Gå til innhold

Vi var ikke sammen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann en tid. I helgen skulle jeg være hos han. Han skulle på en fest på lørdag, så før han dro på denne, så tok vi noen øl og jeg ble sittende i hans leilighet og ta en øl til etter han dro. Han sendte melding om at han ble sen så jeg trengte ikke vente oppe. Han var tydelig full. På natten kom han hjem og hadde med seg en dame. De hadde sex på gjesterommet og hun overnattet. Jeg kunne ikke stikke av da jeg jo hadde drukket, så jeg måtte ligge og høre på de... jeg dro så snart som mulig og har ikke hørt et eneste ord fra han siden. 

Først nå forstår jeg hvorfor han svarte "ikke helt" da jeg spurte om vi var et par... er rasende og vil sende en sms. Hva skal jeg skrive i den? 

Anonymkode: edf4d...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like greit du fant dette ut så tidlig. For en drittsekk!!! 

Anonymkode: 9daf6...471

Skrevet

Ignorer han og bruk tiden din på noe/noen andre. Han er en drittsekk og ikke interessert i deg i det hele tatt.

Anonymkode: 080fc...5d7

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ignorer han og bruk tiden din på noe/noen andre. Han er en drittsekk og ikke interessert i deg i det hele tatt.

Anonymkode: 080fc...5d7

Men jeg vil gjerne fortelle han at dette bar idioti for å komme meg videre.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil gjerne fortelle han at dette bar idioti for å komme meg videre.

Han driter i hva du mener, det er åpenbart. Send ham en melding hvis du tror det hjelper deg, men hva hvis han svarer helt bedritent? Kommer du deg videre da? Hvorfor tror du det er lettere hvis du har fått fortalt ham at dette var idioti? 

Skrevet

For en drittsekk! Ikke skriv noe.. bare få han ut av livet ditt! Hvis han tar kontakt kan du heller si at du ikke ønsker å se han mer.

Den beste hevn er et lykkelig liv. Med noen andre!

Anonymkode: 071d7...bed

Skrevet

Stakkars deg! Får helt vondt av å høre..;( jeg "ble utsatt" for noe lignende noen år tilbake. Det gikk noe lengre, så jeg brukte mye tid og penger i det forholdet og følte meg helt psykisk ødelagt da han gjorde det slutt på brutalt vis. Psykopat/narsissist er noe han er, uten tvil. De eier ikke empati og tenker kun på sin egen vinning. Han vil ikke reagere på noen meldinger, tro meg. Bare hold deg unna og ikke si noe som helst. Kun du som taper på det. Sender deg en klem!

Anonymkode: 5ce1f...f1b

Skrevet

For en drittsekk! Ikke skriv noe.. bare få han ut av livet ditt! Hvis han tar kontakt kan du heller si at du ikke ønsker å se han mer.

Den beste hevn er et lykkelig liv. Med noen andre!

Anonymkode: 071d7...bed

Jeg vil ikke hevne meg. Bare være sånn hyggelig kanskje.. "takk for alt, det var en lærerik opplevelse... din dritt!"

Skrevet

Å si fra om slikt fungerer kun om man ikke virker bitter. Du virker bitter.. Si gjerne fra at du var hos ham da han kom hjem og at det var en lærerik opplevelse hvor du fikk sannheten servert på sølvfat, men hold deg unna å avslutte med "din dritt". 

Anonymkode: f6576...fbd

Skrevet

Hva sa han egentlig til dette???? Når de kom hjem???

Anonymkode: 7b63a...5d4

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å si fra om slikt fungerer kun om man ikke virker bitter. Du virker bitter.. Si gjerne fra at du var hos ham da han kom hjem og at det var en lærerik opplevelse hvor du fikk sannheten servert på sølvfat, men hold deg unna å avslutte med "din dritt". 

Anonymkode: f6576...fbd

Si at jeg var hos han? Det var han da fullstendig klar over! Jeg var der da han dro på festen og hadde drukket og kunne ikke kjøre. Han er en dritt og jeg vil kalle han en..

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sa han egentlig til dette???? Når de kom hjem???

Ingentig. Jeg lå jo i sengen hans og sov. De sov på gjesterommet og jeg dro før de våknet..

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingentig. Jeg lå jo i sengen hans og sov. De sov på gjesterommet og jeg dro før de våknet..

Herregud. Brenn ned huset hans

Skrevet

Fy for en drittsekk!

Han synes nok det er mest behagelig om du bare stille og rolig glir ut av livet hans. Jeg hadde aldri i verden latt ham slippe så lett unna. Hadde sendt en rasende melding der jeg skrev at en så usympatisk dritt av en mann burde se til å bli voksen om han skulle ha sjans til å noensinne få seg en kjæreste som var i nærheten av like bra som deg. Og at han har glemme å få kontakt med deg igjen, for du foretrekker mannfolk fremfor guttunger.

Anonymkode: c95fe...b70

Skrevet

Herregud. Brenn ned huset hans

Tanken har vært der, men det er rekkehus, så kjipt å straffe andre

Skrevet

Fy for en drittsekk!

Han synes nok det er mest behagelig om du bare stille og rolig glir ut av livet hans. Jeg hadde aldri i verden latt ham slippe så lett unna. Hadde sendt en rasende melding der jeg skrev at en så usympatisk dritt av en mann burde se til å bli voksen om han skulle ha sjans til å noensinne få seg en kjæreste som var i nærheten av like bra som deg. Og at han har glemme å få kontakt med deg igjen, for du foretrekker mannfolk fremfor guttunger.

Tenker at jeg ikke skal sette meg selv høyr og heller fokusere på å trykke han ned som den dritten han er...

Skrevet

Tenker at jeg ikke skal sette meg selv høyr og heller fokusere på å trykke han ned som den dritten han er...

Du forteller ham hva han var så dum at han kastet bort.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du forteller ham hva han var så dum at han kastet bort.

Ja, men det vet han allerede. jeg har sagt det ofte, at jeg er en veldig bra dame og at det finnes få som er som meg. Han har vært enig og sagt det også, så det vet han, ja..

Antakelig er han livredd for å høre fra meg nå, så jeg tenkte å slenge inn en melding hvor hans frykt blir ekte

Skrevet

Ja, men det vet han allerede. jeg har sagt det ofte, at jeg er en veldig bra dame og at det finnes få som er som meg. Han har vært enig og sagt det også, så det vet han, ja..

Antakelig er han livredd for å høre fra meg nå, så jeg tenkte å slenge inn en melding hvor hans frykt blir ekte

Ehhh

Anonymkode: b95df...3f8

Skrevet

Okei, jeg tror jeg hadde skrevet noe i retning av:

Hei! Du, lørdag var en spesiell opplevelse for meg. Det var et uortodokst - men oppklarende - valg av deg å ta med en annen dame hjem når du visste at jeg var tilstede. Det er helt i orden at du åpenbart ikke er interessert i et forhold med meg, men jeg hadde virkelig satt pris på å vite dette på forhånd, slik at jeg hadde sluppet å høre på. Fint om du aldri kontakter meg igjen, dette tar virkelig lavmål til nye dybder.

Skrevet
16 minutter siden, ostepop123 skrev:

Okei, jeg tror jeg hadde skrevet noe i retning av:

Hei! Du, lørdag var en spesiell opplevelse for meg. Det var et uortodokst - men oppklarende - valg av deg å ta med en annen dame hjem når du visste at jeg var tilstede. Det er helt i orden at du åpenbart ikke er interessert i et forhold med meg, men jeg hadde virkelig satt pris på å vite dette på forhånd, slik at jeg hadde sluppet å høre på. Fint om du aldri kontakter meg igjen, dette tar virkelig lavmål til nye dybder.

Blir nok noe sånt. Men men enda fler vanskelige ord så han må Google for å forstå hva jeg skriver...

Skrevet

Forslag:

Takk for at du lot meg finne ut hvilken respektløs neandertaler du er før vi gikk videre med oss. Jeg leter videre etter en som er ordentlig mann. 

Hilsen xxx

Anonymkode: d86eb...508

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forslag:

Takk for at du lot meg finne ut hvilken respektløs neandertaler du er før vi gikk videre med oss. Jeg leter videre etter en som er ordentlig mann. 

Hilsen xxx

Anonymkode: d86eb...508

Jepp Denne.

Skrevet

Wow, for en type, skikkelig søppel. Men så bra at han viste sitt virkelige jeg, såpass tidlig.

Hvordan har han vært når dere har treftes, har han vært ivrig og onteressert?

Anonymkode: c80b1...176

Skrevet

Ville nok heller sagt: jeg visste at det fantes ondskapsfulle drittsekkrr men trodde ikke jeg skulle møte den som hadde definisjonen på det

Anonymkode: 744c7...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...