Gå til innhold

Er det flere her som vipper mellom SV og AP?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 1.9.2017 den 11.30, Anonym bruker skrev:

Samme her, men vipper mellom de to og Rødt.

Anonymkode: a49c4...72a

Jeg har landet på å stemme rødt.  Det er jo ikke et regjeringsvalg, men et stortingsvalg, og jeg ønsker å ha rødt på Stortinget.

Anonymkode: ed6c0...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stemt ap i mange år, men etter sist kommunevalg hvor de i denne kommunen vurderte å samarbeide med høyre (og andre kommuner faktisk gjør det), ga jeg opp! Jeg vil ha et sosialistisk styresett, ikke blå lighet som ap nå er i mine øyne. Legger man til at høyre gjerne samarbeider med FrP fikk jeg veldig god grunn for ikke å stemme ap (dessverre)! Ap kan styre bedre med et sterkt sv og også sammen med rødt synes jeg! 

Anonymkode: de9af...011

Skrevet

Jeg har allerede stemt, og min stemme gikk til AP. Har stort sett stemt på dem, med unntak at de første årene jeg stemte, da gikk stemmene mine til SV. Har stort sett vært mest enig med AP opp gjennom, og igjen i år. Er selvsagt ikke alt med et parti man er enig i, men det går mye på verdier og overordnet politikk for min del. Jeg er for velferd, mindre privatisering og og mot skatteletter til de rikeste (som gjemmes bak en begrunnelse om verdiskaping), en bedre intereringspolitikk (ikke bare innstramminger og fremmedfrykt som høyresiden - og da særlig Frp står for) og selvsagt miljøpolitikk. Jeg vet at SV er sterkere på det siste, men sum summarum er jeg mest enig med AP. Ting skal også kunne fungere i praksis. Jeg håper virkelig at venstresiden kommer til makten etter årets valg, for Frp syns jeg er så usmakelig at jeg heller ikke ønsker noen av deres samarbeidspartier gjør det bra i valget.

Skrevet

I min ungdom stod det mellom SV og SP  (nei til eu). 

Så blei eg voksen, no stemmer eg høyre  

Anonymkode: fe785...517

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...