Gjest Darwinia:-) Skrevet 17. august 2017 #26 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja vet at det er medisinske årsaker til å sitte på do i mer enn 10 minutter, men det ville jeg som kunde aldri ha betalt for. Hun er da kunde, ikke arbeidsgiver som må tilrettelegge arbeidsplassen heller. Du betaler for hver time han maler, ikke for lunsj, røyke og dopauser. Anonymkode: 6d9c6...594 Jeg har da aldri påstått at hun skal betale for det heller. Jeg kommenterte på påstanden om at det ikke finnes grunner til å sitte mer enn 10 min på do.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #27 Skrevet 18. august 2017 Jeg ville sagt opp avtalen og laget ny avtale der pauser lenger enn 5 minutter (han jobber jo bare rundt 4 timer) blir trukket fra timelønna. Anonymkode: 3da3c...00d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #28 Skrevet 18. august 2017 Er det utvendig han maler? De gangene vi har hatt firma til å male huset, har de ikke vært innenfor døren en gang. Lunsj spiste de vel ute eller i bilen. Hvor de gikk på do aner jeg ikke. Jeg hadde selvfølgelig latt de gå på do inne hvis de hadde spurt (forutsatt at jeg var hjemme), men det gjorde de altså ikke... Anonymkode: deb23...29a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #29 Skrevet 18. august 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja vet at det er medisinske årsaker til å sitte på do i mer enn 10 minutter, men det ville jeg som kunde aldri ha betalt for. Hun er da kunde, ikke arbeidsgiver som må tilrettelegge arbeidsplassen heller. Du betaler for hver time han maler, ikke for lunsj, røyke og dopauser. Anonymkode: 6d9c6...594 Jeg tror ikke hun hadde kommet langt med å nekte å betale for 3 minutters røykepause... Det er ingen som jobber i 4 timer i strek uten å puste eller ta noen sekunders pause altså. Anonymkode: 4ed5e...ab9
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #30 Skrevet 18. august 2017 5 min pause per time hadde jeg lovpålagt rett til da jeg jobbet på fabrikk (i tillegg til ubetalt lunsj). Hadde klaget til arbeidsgiver om at du ikke får det du betaler for. Anonymkode: 821e7...bbf
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #31 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er det utvendig han maler? De gangene vi har hatt firma til å male huset, har de ikke vært innenfor døren en gang. Lunsj spiste de vel ute eller i bilen. Hvor de gikk på do aner jeg ikke. Jeg hadde selvfølgelig latt de gå på do inne hvis de hadde spurt (forutsatt at jeg var hjemme), men det gjorde de altså ikke... Anonymkode: deb23...29a Akkurat dette tenkte jeg også. Har flere ganger hatt håndverkere både inne og ute. Har ikke sakt de ikke får bruke badet vårt, men det har ikke vært et tema engang. De har kommet, gjort jobben sin og kroppslige behov har jeg ikke sett snurten til, det har de fikset andre steder. Anonymkode: c01b2...64b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #32 Skrevet 18. august 2017 Vi har håndverkere her til et omfattende byggeprosjekt over et par måneder. De er her 8 timer om dagen, tisser i skogkanten regner jeg med. De har ikke brukt toalettet vårt så vidt jeg vet. Jeg jobber turnus, og er en del hjemme på dagtid. Mener uansett at dette må HI ta opp med personen hun har inngått kontrakt med, enten maleren med korte dager og lange pauser, eller med sjefen hans. Anonymkode: 2deff...958
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #33 Skrevet 18. august 2017 Trolleinnlegg? Anonymkode: 664af...b0a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #34 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Trolleinnlegg? Anonymkode: 664af...b0a I wish.... han kom for 15 min siden 😁 Spennende å se om han setter seg på do i dag, mannen har hjemmekontor og doen er også rett ved kontoret😂 Skal kvinne meg opp til å prate med han i dag. Hi Anonymkode: d09ab...eff
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #35 Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: I wish.... han kom for 15 min siden 😁 Spennende å se om han setter seg på do i dag, mannen har hjemmekontor og doen er også rett ved kontoret😂 Skal kvinne meg opp til å prate med han i dag. Hi Anonymkode: d09ab...eff Venter spent på fortsettelsen av det store domysteriet. 😂 Anonymkode: 70d20...7b6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #36 Skrevet 18. august 2017 Vi har hatt snekkere her i to uker, og de har ikke en eneste gang brukt toalettet. Antar de kjører på bensinstasjon eller noe når de må. Vi bor midt i et byggefelt og ikke akkurat sånn de kan tisse i skogkanten 🙈 Hadde stusset litt på maleren ja.. Om det er medisinsk grunn til det vil jeg da tro han hadde sagt ifra om dette når han lånte doen første gang? 🙊 Anonymkode: dc07f...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå