, den er klattet på her og der. 

Det skal de ha, den blåblå regjeringen, de er flink til å bruke oljepenger! Bare så synd at de ikke kan fortsette på den måten...

Endret av aanonym
Skrevet
18 timer siden, aanonym skrev:

Det skal de ha, den blåblå regjeringen, de er flink til å bruke oljepenger! Bare så synd at de ikke kan fortsette på den måten...

Den har vært vedlikeholdt stykkevist og delt ja... men vi har nå fått ny, helt ny

De bruker oljepenger på ting som dette da AP har latt alt forfalle de siste 8 årene de satt

Skrevet

Pokker, jeg har allerede vært å stemt. Hadde jeg bare sett dette utrolig overbevisende argumentet før..... 🙄

Skrevet
20 timer siden, aanonym skrev:

Oljepengene skyt i været under finanskrisen i 2007/08 og selv styrte de rødgrønne i 5 år til og brukte ikke mindre oljepenger. For å redde mye næring så økte denoljepengebruken, men de blå bli kritisert for å gjøre akkurat deg sammen. Helt på tryne 

Skrevet

FrP og Høyre!! Blått 💙💙💙

Anonymkode: a9f0d...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...