Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #1 Skrevet 1. september 2017 Alt annet er mye bedre. Stem hva du vil, men Håååååper du ikke stemmer AP... 🙈🙈🙈🙈 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Anonymkode: 6eaa0...6af
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #2 Skrevet 1. september 2017 Alt annet er definitivt ikke bedre! Frp er så langt fra bedre som det går an å komme. H med Erna i spissen som snakker om menneskerettigheter i en stund og så ignorerer alt som har med menneskerettigheter mtp. Kina og som tillater en minister som oppmuntrer til at Norge skal bryte menneskerettighetene som vi har forpliktet oss til. Ingen av dem er bedre. Jeg har ikke bestemt meg helt enda, men dine bønner kommer i hvert fall ikke til å påvirke meg Anonymkode: efbe8...83a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #3 Skrevet 1. september 2017 Hvis du skal komme med noe sånt, bør det også følge med en liste med gode argumenter... Anonymkode: 411a1...604
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #4 Skrevet 1. september 2017 Helt enig. Ap i regjering kommer til å rasere så enormt mye da de overhodet ikke forstår at man må jobbe både for arbeidstakere og arbeidsgivere. Ja ansatte skal tas vare på, men legger man ikke til rette for at det skal være mulig å drive en bedrift og benytte tilgjengelig kapital til å utvikle bedriften trenger vi færre og færre ansatte da færre gidder å bruke så mye tid som det kreves for å starte og drive en bedrift. Vi kan ikke leve på oljen så mye lenger, og vi må fokusere på innovasjon og utvikling av nye produkter og tjenester. Anonymkode: 0174a...7f0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #5 Skrevet 1. september 2017 Slike innlegg får meg til å bli enda fastere i troen på å stemme for ny regjering! Anonymkode: 88b2d...84c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #6 Skrevet 1. september 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Ap i regjering kommer til å rasere så enormt mye da de overhodet ikke forstår at man må jobbe både for arbeidstakere og arbeidsgivere. Ja ansatte skal tas vare på, men legger man ikke til rette for at det skal være mulig å drive en bedrift og benytte tilgjengelig kapital til å utvikle bedriften trenger vi færre og færre ansatte da færre gidder å bruke så mye tid som det kreves for å starte og drive en bedrift. Vi kan ikke leve på oljen så mye lenger, og vi må fokusere på innovasjon og utvikling av nye produkter og tjenester. Anonymkode: 0174a...7f0 ...og derfor bør vi sky blåblå regjering som pesten! Anonymkode: f7eb9...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #7 Skrevet 1. september 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...og derfor bør vi sky blåblå regjering som pesten! Anonymkode: f7eb9...3b4 Hva begrunner du det med? Den sittende regjeringen har styrket Innovasjon Norge og regionale forskningsfond betraktelig i forhold til hva AP regjeringen gjorde. Den sittende regjeringen har forståelse av hva som må til for at en bedrift skal kunne etableres og videreutvikles, imotsettning til AP som gjennom tidene har tillagt større og større økonomisk belastning på bedrifter. Den sittende regjering forstår at skal folk ønske å bruke enormt mye tid av livet sitt på å bygge opp en bedrift så må det være en fordel i fremtiden med tanke på økonomisk utbytte. Man kan være så idealistisk som bare det, men det er ytterst få som ønsker å sette livet sitt på vent i år etter år, ha uro og bekymring dag og natt og sitte med et enormt ansvar hvis det ikke skal være mulig å tjene noe på innsatsen til slutt. Anonymkode: 0174a...7f0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #8 Skrevet 1. september 2017 Jeg stemmer ikke KrF, ikke FrP og ikke Miljøpartiet. Kunne tenkt meg å stemme Høyre eller Venstre, men da risikerer jeg flere år med visshet om at jeg har hjulpet Listhaug i posisjon og det tror jeg faktisk ikke jeg kan leve med. Så det blir nok AP på meg denne gangen. Anonymkode: cdd2e...6e3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #9 Skrevet 1. september 2017 hva har denne regjeringen gjort for meg? Sittende regjering skulle fjerne alle bomringer det har blitt flere. Det skulle bli karakterer fra 5 klasse tiggeforbud Er det jeg kommer på nå Anonymkode: d8127...d36
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #10 Skrevet 1. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: hva har denne regjeringen gjort for meg? Sittende regjering skulle fjerne alle bomringer det har blitt flere. Det skulle bli karakterer fra 5 klasse tiggeforbud Er det jeg kommer på nå Anonymkode: d8127...d36 Hallo. De har jo gjort masse, ass. Fjernet forbudet mot lakrispiper, segway og proffboksing. Livskvaliteten for nordmenn er jo blitt drastisk forbedret som følge av dette. 🙌 (Ja, jeg er ironisk nå...). Anonymkode: 411a1...604
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #11 Skrevet 1. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hallo. De har jo gjort masse, ass. Fjernet forbudet mot lakrispiper, segway og proffboksing. Livskvaliteten for nordmenn er jo blitt drastisk forbedret som følge av dette. 🙌 (Ja, jeg er ironisk nå...). Anonymkode: 411a1...604 Ååååå det glemte jeg gitt ..... takk for at du minnet meg på det! Hva er løftene nå da? Anonymkode: d8127...d36
the amazing spidermamma Skrevet 1. september 2017 #12 Skrevet 1. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Alt annet er mye bedre. Stem hva du vil, men Håååååper du ikke stemmer AP... 🙈🙈🙈🙈 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Anonymkode: 6eaa0...6af Imponerende argumentasjon! Jeg lot meg overbevise tvert!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #13 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hallo. De har jo gjort masse, ass. Fjernet forbudet mot lakrispiper, segway og proffboksing. Livskvaliteten for nordmenn er jo blitt drastisk forbedret som følge av dette. 🙌 (Ja, jeg er ironisk nå...). Anonymkode: 411a1...604 Vannscooter, valgfrie bilskilt. De har virkelig utrettet store ting ja. Anonymkode: 45dc1...7f1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #14 Skrevet 1. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vannscooter, valgfrie bilskilt. De har virkelig utrettet store ting ja. Anonymkode: 45dc1...7f1 Billigere båtmotorer 🙄 Anonymkode: 404c5...e92
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #15 Skrevet 1. september 2017 Hvilke punkter i APs partiprogram er det som gjør at vi ikke skal stemme på dem? Anonymkode: 91603...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #16 Skrevet 1. september 2017 Er dere så smålig som det virker her. Det har ikke blitt noe dårlige med FrP i regjering. Det er derfor ap sliter. Jeg vil ikke ha en leder som ikke tar ytringsfrihet på alvor, lyver om Hamassamtaler, er for svart arbeid hos seg selv, istedenfor å gjøre noe med arbeidsvilkårene i byggeprosjektet så selger han seg ut så noe andre må stille krav, selger seg nå ut av uetiske fond osv det er så mye dritt jeg stemmer høyre men FrP har gjort en god profil. Samferdselsminister har gjort det kanonbra. De har ikke fått vekk bommer men når 84% er for det er det vanskelig å få det vekk. Anonymkode: a345e...d9d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #17 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva begrunner du det med? Den sittende regjeringen har styrket Innovasjon Norge og regionale forskningsfond betraktelig i forhold til hva AP regjeringen gjorde. Den sittende regjeringen har forståelse av hva som må til for at en bedrift skal kunne etableres og videreutvikles, imotsettning til AP som gjennom tidene har tillagt større og større økonomisk belastning på bedrifter. Den sittende regjering forstår at skal folk ønske å bruke enormt mye tid av livet sitt på å bygge opp en bedrift så må det være en fordel i fremtiden med tanke på økonomisk utbytte. Man kan være så idealistisk som bare det, men det er ytterst få som ønsker å sette livet sitt på vent i år etter år, ha uro og bekymring dag og natt og sitte med et enormt ansvar hvis det ikke skal være mulig å tjene noe på innsatsen til slutt. Anonymkode: 0174a...7f0 Hva jeg bygger det på? Jeg bygger det på just det utsagnet jeg siterte: at oljen ikke vil vare evig. Den blåblå regjeringen har ikke tatt det innover seg. Deres mål er å drive leteboring i hele Norskehavet, inkludert områdene utenfor LoVeSe, og få opp så mye de kan klare på kortest mulig tid. I perioden som har vært, har de svidd av så mye av oljefondet at jeg nesten kan forstå trangen til å etterfylle. Men det grønne skiftet kommer til å komme på tross av, ikke på grunn av, de blå partiene i Norge. Anonymkode: f7eb9...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #18 Skrevet 1. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dere så smålig som det virker her. Det har ikke blitt noe dårlige med FrP i regjering. Det er derfor ap sliter. Jeg vil ikke ha en leder som ikke tar ytringsfrihet på alvor, lyver om Hamassamtaler, er for svart arbeid hos seg selv, istedenfor å gjøre noe med arbeidsvilkårene i byggeprosjektet så selger han seg ut så noe andre må stille krav, selger seg nå ut av uetiske fond osv det er så mye dritt jeg stemmer høyre men FrP har gjort en god profil. Samferdselsminister har gjort det kanonbra. De har ikke fått vekk bommer men når 84% er for det er det vanskelig å få det vekk. Anonymkode: a345e...d9d "Ikke tar ytringsfrihet på alvor"? Og "svart arbeid hos seg selv"? Hvor har du det fra? Anonymkode: f7eb9...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #19 Skrevet 1. september 2017 Men ny E6 fra Fauske til ned i trønderlag er vel bare valgflesk? Eller at vi endelig får tunel over junkerdalen (vei på kanten av et stup med mye langtransport og smal vei som siger) Nei vent, jeg glemte meg, vi i nord er ikke så viktig.... Anonymkode: b873b...942
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #20 Skrevet 1. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: "Ikke tar ytringsfrihet på alvor"? Og "svart arbeid hos seg selv"? Hvor har du det fra? Anonymkode: f7eb9...3b4 Støre ville ikke forvare ytringsfriheten når Vebjørn sandbakk trykket Muhammedkarikaturene han unnskyldte for hva det norske folk hadde gjort da han var utenriksminister. Han lot svart arbeid foregå på brygga hans i Kilsund. De som jobbet svart fikk sparken i firmaet de jobbet for pga det og han som hadde de som ansatt hadde ringt og skrevet brev om dette til Støre. Støre sier han bare forholdt seg til vaktmesteren noen som ikke er sant. Grunnet til jeg vet dette er at jeg kjente han de polske arbeiderne jobbet for. Rett etter han skrev brev til Støre tok han sitt eget liv. Generwlt har jeg alltid likt arbeiderpartiet men Jonas er ikke rette mannen. Han er ikke til å stole på. Anonymkode: a345e...d9d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #21 Skrevet 2. september 2017 Har (nesten) bestemt meg for at det blir SV i år!! Anonymkode: 92690...3b9
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. september 2017 #22 Skrevet 2. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke punkter i APs partiprogram er det som gjør at vi ikke skal stemme på dem? Anonymkode: 91603...fbb Deres overivrige skatte og avgiftspolitikk er en veldig god grunn!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #23 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, Isola&Lille+julegave skrev: Deres overivrige skatte og avgiftspolitikk er en veldig god grunn! Har du vurdert hva du får igjen for de? Anonymkode: 404c5...e92
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #24 Skrevet 2. september 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du vurdert hva du får igjen for de? Anonymkode: 404c5...e92 mindre mat på borde? Anonymkode: b873b...942
Anonym bruker Skrevet 2. september 2017 #25 Skrevet 2. september 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Vannscooter, valgfrie bilskilt. De har virkelig utrettet store ting ja. Anonymkode: 45dc1...7f1 Pluss at de har fjernet støtten bl.a kulturskolen fikk for å ha undervisning i sfo, så både kulturskolen, speideren og korpset har forsvunnet ut av sfo igjen for det var ikke økonomisk forsvarlig uten ligg støtte. Gratis skolefrukt fikk de også fjernet. Anonymkode: f421d...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå