Gå til innhold

Dere med utenlanske menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er litt frem og tilbake på akkurat dette med hijab, i helgen ville han at jeg gikk mer eller mindre naken hjemme og serverte fetteren hans. Syntes det var litt rart, men gjorde som han sa ;) jeg traff han engang jeg skulle hjem fra byen i drosje. Han kom seg inn i leiligheten min når han var ferdig på jobb. Det skremte meg litt, men vi fant tonen og jeg har alltid vært alene så var koselig med selskap

Anonymkode: fa87a...29e

Er du seriøs nå? Hvordan i all verden kan du gjøre som han sier? Er du norsk eller er du fra samme land som han?! Er jo tydelig at du er redd for mannen din! Hadde ikke nølt et sekund om å gå i fra han.... 

Anonymkode: 4f4ba...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er fra Italia. Han gjør minst 50% av husarbeidet, og tar like stort ansvar for barna som meg. Vasker hus og klær, kjøper klær til barna, handler og lager mat. Står opp med barna i helgene og om natten. Det var jo en grunn til at jeg valgte nettopp ham!

Anonymkode: 68c4e...dc1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er du seriøs nå? Hvordan i all verden kan du gjøre som han sier? Er du norsk eller er du fra samme land som han?! Er jo tydelig at du er redd for mannen din! Hadde ikke nølt et sekund om å gå i fra han.... 

Må nesten returnere spørsmålet ditt: Er du seriøs nå? Skjønner du ikke at dette er tull?

Anonymkode: 68c4e...dc1

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøs er jeg, mulig litt usikker. Jeg er så norsk som du kan få det, noe over snitt tykk bare. I går kveld spurte han faktisk pent om jeg ville danse litt for han og den samme fetteren... de koste seg med noe sprit tror jeg. Etterhvert så ba de meg å ta av meg klær, siden de var litt morske i stemmen gjorde jeg selvfølgelig det. Etter en stund så var de fornøyde å da jeg bøyde meg ned for å plukke opp klærne mine, putter fetttern en finger eller to i rompa mi. Da ble mannen sinna skal du vite, gikk mest utover meg da, så måtte gjøre det ene og det andre den natten. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøs er jeg, mulig litt usikker. Jeg er så norsk som du kan få det, noe over snitt tykk bare. I går kveld spurte han faktisk pent om jeg ville danse litt for han og den samme fetteren... de koste seg med noe sprit tror jeg. Etterhvert så ba de meg å ta av meg klær, siden de var litt morske i stemmen gjorde jeg selvfølgelig det. Etter en stund så var de fornøyde å da jeg bøyde meg ned for å plukke opp klærne mine, putter fetttern en finger eller to i rompa mi. Da ble mannen sinna skal du vite, gikk mest utover meg da, så måtte gjøre det ene og det andre den natten. 

Haha😂

Anonymkode: 74701...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...