Tøystykke Skrevet 1. september 2017 #26 Skrevet 1. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp. Og tror man at man kan helgardere seg mot graviditet ved å bruke hormonell prevensjon, så er man for ung til sex. Særlig hvis man da mener at abort kan brukes som prevensjon hvis den hormonelle prevensjonen svikter. Anonymkode: 56140...e8d Ja. Enig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #27 Skrevet 1. september 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp. Og tror man at man kan helgardere seg mot graviditet ved å bruke hormonell prevensjon, så er man for ung til sex. Særlig hvis man da mener at abort kan brukes som prevensjon hvis den hormonelle prevensjonen svikter. Anonymkode: 56140...e8d Skulle hjem fra byen forrige fredag. Stod og ventet på bussen da jeg overhørte fire ungdommer prate. Det var tre jenter og kjæresten til den ene jenta. Dem hadde helt klart drukket. Da begynte en av de to jentene å si til den tredje (med kjæreste): Hva skal du gjøre med at du er gravid da? Jeg tar bare abort. Sånn bortevekk. Rett i søpla. Så enkelt er det. ....... Anonymkode: de660...e68
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #28 Skrevet 1. september 2017 3 timer siden, Tøystykke skrev: Han kan stole på det, men når man velger å ha sex må man alltid (da mener jeg alltid) være klar til å ta seg av et barn. Velger man sex, velger man graviditet og å bli foreldre, uavhengig av prevensjonsbruk. Så du mener en mann ALLTID skal bruke kondom hvis han ikke vil bli far? Selv om han er i et stabilt, langvarig kjæresteforhold hvor dama bruker p-piller, spiral eller lignende??? Det tror jeg IKKE er vanlig.... De fleste menn stoler nok på at dama snakker sant ang. prevensjon... Anonymkode: 25b79...f91
Anonym bruker Skrevet 1. september 2017 #29 Skrevet 1. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du mener en mann ALLTID skal bruke kondom hvis han ikke vil bli far? Selv om han er i et stabilt, langvarig kjæresteforhold hvor dama bruker p-piller, spiral eller lignende??? Det tror jeg IKKE er vanlig.... De fleste menn stoler nok på at dama snakker sant ang. prevensjon... Anonymkode: 25b79...f91 Joda, men ingen prevensjon er helt sikker!! Anonymkode: 56140...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå