Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20247982/ Jeg tenker på å kjøpe ny seng til mini da jeg må få utnyttet plassen på soverommet bedre. Ønsker da denne senga siden jeg kan plassere min dobbeltseng under denne. Stigen vil være plassert inntil veggen og det vil være skap inntil på andre siden. Hadde dere latt en 3åring bruke denne senga? Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Noen som har fordeler og ulemper? Eller andre tips til smarte løsninger for å spare plass? Rommet er lite og har 3 skap jeg ikke kan kaste ut dessverre. Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Jeg synes den er for høy for min treåring. Da hadde jeg heller kjøpt en vanlig familiekøye. Anonymkode: 3a1fb...73f
It's all about me Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Eldste var 3 da han fikk denne. Var null problem, kantene er ganske høye. Men hadde han vært en 3-åring som turnet i senga hadde saken vært en annen.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Jeg kjenner flere som har hatt slike høye senger, men alle har kastet de ut og gått tilbake til lave senger igjen uten at jeg egentlig har spurt hvorfor..... Da min mamma og pappa fikk en atpåkladd og vi ikke hadde soverom nok hadde de en vanlig familiekøye på foreldrerommet, lilleøsteren min bodde der til jeg flyttet ut (jeg er 15 år eldre enn henne og flyttet vel ut da hun var 4-5 år) Noe sånt som dette: http://www.a-mobler.no/familiekoye-grimstad-5978 Anonymkode: 9565b...073
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 Helt ok om du har 3-åring som ligger i ro. Sjekk på finn.no om du kan finne den billig. Jeg kikket etter brukt køyeseng for en tid tilbake og så da flere slike:) Anonymkode: 24089...844
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #7 Skrevet 11. august 2017 Jeg hadde aldri kjøpt denne til mine barn. Den er jo fryktelig høy. Men mine barn ligger ikke i ro når de sover så de kan så og si ikke sove oppe i køyesenger generelt. Anonymkode: 14bab...59e
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #8 Skrevet 11. august 2017 Familiekøye er for dyrt og dermed uaktuelt. En vanlig lav seng vil hun få når vi flytter fra denne leiligheten med 1 soverom, men akkurat nå trenger jeg en smart løsning for å få mer plass på gulvet. Hun ligger som regel rolig, men kan av og til oppleve natteskrekk med hyl og sparking. Hun har aldri falt ut av senger før, og har god kroppskontroll. Dessuten vil det jo stikke ute en seng under den uansett. Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #9 Skrevet 11. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Familiekøye er for dyrt og dermed uaktuelt. En vanlig lav seng vil hun få når vi flytter fra denne leiligheten med 1 soverom, men akkurat nå trenger jeg en smart løsning for å få mer plass på gulvet. Hun ligger som regel rolig, men kan av og til oppleve natteskrekk med hyl og sparking. Hun har aldri falt ut av senger før, og har god kroppskontroll. Dessuten vil det jo stikke ute en seng under den uansett. Anonymkode: 61aef...464 Om det er bare deg og henne, og det er snakk om en kortere periode, da ville jeg bare hatt henne i min dobbeltseng. Anonymkode: 9565b...073
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #10 Skrevet 11. august 2017 Sjekket finn? Aldri i livet hadde jeg kjøpt den til mine barn Anonymkode: 88452...db8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #11 Skrevet 11. august 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Familiekøye er for dyrt og dermed uaktuelt. En vanlig lav seng vil hun få når vi flytter fra denne leiligheten med 1 soverom, men akkurat nå trenger jeg en smart løsning for å få mer plass på gulvet. Hun ligger som regel rolig, men kan av og til oppleve natteskrekk med hyl og sparking. Hun har aldri falt ut av senger før, og har god kroppskontroll. Dessuten vil det jo stikke ute en seng under den uansett. Anonymkode: 61aef...464 https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sub_category=1.78.5197&q=familiekøye Anonymkode: 9565b...073
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #12 Skrevet 11. august 2017 ALDRI i livet om jeg hadde kjøpt den til min 3 åring! At du i det hele tatt vurderer det er jo hårreisende!!! Anonymkode: 24cca...e4f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #13 Skrevet 11. august 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: ALDRI i livet om jeg hadde kjøpt den til min 3 åring! At du i det hele tatt vurderer det er jo hårreisende!!! Anonymkode: 24cca...e4f Hahaha, hårreisende å vurdere en seng til mitt barn som jeg kjenner best og som jeg vet har god kroppskontroll og ikke tuller i senga? En seng som vil være klemt mellom en vegg og et skap og som vil ha en 150 bred dobbeltseng stikkende ut under seg? Har du andre gode løsninger så fyr på, for dette er den billigste og beste måten jeg har funnet. Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #14 Skrevet 11. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Om det er bare deg og henne, og det er snakk om en kortere periode, da ville jeg bare hatt henne i min dobbeltseng. Anonymkode: 9565b...073 Det funker ikke siden hun skal ligge klint inntil meg og da får ikke jeg sove. Kjæresten min er her også hver helg, så det funker ikke uansett Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #15 Skrevet 11. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, hårreisende å vurdere en seng til mitt barn som jeg kjenner best og som jeg vet har god kroppskontroll og ikke tuller i senga? En seng som vil være klemt mellom en vegg og et skap og som vil ha en 150 bred dobbeltseng stikkende ut under seg? Har du andre gode løsninger så fyr på, for dette er den billigste og beste måten jeg har funnet. Anonymkode: 61aef...464 Vel en madrass på gulvet funker fett Anonymkode: 24cca...e4f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #16 Skrevet 11. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vel en madrass på gulvet funker fett Anonymkode: 24cca...e4f Det gir meg jo ikke bedre plass innpå der, men ellers takk for tips Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #17 Skrevet 11. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det funker ikke siden hun skal ligge klint inntil meg og da får ikke jeg sove. Kjæresten min er her også hver helg, så det funker ikke uansett Anonymkode: 61aef...464 Hva med en sånn skuff til å ha under sengen din da? Da har du gulvplass om dagen og drar den frem om natten... http://www.skeidar.no/produkter/valentine-sengeskuff Anonymkode: 9565b...073
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #18 Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med en sånn skuff til å ha under sengen din da? Da har du gulvplass om dagen og drar den frem om natten... http://www.skeidar.no/produkter/valentine-sengeskuff Anonymkode: 9565b...073 Det er ikke åpent under senga mi så får ikke dytta noe under Anonymkode: 61aef...464
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #19 Skrevet 11. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, hårreisende å vurdere en seng til mitt barn som jeg kjenner best og som jeg vet har god kroppskontroll og ikke tuller i senga? En seng som vil være klemt mellom en vegg og et skap og som vil ha en 150 bred dobbeltseng stikkende ut under seg? Har du andre gode løsninger så fyr på, for dette er den billigste og beste måten jeg har funnet. Anonymkode: 61aef...464 Det billigste er vel at hun ligger i dobbeltsengen som du allerede har Anonymkode: 24c22...121
Snøfnugget Skrevet 12. august 2017 #20 Skrevet 12. august 2017 Hadde aldri turt til min treåring men han er bajas når han sover..
klg,2 boys now:) Skrevet 12. august 2017 #21 Skrevet 12. august 2017 Går det ikke an å gjøre senga litt lavere?saga av beina litt🤔Hjelper jo mye om du får den noen cm lavere og du vil enda ha god høyde under
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #22 Skrevet 12. august 2017 Jeg synes det høres risikabelt ut. Hun kan jo forsøke å klatre ut om natten uten at du våkner. Og hun kan klatre over på skapet og falle ned derfra. Hun sover rolig, men i våken tilstand kan en treåring gjøre mye underlig. Jeg hadde vel kastet ut egen seng og sovet på madrass i stua om det var for en kort periode slik du beskriver. Anonymkode: 23b11...958
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #23 Skrevet 12. august 2017 Jeg synes den er alt for høy, jeg ville heller valgt en halvøy seng som denne: https://www.bohus.no/barnerom/senger/joy-seng-1 Den er også i samme prisklasse som den du linket til i hi 😊 Anonymkode: 408a9...df4
Mamma_til_2 Skrevet 12. august 2017 #24 Skrevet 12. august 2017 (endret) Den sengen er nesten 2 meter høy og grisestygg! Ser man bort fra utseende så blir ikke luften der oppe noe god og den er veldig bratt i stigen, jeg hadde ikke hatt min 3 åring i den. Hadde heller sett etter andre løsninger som og vente med ekstra gulvplass til sere flytter. Endret 12. august 2017 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #25 Skrevet 12. august 2017 Meningen er jo at jeg skulle hatt en seng til henne hvor jeg kan plassere min dobbeltseng under. Det er vanskelig med en halvhøy. Å sove på stua er uaktuelt. Denne "korte perioden" som jeg ikke skjønner hvor dere har fra, kan fort bli minst 2 år. Anonymkode: 61aef...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå