Gå til innhold

Savner aldri barna


Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke noe mindre viktige for meg selv om jeg ikke sitter med ett stort savn etter dem når vi er fra hverandre. Hvor glad jeg er i, og hvor viktige de er for meg blir ikke målt i hvor mye jeg savner dem etter hvor kort tid. 

Min tante er sånn som ikke kan være uten ungene sine, og hadde sin første (!) natt uten noen av barna for to år siden - eldste er 35år, yngste 13år. Jeg vet at det har vært tungt for bla annet bestemor som ikke har fått hatt noen av disse barnebarna særlig på overnatting, tatt dem med på turer osv, hun har knapt fått lov til å passe dem hvis tante skulle til lege osv. 

 

Anonymkode: 0d02b...b45

Men det er jo usunt og ikke det jeg beskriver i det hele tatt. Det er jo ikke savn, men besettelse. 

Mannen min jobber borte 2-3 uker om gangen og han kjenner aldri på savnet før rett før han skal hjem. For han er det en måte å beskytte seg selv på, det kan bli lange uker om man skal gå rundt å lengte, men det er jo ikke fordi han syns det er så deilig å være fri fra barn. 

Anonymkode: a3859...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en jo en forferdelig mor om en syns det er deilig når barna leker på rommet og ikke i stua.

 

Gleder meg til å se dem når de kommer, men savner ikke.

Anonymkode: cc423...f56

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat det der er det eneste jeg misunner alenemødre med.
En helg en gang i blant helt for seg selv uten mann og barn.

Anonymkode: da453...e85

Ikke de alenemødrene som er 100% alene, her er ungene i skolealder, aldri hatt en helg alene. Du har fordelen med at du kan få alenetid uten å fikse barnevakt, stikk ut uten mann og barn eller send de på tur ;)

Anonymkode: aa6e3...3be

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke de alenemødrene som er 100% alene, her er ungene i skolealder, aldri hatt en helg alene. Du har fordelen med at du kan få alenetid uten å fikse barnevakt, stikk ut uten mann og barn eller send de på tur ;)

Anonymkode: aa6e3...3be

å er ganske sikker på at du ikke misunnet meg når jeg var alene med kolikkbaby i 3 mnder :P 

Anonymkode: 0be58...4fe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

å er ganske sikker på at du ikke misunnet meg når jeg var alene med kolikkbaby i 3 mnder :P 

Anonymkode: 0be58...4fe

Er dette en konkurranse? Jeg er 100% alenemor og hadde kolikkbaby. Vant jeg?

Anonymkode: c11d2...44a

Skrevet

Ikke jeg heller 😂 

 

Ps! Jeg elsker dem ! 

 

 

Anonymkode: 68441...c8b

Skrevet

Som flere sier over her: Så lenge jeg vet at barna har det trygt og godt så koser jeg meg gløgg. Skulle gjerne hatt mer tid alene, det er så deilig!!

Anonymkode: b713b...f54

Skrevet

Jeg savner de alt for mye tror jeg :/ begynner å bli vant med å være alene annenhver helg nå..

Anonymkode: 7a483...23e

Skrevet

Elsker å være sammen med sønnen min. Elsker å være alene. Elsker begge deler. Så heldig er jeg.

Anonymkode: f6c42...078

Skrevet

Jeg savner heller ikke barna. Ikke etter bare en uke eller to i alle fall. 

Gjest Antarctica
Skrevet
På 9. august 2017 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Akkurat det der er det eneste jeg misunner alenemødre med.
En helg en gang i blant helt for seg selv uten mann og barn.

Anonymkode: da453...e85

Men altså... det eneste som hindrer deg, er jo en eneste samtale med mannen. Hvis barnas far bor i hus med deg, og dere er vel forlikte, så burde det da være mye lettere for deg enn for en enslig mor å gjøre avtale om litt alenetid. 

Skrevet
På 9.8.2017 den 20.39, Anonym bruker skrev:

Disse svarene var det godt å få, kjenner jeg, for selv om jeg har tenkt at det er ok å ha det på den måten, er det deilig å høre at andre føler noe av det samme! Alenetid skal visst ikke undervurderes :)

Anonymkode: 575fc...19f

Jeg tror faktisk det er bra å ha det på den måten. Det viser at man har et liv og en identitet uten barna også. Den dagen de flytter hjemmefra kan de gjøre det med god samvittighet, i visshet om at mamma ikke har bygget opp hele sin verden rundt deres eksistens.

Anonymkode: 1782a...221

Skrevet
På 9.8.2017 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Akkurat det der er det eneste jeg misunner alenemødre med.
En helg en gang i blant helt for seg selv uten mann og barn.

Anonymkode: da453...e85

Jeg er alenemor, men har barna 100%. Savner de ikke når de er borte jeg heller. Det er veldig etterlengtet alenetid og de er heller aldri lenge nok borte til at jeg rekker å savne de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...