Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, Termin Mai 2018 heter gruppa.

Anonymkode: 4d729...fe3

Er den ikke hemmelig eller lukket?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, LusiLyn skrev:

Takk! Jeg er bare helt i sjokk nå, for inni der er det TO friske og raske gutter!!!!!!!!

Wow Gratulerer! 😀 Så fantastisk! 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, October 25, 2017 den 12.00, Mandys skrev:

Det spørs vel litt om du er på mobil eller PC. På PC er det en sånn vedleggsknapp. Men det skal være mulig på mobil også, har gjort det før. Noen som vet? :-) 

Ja, vi har kjøpt litt faktisk hehe. Jeg har kjøpt en sånn BBHug me eller hva det heter :D Også har vi kjøpt en vippestol på finn, som var så fin og billig, en sånn babybjörn. Så har vi kjøpt et par bodyer og bukser.

Hva  med deg?

Lurt å kikke på finn 😊 Kan gjøre gode kjøp der :) 

Kjøpt sprinkelseng, madrass, dyne og ett sett med sengetøy. Men det kjøpte jeg så tidlig fordi vi skal selge huset og stylisten mente at det ser bra ut på visning med et barnerom ;) Og må si meg enig i det. Ellers fått 3 pysjamaser av en veninne som var på shopping i London :P 

 

Sitter og ser på barnevogner for tiden, det er jo så mange å velge mellom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :) 

Hadde en litt skremmende opplevelse i uke 13, med fossblødning onsdag og fredag (begge engangstilfeller) og blødninger hver dag i mellom, helt til denne tirsdagen. Var på UL og al ser braut med baby, den spreller som vanlig og er i normal vekst. Nå har jeg gått inn i uke 14, og alt er bra. Håper jeg slipper flere sånn skremmende episoder.

Ellers har vi smått begynt å se på vogn, og jeg tror valget faller på Bugaboo Buffalo :) Venter i spenning på OUL nå, er så spent på hva vi har i magen!! 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lissygloss skrev:

Hei alle sammen :) 

Hadde en litt skremmende opplevelse i uke 13, med fossblødning onsdag og fredag (begge engangstilfeller) og blødninger hver dag i mellom, helt til denne tirsdagen. Var på UL og al ser braut med baby, den spreller som vanlig og er i normal vekst. Nå har jeg gått inn i uke 14, og alt er bra. Håper jeg slipper flere sånn skremmende episoder.

Ellers har vi smått begynt å se på vogn, og jeg tror valget faller på Bugaboo Buffalo :) Venter i spenning på OUL nå, er så spent på hva vi har i magen!! 

Hvordan går det med dere andre?

Kikket litt på vogn vi også.. står mellom en emmajunga eller en ny tfk boggster twist (den jeg har hatt med de 2 andre og egenrlig veldig fornøyd, men bagdelen er ganske fort for liten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lissygloss skrev:

Hei alle sammen :) 

Hadde en litt skremmende opplevelse i uke 13, med fossblødning onsdag og fredag (begge engangstilfeller) og blødninger hver dag i mellom, helt til denne tirsdagen. Var på UL og al ser braut med baby, den spreller som vanlig og er i normal vekst. Nå har jeg gått inn i uke 14, og alt er bra. Håper jeg slipper flere sånn skremmende episoder.

Ellers har vi smått begynt å se på vogn, og jeg tror valget faller på Bugaboo Buffalo :) Venter i spenning på OUL nå, er så spent på hva vi har i magen!! 

Hvordan går det med dere andre?

Uff, det høres skremmende ut! Men fantastisk godt at det går fint med lille inni der <3 Håper det går fint med dere også :-)

Vi kjøpte faktisk vogn i går vi. Det var tilbud på barnas hus, og klarte ikke å dy oss. Vi kjøpte Britax Smile 2 på 50%. Synes den virket så allright, spesielt for oss som bor midt i sentrum. Synes Bugaboo virker litt tung. Men ellers er jo den kjempefin! Det er vel en grunn til at den er i vinden ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og det ser ut til at vi får en frisk og fin jente :) ble satt fram fra 13+3 til 13+6 også. 

Sååå utrolig deilig å vite at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anemona skrev:

Var på ultralyd i dag og det ser ut til at vi får en frisk og fin jente :) ble satt fram fra 13+3 til 13+6 også. 

Sååå utrolig deilig å vite at alt er bra!

Å så kjekt. Jeg skal på onsdsg med mann og kidsa og se om vi kan finne ut om det er en jente eller gutt som gjemmer seg inni der. Er da 14+5 så håper vi ser det. Så feirer vi med å ut å spise og kjøpe babyens første plagg så gleder oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anemona skrev:

Var på ultralyd i dag og det ser ut til at vi får en frisk og fin jente :) ble satt fram fra 13+3 til 13+6 også. 

Sååå utrolig deilig å vite at alt er bra!

Hadde du jente på følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minera2011 skrev:

Hadde du jente på følelsen?

Ja, men tror det kan komme av at svangerskapet har vært kliss likt som med nr 1 som er jente :) stemmer med de fleste kjærringråd også. Så mulig jeg hadde det på følelsen fordi jeg "høyst sannsynlig", basert på overtro, skulle få en jente til. Haha 

Har du noen følelse på kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Anemona skrev:

Ja, men tror det kan komme av at svangerskapet har vært kliss likt som med nr 1 som er jente :) stemmer med de fleste kjærringråd også. Så mulig jeg hadde det på følelsen fordi jeg "høyst sannsynlig", basert på overtro, skulle få en jente til. Haha 

Har du noen følelse på kjønn? :)

Nja, kaller babyen en han.. men jeg har tatt feil med de 2 andre 🤣 men svangerskapet mest likt førstemann som var en gutt..

Overtro sier jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, minera2011 skrev:

Nja, kaller babyen en han.. men jeg har tatt feil med de 2 andre 🤣 men svangerskapet mest likt førstemann som var en gutt..

Overtro sier jente :-)

Hva mener dere med overtro? 🤔 Spennende å se om du har rett denne gangen da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at vi fikk jente i natt, men samtidig har jeg en formening om at vi får en gutt.. Vet dere når de kan se det på UL? Antar jo at vi får vite det på OUL, men vet ikke om jeg klarer å vente!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lissygloss skrev:

Jeg drømte at vi fikk jente i natt, men samtidig har jeg en formening om at vi får en gutt.. Vet dere når de kan se det på UL? Antar jo at vi får vite det på OUL, men vet ikke om jeg klarer å vente!! 

Hos noen private kan de se det fra uke 12. Vi går til Dr Lundring på Jessheim og han ser det stort sett alltid så tidlig og har visst ikke tatt feil siden 2011. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mei3 skrev:

Var på ultralyd i dag, 12+0, og han trodde han så en veldig aktiv jente 💕

Jente her også 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hallo ☺️ Så spennende Lissygloss!! Har du vært på tu? Vil du vite kjønn? Hvor langt på vei er du nå? 💗

Jeg var på oul i dag! Fikk se en sjukt fin jente med pappans profil 😂👶🏼

Har eksamen på torsdag, men neimen om jeg klarer å lese haha! Er jo bare nyforelska i bebisen i magen 😍

IMG_7236.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Mandys :D Hadde UL uke 8, og i 12. Så har jeg sjekket litt selv, pga spotting osv. De siste ukene bare brukt Angel sound, som gir meg en god og beroligende følelse :) Går inn i uke 19 i morgen, akkurat på OUL. Gleder oss til å se om det er en jente eller gutt i magen!! Spørs om jeg får sove... Blir godt å høre om alt går bra også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lissygloss skrev:

Så koselig Mandys :D Hadde UL uke 8, og i 12. Så har jeg sjekket litt selv, pga spotting osv. De siste ukene bare brukt Angel sound, som gir meg en god og beroligende følelse :) Går inn i uke 19 i morgen, akkurat på OUL. Gleder oss til å se om det er en jente eller gutt i magen!! Spørs om jeg får sove... Blir godt å høre om alt går bra også 

Sykt spennende!! Jeg ble også ifølge menstermin 19 uker i morgen. Men ble flyttet til 18+5 idag. Så en dag bak, men med samme termin som jeg hadde beregnet 😂 Masse lykke til i morgen! Oppdater oss gjerne ✨💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...