Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 For tredje gang får jeg spørsmål fra samboeren om vi skal finne på noe mens venninna mi er på jobb. Hun er klar over det. Jeg og samboeren går godt overens men er det rart?? Anonymkode: fbc1d...954
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Hadde ikke likt det, føles litt rart ut for meg... Anonymkode: da9e0...047
sug lut Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Ser ikke problemet. Er dere hjemme på en tid det passer, eller for den saks skyld om dere driver med en eller annen felles interesse som partnerne ikke deler, er det jo bare hyggelig å slå følge.
Gjest Antarctica Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Jeg er sammen med folk jeg liker, uansett om de bor sammen med venninna mi eller noen andre. Har dere det hyggelig, så fortsett med det. Han kjeder seg vel når hun er borte 😊
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Jeg har vært endel sammen med mannen til venninnen min. Vi finner på ting med barna, kan drikke kaffe sammen etc. Null problem Han har blitt en god venn på lik linje med henne og vi er da overhodet ikke interessert i hverandre. Glad for at venninna mi og jeg har et så godt forhold at vi stoler på hverandre Anonymkode: eaf5b...805
februarprins2013 Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 ser ikke problemet, så lenge ikke det er noe problemer for venninna di
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Endte opp med å si nei Anonymkode: fbc1d...954
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Han høres litt desperat ut...?? Anonymkode: f4810...0eb
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han høres litt desperat ut...?? Anonymkode: f4810...0eb fordi han kjeder seg når konen er å jobb? Nei vet du hva nå må du skjerpe deg! Anonymkode: 3bb1b...89d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Mannen min reiser ofte i dyreparken med venninna mi og ungene når jeg jobber nattevakter i helgene, har gjevngamle unger som trives veldig godt sammen. Anonymkode: e338e...16e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 På 19.8.2017 den 11.06, Anonym bruker skrev: For tredje gang får jeg spørsmål fra samboeren om vi skal finne på noe mens venninna mi er på jobb. Hun er klar over det. Jeg og samboeren går godt overens men er det rart?? Anonymkode: fbc1d...954 Har du lyst til å tilbringe tid sammen men han da? Anonymkode: e4104...bfa
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 Hvis hun var en han og han var en hun, ville det vært greit i så fall da? Ville du ha stusset over forholdet hvis en venninne ville bruke fritid med deg mens typen hennes var på jobb? Jeg er ganske sikker på du overvurderer hva han tenker om deg. Hadde han tenkt noe annet enn vennskapsting så ville han ha prøvd seg allerede. Anonymkode: a8740...61e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 Eh jeg tror ikke at han vil ha meg??? Tenker mer på om det er innafor Anonymkode: fbc1d...954
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 Har du sittet i skrevende stillinger i nærheten av han? Anonymkode: 3829f...63f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 Mannen min finner ofte på ting sammen med venninnen min (vår) når jeg er borte. Vi har jevngamle barn og er ofte sammen. Det er bare supert at de har det hyggelig selv om ikke jeg er med. Dessuten er hun singel og kan spørre mannen min om "manneting" som oppussing og hage. Ser ingen problem med dette. Anonymkode: 4a576...182
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 Helt OK for meg. Nå trener jeg sammen med mannen til min venninne tre ganger i uka. Hun som foreslo dette. Jeg trenger en løpekompis som kan pushe meg. Er veldig glad for dette, kjenner jeg klarer mye mer når jeg henger i rumpa hans. Anonymkode: 3bbeb...c2c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #17 Skrevet 21. august 2017 Synes dette høres rart ut. Én gang ja, ellers har han vell kompiser han kan være med? Merkelig og ikke greit.. Anonymkode: a0579...020
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #18 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Synes dette høres rart ut. Én gang ja, ellers har han vell kompiser han kan være med? Merkelig og ikke greit.. Anonymkode: a0579...020 Du er fortsatt redd for gutteluz skjønner jeg? Lærer du barna dine samme holdning? At de ikke får leke med barn av "feil" kjønn? Anonymkode: a8740...61e
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #19 Skrevet 21. august 2017 Null problem! Her er mannen sammen med mine venninner (og deres barn) støtt og stadig. Tar seg også en kaffe med min barnløse og single venninne. Etter årevis sammen, så blir det jo felles venner. Dere som synes det er problematisk, lever på 50 tallet.. Håper barna deres for andre holdninger! Anonymkode: 93180...754
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #20 Skrevet 21. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Null problem! Her er mannen sammen med mine venninner (og deres barn) støtt og stadig. Tar seg også en kaffe med min barnløse og single venninne. Etter årevis sammen, så blir det jo felles venner. Dere som synes det er problematisk, lever på 50 tallet.. Håper barna deres for andre holdninger! Anonymkode: 93180...754 Hm.....er det bare meg som tenker mitt her...? Ser den at han treffer dine venninner sammen med deres barn, men å treffe dine single, barnløse veninner er jo litt rart..? Er det noe du også gjør? Treffer hans kamerater med barna, eller hans barnløse og single kompiser på kafe? Anonymkode: faf6c...8c4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #21 Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm.....er det bare meg som tenker mitt her...? Ser den at han treffer dine venninner sammen med deres barn, men å treffe dine single, barnløse veninner er jo litt rart..? Er det noe du også gjør? Treffer hans kamerater med barna, eller hans barnløse og single kompiser på kafe? Anonymkode: faf6c...8c4 Hvorfor skulle det være noe problem? Skjønner meg ikke på folk, jeg, altså. Jeg velger venner ut fra om vi har felles interesser og trives sammen. Kjønn og sivilstatus er irrelevant. ikke jeg som svarte tidligere, men etter å ha vært sammen i snart 25 år er de fleste av hans kamerater mine venner og omvendt. Folk han liker pleier å være sånne som jeg liker også. Og hvorfor skal man ikke treffe folk uten ektefellen? Ikke rart mange forhold går dukken hvis man ikke har såpass tillit til hverandre. Anonymkode: 926d7...f67
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #22 Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hm.....er det bare meg som tenker mitt her...? Ser den at han treffer dine venninner sammen med deres barn, men å treffe dine single, barnløse veninner er jo litt rart..? Er det noe du også gjør? Treffer hans kamerater med barna, eller hans barnløse og single kompiser på kafe? Anonymkode: faf6c...8c4 Jeg kan fint få besøk av hans kamerater uten at mannen er hjemme ja. Hun single venninnen min, er min beste venninne, og er innom oss titt og ofte. Skulle hun bare gått igjen og ikke fått sett barna (hun er som en tante for dem), bare fordi jeg ikke var der? I tillegg jobber mannen og venninna min i samme bygning (ikke samme selskap), og da er det vel heller ikke rart at de tar en kopp kaffe sammen? Så fine rare tanker kan du ha for deg selv. Jeg mener fremdeles at de ikke tilhører dagens samfunn. Du er kanskje litt vel sjalu?? Jeg har faktisk også ei 63 år gammel singel venninne, som ofte inviterer til middag, ble mannen si nei hvis jeg ikke kan.. hmm... Kan jo hende det skjer noe.. hmm Anonymkode: 93180...754
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #23 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skulle det være noe problem? Skjønner meg ikke på folk, jeg, altså. Jeg velger venner ut fra om vi har felles interesser og trives sammen. Kjønn og sivilstatus er irrelevant. ikke jeg som svarte tidligere, men etter å ha vært sammen i snart 25 år er de fleste av hans kamerater mine venner og omvendt. Folk han liker pleier å være sånne som jeg liker også. Og hvorfor skal man ikke treffe folk uten ektefellen? Ikke rart mange forhold går dukken hvis man ikke har såpass tillit til hverandre. Anonymkode: 926d7...f67 Signerer denne! Anonymkode: 93180...754
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #24 Skrevet 21. august 2017 Og en ting til: hvem skal single, barnløse kvinner være sammen med? Kun barnløse, single menn? Eller bare kvinnelige venner? Anonymkode: 926d7...f67
Anonym bruker Skrevet 21. august 2017 #25 Skrevet 21. august 2017 Vi har, etter 15 år, omtrent bare felles venner. Vi finner på ting med venner av det motsatte kjønn både med og uten barn. Denne helgen hadde mannen og sønnen min med seg venninnen min og barnet hennes hele dagen i Tusenfryd. Og siden ungene er så store at de kan være mye alene var de voksne også mye sammen alene. Det kunne ikke bekymret meg en plass! Vi stoler på hverandre, og jeg stoler også på venninne mine og han sine kamerater. Anonymkode: 05535...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå