Gå til innhold

Venninna mi trenger nye venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo, kunne jeg gjerne vært med dere ! Det hadde vært så gøy 😃

For noen dritt "venninner " 😢❤ Det er for dårlig ! 

Jeg hadde et litt kleint, men veldig hyggelig utdrikningslag hehe. Pga sykdom, har jeg bare ei venninne. Men jaggu dukket det ikke opp 8 jenter på døra mi! Venninna mi, to av søstrene mine og resten kjærestene til kompisene til mannen min. Tenk at de gadd det. 

Anonymkode: de5bb...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, lavendelblomst skrev:

Hei! Det er kjempetrist, de burde stille opp for henne. Men hvis ikke de kan, så kan jeg gjøre det, hvis du ønsker å ha med noen:) 

Så hyggelig du er :) Bruden virket dessverre litt skeptisk etter at jeg luftet mulighet for at andre kom. Men takk uansett :-) 

Anonymkode: da3b9...6e0

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med deg.

Jeg synes at de fortjener i klartekst, å få beskjed om hvor råttent gjort det er. Har du sagt det til dem hi?

Anonymkode: 2811c...c57

Tok det med bruden at de har oppført seg som noen skikkelige møkkakjerringer og at hun kanskje burde vurdere å få seg noen nye venner. Bruden var enig, om ikke annet. Tror ikke de er invitert til bryllupet, de skal ikke ha så mange. 

Skal jeg sende de to siste en melding i klartekst, synes du? Bare redd for at jeg setter bruden i skvis, tror hun jobber med en av dem ihvertfall. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hyggelig du er :) Bruden virket dessverre litt skeptisk etter at jeg luftet mulighet for at andre kom. Men takk uansett :-) 

Ønsker dere lykke til uansett:) Håper hun får en fin dag med deg. 

Skrevet
1 minutt siden, lavendelblomst skrev:

Ønsker dere lykke til uansett:) Håper hun får en fin dag med deg. 

Vi pleier å være ganske gode på å kose oss, altså. Kjøpt inn alkohol til syv og gubben har tatt med ungene til svigermor, så blir tipp topp!

Skrevet

Litt merkelig at alle avlyste på en dag da! 😂 "De har vel snakket sammen og blitt enig om dette orket de ikke å dra på" 

Anonymkode: e884a...292

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi pleier å være ganske gode på å kose oss, altså. Kjøpt inn alkohol til syv og gubben har tatt med ungene til svigermor, så blir tipp topp!

Kanskje like greit tenker jeg. Dere trenger ikke dårlige venner. Kos dere i morgen 😃 (Tenk så kult hvis hun over her Fikk være med a! 😃)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Litt merkelig at alle avlyste på en dag da! 😂 "De har vel snakket sammen og blitt enig om dette orket de ikke å dra på" 

Tre gjorde det i går, men kom fram da jeg skulle ha bekretelse igjen på at alle kom. Også gjorde de plutselig ikke det. De to som avlyste pga at alle andre gjorde det, gjorde det i dag. Tror ikke at de fleste kjenner hverandre. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje like greit tenker jeg. Dere trenger ikke dårlige venner. Kos dere i morgen 😃 (Tenk så kult hvis hun over her Fikk være med a! 😃)

Skal jobbe litt med bruden på denne fronten, men hun er en heller reservert type, så tviler på at jeg får henne på gli'. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tre gjorde det i går, men kom fram da jeg skulle ha bekretelse igjen på at alle kom. Også gjorde de plutselig ikke det. De to som avlyste pga at alle andre gjorde det, gjorde det i dag. Tror ikke at de fleste kjenner hverandre. 

Ok. Om du bor i Oslo området ta henne med på THE WELL og kos dere masse der! Du vil ikke angre 

https://thewell.no/

Skrevet

Er så godt at venninna di har deg!! Om man bare har en god venn, som stiller opp sånn som du gjør, så er det i grunn ikke så farlig med resten. Tenker hun setter enda mer pris på deg nå og er takknemlig for det fine vennskapet. Kos dere masse i morgen!

Anonymkode: 6a534...b6a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skal jeg sende de to siste en melding i klartekst, synes du? Bare redd for at jeg setter bruden i skvis, tror hun jobber med en av dem ihvertfall. 

De fortjener det så absolutt. Men det er som du sier, at det er ikke noe greit hvis de tar det ut over bruden i etterkant. Så jeg tror jeg fremdeles ville ha gitt beskjed, men i en mye mer moderat tone enn det jeg tenkte først.

Heldig hun er som har deg :) Sånne venner som de andre trenger ingen

Skrevet

Hvordan gikk det, sendte du melding? Man trenger ikke være sint, tipper det holder med å være ærlig i en slik melding. Jeg hadde i hvert fall følt meg rimelig rotten!

Anonymkode: 9a217...67b

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det, sendte du melding? Man trenger ikke være sint, tipper det holder med å være ærlig i en slik melding. Jeg hadde i hvert fall følt meg rimelig rotten!

Anonymkode: 9a217...67b

Tenkte jeg skulle ta den etter opplegget i dag. Lover å oppdatere responsen her etterpå!

Skrevet

Var dagen vellykket? 

Anonymkode: 9a7ad...f59

Skrevet

Så utrolig dårlig gjort, har ikke folk lengre respekt for andre?? Jeg måtte en gang avlyse, da betalte jeg likevel inn pengene. Forlover kunne jo ikke ta den kostnaden!

Anonymkode: c7348...9e8

Skrevet

Utrolig dårlig gjort. Bra hun har deg!

Men blir bare klein og ta med en fremmed som noen foreslår.

Skrevet

Hei igjen!

Beklager sent svar. Bruden og jeg hadde en helt fantastisk dag på lørdag. Vi konkluderte egentlig med at det ikke hadde blitt hyggeligere om vi hadde vært flere. Hun støttet mitt forslag om å «rydde litt» i vennene sine. Nå gleder vi oss til bryllup! 

HI 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen!

Beklager sent svar. Bruden og jeg hadde en helt fantastisk dag på lørdag. Vi konkluderte egentlig med at det ikke hadde blitt hyggeligere om vi hadde vært flere. Hun støttet mitt forslag om å «rydde litt» i vennene sine. Nå gleder vi oss til bryllup! 

HI 

Så bra det ble en fin dag :) Har du sagt noe til de andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...