amandine Skrevet 14. august 2017 #26 Skrevet 14. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde det endelig vært så enkelt. Jeg ønsker å starte produksjonen nå mens samboer vil vente til sommeren 2018. Veldig frustrerende! Jeg er ferdig med studiene juni 2018. Dette bruker samboer som unnskyldning for å utsette produksjonen. Har forklart han familiehistorikken,men han mener jeg tenker for negativt og at det er det samme som at han hadde trodd at han skulle få ulcerøs splitt siden moren hans har det. HI Anonymkode: e05d7...4d6 Det et vel ikke helt usannsynlig at han skulle få ulcerøs colitt om hans mor har det😊 selv om jeg ikke vil ønske ham det. Jeg håper for din del at det ordner seg. Ikke lenge til neste sommer!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #27 Skrevet 14. august 2017 Fikk barn nr 1 og 2 som 34 og 37 åring. Barn nr 3 og 4 fikk jeg da jeg var 43 og 45. Min mor kom i overgangsalderegi ved 55 års alder. Nå er jeg 48 år og merket at det skjer noe med hormoneen. Anonymkode: 25dc7...e1d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #28 Skrevet 14. august 2017 Jeg har mange venninner og meg selv inkludert har fått barn helt naturlig i 36-42 års alder. Jeg selv får nå å tredje barnet på rappen fra fylte 38 år til fylte 40 år! 2 av disse tross prevensjon Ikke vet jeg men det virker veldig generelt og pushende på unge kvinner med sånn selektiv medieomtale. Ja mange har vansker med å få barn etter fylte 30, men jammen sliter ikke mange flere enn man tror i 20-årene også! Nei, slutt å la dere skremme og ta heller en tur til en kyndig gyn. Da får dere en god pekepinn. Anonymkode: 460c5...cdf
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #29 Skrevet 14. august 2017 17 minutter siden, amandine skrev: Det et vel ikke helt usannsynlig at han skulle få ulcerøs colitt om hans mor har det😊 selv om jeg ikke vil ønske ham det. Jeg håper for din del at det ordner seg. Ikke lenge til neste sommer! Jeg er ikke bekymret ang UC. Tviler sterkt på at han får det da han og hans mor har ulike livsstiler, han lever mye sunnere enn henne, men det blir en annen sak. Når det kommer til fertilitet føler jeg det blir noe helt annet,er tross alt snakk om fremtiden. Jeg ser selv gleden av den eneste søsteren jeg har og jeg vil gjøre alt som står i min makt for at datteren min skal få søsken. Irriterende at samboer tar så lett på dette. HI Anonymkode: e05d7...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #30 Skrevet 14. august 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fikk barn nr 1 og 2 som 34 og 37 åring. Barn nr 3 og 4 fikk jeg da jeg var 43 og 45. Min mor kom i overgangsalderegi ved 55 års alder. Nå er jeg 48 år og merket at det skjer noe med hormoneen. Anonymkode: 25dc7...e1d Da stemte ikke de "dystre spådommene" for deg i alle fall 😊 HI Anonymkode: e05d7...4d6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #31 Skrevet 14. august 2017 21 minutter siden, amandine skrev: Det et vel ikke helt usannsynlig at han skulle få ulcerøs colitt om hans mor har det😊 selv om jeg ikke vil ønske ham det. Jeg håper for din del at det ordner seg. Ikke lenge til neste sommer! Neste sommer føles som 10 år til. Dessuten har samboer sagt at det kan bli både august og september før vi setter i gang produksjonen . 😐 Jeg gir meg over snart. HI Anonymkode: e05d7...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå