Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #26 Skrevet 12. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meningen er jo at jeg skulle hatt en seng til henne hvor jeg kan plassere min dobbeltseng under. Det er vanskelig med en halvhøy. Å sove på stua er uaktuelt. Denne "korte perioden" som jeg ikke skjønner hvor dere har fra, kan fort bli minst 2 år. Anonymkode: 61aef...464 Du vil jo ikke ha innspill på denne senga. Du vil at vi skal si "kjør på" Vel, kjør på, så får du håpe hun ikke faller ut. Om hun faller ut og dette slik at ryggen treffer kanten på din seng er jo ikke farlig. Så lenge du og kjæresten kan ligge i dobbeltseng under. Milde skaper, noen mødre er bare opptatt av egen comfort. Anonymkode: 23b11...958
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #27 Skrevet 12. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vil jo ikke ha innspill på denne senga. Du vil at vi skal si "kjør på" Vel, kjør på, så får du håpe hun ikke faller ut. Om hun faller ut og dette slik at ryggen treffer kanten på din seng er jo ikke farlig. Så lenge du og kjæresten kan ligge i dobbeltseng under. Milde skaper, noen mødre er bare opptatt av egen comfort. Anonymkode: 23b11...958 Haha, nei er ikke ute etter at folk sier kjør på. Jeg ute etter tips til andre løsninger også, men både halvhøy seng og å sove i stua er uaktuelt. Samsoving er også umulig. Jeg er heller ikke bare opptatt av min egen komfort. Jeg har sovet på madrass på gulvet, jeg har sovet på sofaen, jeg har samsovet. Jeg har virkelig prøvd å få det til å fungere, men jeg må bare innse at det går ikke. Derfor er jeg på utkikk etter sndre løsninger. Anonymkode: 61aef...464
SharonNeedles Skrevet 12. august 2017 #28 Skrevet 12. august 2017 Det går ikke å kjøpe sengehest separat, slik at du kan feste den på sengen og lage høyere kant?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #29 Skrevet 12. august 2017 Dere som slakter sengen fordi man kan falle ut, har dere sett sengen i virkeligheten? Testet den? Kantene er faktisk mye høyre på denne enn en vanlig sengehest på familiehøye. Så sett ligger et bar tryggere her enn i familiekøye. Stigen skråner og er ingen sak for et normalt aktivt barn. Mitt barn som ikke engang var tre da denne kom i hus snurret gjerne 180grader rundt i søvne, vred seg frem og tilbake 100 ganger mellom mage og rygg osv, men lå kjempe godt i denne sengen. Hadde som HI vegg på ene kortsiden og skap på andre. En lun og god hule som ble brukt i flere år. Anonymkode: 35aae...7ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #30 Skrevet 12. august 2017 Nå har vi vært å kikket litt på senger og familiekøye er uaktuelt. Mye lavere kanter på de enn denne fra ikea. Føler også at undersenga er feil vei, og vil nok føle meg mye tryggere om senga under stikker ut på langs. Mulig jeg kapper av bena 15-20 cm, men vi går nok for denne senga 😊 Anonymkode: 61aef...464
Appelsinpiken Skrevet 12. august 2017 #31 Skrevet 12. august 2017 Jeg hadde gjort det. Skulle hun falle ned, så lander hun jo i din seng.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #32 Skrevet 12. august 2017 Dattern min har noe liknende, hatt siden før hun var 3 år. Den blir nok helt super😁 Anonymkode: d8413...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå