Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #26 Skrevet 21. august 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan fint få besøk av hans kamerater uten at mannen er hjemme ja. Hun single venninnen min, er min beste venninne, og er innom oss titt og ofte. Skulle hun bare gått igjen og ikke fått sett barna (hun er som en tante for dem), bare fordi jeg ikke var der? I tillegg jobber mannen og venninna min i samme bygning (ikke samme selskap), og da er det vel heller ikke rart at de tar en kopp kaffe sammen? Så fine rare tanker kan du ha for deg selv. Jeg mener fremdeles at de ikke tilhører dagens samfunn. Du er kanskje litt vel sjalu?? Jeg har faktisk også ei 63 år gammel singel venninne, som ofte inviterer til middag, ble mannen si nei hvis jeg ikke kan.. hmm... Kan jo hende det skjer noe.. hmm Anonymkode: 93180...754 Beklager hvis jeg misforstod deg. Jeg leste innlegget ditt som at din mann støtt og stadig var sammen med dine venninner, altså at han fant på noe sammen med dem. Og jeg misforstod da også det med kaffen og din single venninne. Selvsagt er det noe annet om de stikker innom uten at du er hjemme. Man sender ikke folk av sted igjen. Jeg tolket det som at han traff din venninne ute for å ta en kaffe. At de avtalte treff hvis du skjønner. Noe jeg synes er snodig egentlig, det må jeg bare være ærlig å si. Det var derfor jeg lurte på om du også gjorde det. Anonymkode: faf6c...8c4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #27 Skrevet 21. august 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beklager hvis jeg misforstod deg. Jeg leste innlegget ditt som at din mann støtt og stadig var sammen med dine venninner, altså at han fant på noe sammen med dem. Og jeg misforstod da også det med kaffen og din single venninne. Selvsagt er det noe annet om de stikker innom uten at du er hjemme. Man sender ikke folk av sted igjen. Jeg tolket det som at han traff din venninne ute for å ta en kaffe. At de avtalte treff hvis du skjønner. Noe jeg synes er snodig egentlig, det må jeg bare være ærlig å si. Det var derfor jeg lurte på om du også gjorde det. Anonymkode: faf6c...8c4 Ja, det kan han også gjøre, og det gjør de da også, siden de avtaler kaffe på jobb. Ellers går jo dagene i jobb og barn, og venner blir inkludert i denne hverdagen. Det er ikke så mye tid til andre ting med tre små barn. Forutenom trening etter leggetid. Og også der finnes det motsatte kjønn.. Som andre også sier her, blir de fleste felles venner etter årevis sammen. Mulig det er litt annerledes når forholdet er ferskt og at man er veldig ung. Men vi er voksne, i et trygt forhold og med en felles hverdag. Anonymkode: 93180...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå