Gå til innhold

Vi var ikke sammen...?


Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingentig. Jeg lå jo i sengen hans og sov. De sov på gjesterommet og jeg dro før de våknet..

Anonymkode: edf4d...501

Egentlig veldig synd du bare dro.. du skulle gått inn til gjesterommet å sagt du savnet han i sengen hans. Tenk utrykket hennes da??

Anonymkode: 5ce1f...f1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig veldig synd du bare dro.. du skulle gått inn til gjesterommet å sagt du savnet han i sengen hans. Tenk utrykket hennes da??

Anonymkode: 5ce1f...f1b

Er jo ikke dama sin  feil...

Anonymkode: dd21f...0a0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo ikke dama sin  feil...

Anonymkode: dd21f...0a0

Nei, men det er jo likegreit for å henne å vite med en gang hvilken type mann hun holder på med. 

Anonymkode: 5ce1f...f1b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Wow, for en type, skikkelig søppel. Men så bra at han viste sitt virkelige jeg, såpass tidlig.

Hvordan har han vært når dere har treftes, har han vært ivrig og onteressert?

Anonymkode: c80b1...176

Han har vært normal. 

Anonymkode: edf4d...501

Skrevet

Jeg skrev til han nå...

tenkte å endre litt på planene våre for neste helg. Jeg har ordnet en seng på gjesterommet mitt til deg. Når jeg skal pule en annen mann mens du er der, foretrekker jeg å gjøre det i min egen seng. Ses vi?

Anonymkode: edf4d...501

Skrevet

Hvorfor var ikke du med på denne festen han gikk på HI? 

Høres merkelig ut at du skulle sitte hjemme hos ham og vente mens han var ute og hadde det gøy... Det gjør at du virker litt desperat.

Anonymkode: 5f558...15d

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev til han nå...

tenkte å endre litt på planene våre for neste helg. Jeg har ordnet en seng på gjesterommet mitt til deg. Når jeg skal pule en annen mann mens du er der, foretrekker jeg å gjøre det i min egen seng. Ses vi?

Anonymkode: edf4d...501

Spent på om du får noe svar!

Anonymkode: f1ec4...46d

Skrevet

Jeg var sur på en fyr engang, han dumpa meg fem minutter før han skulle ta med meg på fest. Jeg sendte meld tilbake med bare : dust 

Vi snakket sammen noen år Etter, da så han at det plagde han at jeg skrev det. Så kanskje bare du et ord. Drittsekk, dust, lavmål, taper, stusselig 

Anonymkode: 4c77e...d97

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor var ikke du med på denne festen han gikk på HI? 

Høres merkelig ut at du skulle sitte hjemme hos ham og vente mens han var ute og hadde det gøy... Det gjør at du virker litt desperat.

Anonymkode: 5f558...15d

Vi hadde avtalt dette. Han skulle ut med jobben på lønningspils. Han dro litt sent og skulle være ute et par timer. Imot med at je bor et stykke unna, løste vi det sånn, for å kunne være sammen i helgen.

Anonymkode: edf4d...501

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spent på om du får noe svar!

Anonymkode: f1ec4...46d

Kom på etter den var sendt at jeg skulle avsluttet med "håper det går greit"

Anonymkode: edf4d...501

Skrevet

Jeg synes du var for snill. Jeg ville ha skrevet:

Etter å både ha hatt sex med deg og hørt deg ha sex på svært nær avstand, så har jeg noen tips til deg som du kan ta med deg videre i livet: Pikken din bøyer seg til venstre, så når damer sier "Åhh" så er det ikke av nytelse, men fordi du bruker eggstokkene våre som punchingball. Ingen tenner på helikopterdansen og det er ikke sexy å rope "å føkk, å føkk". Sæden din smaker dessuten eddik, så du bør gjøre noe med kostholdet eller oppsøke lege. Takk for meg. 

Skrevet

Og du gikk uten å gjøre noen sprell?

Han burde ikke hatt et helt klesplagg igjen, ev måttet hente hele garderoben ute i hagen. 

Trekke ut kontakten på kjøleskap og fryser hadde også vært til pass. 

Vasket tannkosten godt i do. 

Zalo i shampoen. 

Ignorer og glem hele 'mannen' du, du er virkelig bedre uten. 

Skrevet
8 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Og du gikk uten å gjøre noen sprell?

Han burde ikke hatt et helt klesplagg igjen, ev måttet hente hele garderoben ute i hagen. 

Trekke ut kontakten på kjøleskap og fryser hadde også vært til pass. 

Vasket tannkosten godt i do. 

Zalo i shampoen. 

Ignorer og glem hele 'mannen' du, du er virkelig bedre uten. 

Håhåhå, herlige tips! Spesielt likte jeg det med å dra ut kontakten på frysen, det skal jeg legge meg på minne neste gang noen gjør meg forbannet 😂

Skrevet
47 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Og du gikk uten å gjøre noen sprell?

Han burde ikke hatt et helt klesplagg igjen, ev måttet hente hele garderoben ute i hagen. 

Trekke ut kontakten på kjøleskap og fryser hadde også vært til pass. 

Vasket tannkosten godt i do. 

Zalo i shampoen. 

Ignorer og glem hele 'mannen' du, du er virkelig bedre uten. 

Hun trenger ikke ha gjort noe med tannkosten, det holder å sende en sms og spørre om han har brukt tannkosten de siste dagene... og om han har oppdaget noe rart i huset de siste dagene - han vil ha noia i mange dager ;). 

Anonymkode: c95fe...b70

Skrevet

Ligg med kompisen hans 

Anonymkode: 8017c...8fd

Skrevet

Sendt følgende melding:Hei.Det viser seg at jeg er 13 uker på vei, så hvor skal jeg sende kravet om barnebidrag, "Pappa"?

Eller: Hei: Jeg har fått påvisst Gonore, du burde nok testes,samt informere jenta du hadde med deg hjem forrige helg...Jeg har henne på facebook,så jeg sender henne en privatmelding for deg,jeg =) Nuss,nuss!

Skrevet

O søte hevn!

Jeg ville vurdert å besøke ham og ubemerket plassere rekeskall inni en gardinstang 😉

Skrevet
44 minutter siden, Østerdølen skrev:

Sendt følgende melding:Hei.Det viser seg at jeg er 13 uker på vei, så hvor skal jeg sende kravet om barnebidrag, "Pappa"?

Eller: Hei: Jeg har fått påvisst Gonore, du burde nok testes,samt informere jenta du hadde med deg hjem forrige helg...Jeg har henne på facebook,så jeg sender henne en privatmelding for deg,jeg =) Nuss,nuss!

Haha, den siste var bra :D

 

Anonymkode: c95fe...b70

Skrevet

Verste jeg har hørt... hvor lenge datet du denne drittsekken?!? Trodde jeg hadde hørt og opplevd mye selv men dette var ille!!! Håper du ikke hadde så sterke følelser for han. Klem til deg. 

Anonymkode: 54c87...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...