Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #26 Skrevet 20. august 2017 jeg drar ut med rot, har høvlet over noen ganger også, men det er helt unntaksvis. jeg er besatt av ansiktshår, jeg har noen stive og jeg har mye dun. jeg legger alltid merke til dette, og det finnes nesten hårfrie mennesker. de er ganske mange. Anonymkode: f48ca...dbf
Cayetana Skrevet 20. august 2017 #27 Skrevet 20. august 2017 Jeg tar barten ca.1 gang i måneden med voks. Jeg er mørk, og hårene har kommet med årene. Nærmer meg 40...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #28 Skrevet 20. august 2017 Jeg får masse svarte både som bart og skjegg under haka. Er for mye til å nappe og uansett er napping for vondt og tidkrevende. Så jeg bruker nok høvelen jeg altså 😒 Anonymkode: 3a5ae...332
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #29 Skrevet 20. august 2017 Jeg vokser overleppen en gang i uken og napper hver dag for å vedlikeholde. Har også ett crazy hårstrå på haka som jeg på passe på som en hauk. Det vokser seriøst 3 cm på ett døgn. Ellers napper jeg øyenbrynene, bare det som vokser langt utenfor, selvfølgelig. Anonymkode: 2d7f1...5d0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #30 Skrevet 20. august 2017 Jeg har litt bart men ikke skjegg, har unibrow og 😂 Jeg napper barten og bryna. Har mørke hår på armene så de barberer jeg, og mye hår på lårene 😠 Jeg er mørk blond men ikke kroppshårene mine, de er nesten svarte. Anonymkode: d727b...e8a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #31 Skrevet 20. august 2017 Jeg er 42, og har det siste året fått en god del dun innerst på kinnene, sånn inn mot kjeven.... Har ikke barbert de enda, men vurderer det.... Men jeg er redd det skal komme ut stive hår etterpå..... Anonymkode: ed14f...e0f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #32 Skrevet 20. august 2017 Har en kollega som vokser ansiktet. Jeg har en selv masse ansiktsdun og skulle gjerne gjort det selv hadde det ikke vært for at jeg får så mange betente hårsekker av det. Anonymkode: ed552...da3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #33 Skrevet 20. august 2017 Napper eller vokser. Jeg er mørk og det har kommet mer og mer med årene. Jeg er 43 år. Epilerer leggene. Anonymkode: c54f5...44b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #34 Skrevet 20. august 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Ved et par anledninger har jeg fått observere damer på min egen alder (ca 35-40). Begge gangene falt lyset sånn at en eventuell skjeggstubbe hadde lyst opp. Men neida, disse damene hadde like glatte haker og kinn som min 9 måneder gamle sønns rompe. Så derfor lurer jeg på - er det vanlig å barbere seg i ansiktet? Anonymkode: 5b93f...e65 Hæææ?? Nei, barberer ikke ansiktet og derfor har jeg heller ikke skjeggstubber der... Anonymkode: 96c64...b2f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #35 Skrevet 20. august 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, selv må jeg nappe 10-15 stive hår ca annenhver dag. Men disse damene var helt glatte. Ikke ett dun. Det er jo ikke normalt det heller? HI Anonymkode: 5b93f...e65 Eh, jo? Jeg er 46 og har aldri nappet noe, er totalt glatt. Anonymkode: a7ff7...c64
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #36 Skrevet 20. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 42, og har det siste året fått en god del dun innerst på kinnene, sånn inn mot kjeven.... Har ikke barbert de enda, men vurderer det.... Men jeg er redd det skal komme ut stive hår etterpå..... Anonymkode: ed14f...e0f Jeg er 40 år, og opplever nøyaktig det samme. Har foreløpig ikke turt å gjøre noe med det. Så er det bare dun, hadde det vært mørke hår, hadde jeg brukt laser. Anonymkode: 19a8b...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå