Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #1 Skrevet 9. august 2017 Hvor mye hjelper de til hjemme? Min er sååå lat.. Anonymkode: 9f791...7da
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #2 Skrevet 9. august 2017 Hvilket utland snakker du om da? Er det forskjell på norske, danske og engelske menn når det kommer til husarbeid? Eller tenker du på menn fra USA? Er det menn fra Irak som er late, eller menn fra Syria? Anonymkode: afaf0...b5d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #3 Skrevet 9. august 2017 Menn fra sør europa Anonymkode: 9f791...7da
Cayetana Skrevet 9. august 2017 #4 Skrevet 9. august 2017 Vel, min er fra Spania og er ikke lat. Kanskje du bare var uheldig med mannen? Late menn finnes det i Norge også.
villekulla Skrevet 9. august 2017 #5 Skrevet 9. august 2017 Er det barn, husarbeid og rengjøring, eller tenker du bil og DIY i og rundt huset generelt? Min er ikke særlig glad i å vaske/rydde, men han gjør det en gang i blandt. Ellers så står han på dag og natt med diverse bilfiksing, og masse jobb på huset pluss 100% jobb. Han er veldig flink å ta med datteren vår når han er ute og jobber
Annanym Skrevet 9. august 2017 #6 Skrevet 9. august 2017 Jeg har en norsk mann, med tyske og svenske aner. Når det kommer til husarbeid er han gørr lat. Tror likevel det går mer på person, enn etnisitet.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #7 Skrevet 9. august 2017 Min er fra Portugal og han er lat. Vant til at mammaen gjør alt, men han er på bedringens vei og begynner å forstå at han må bidra mye mer. Det går i museskritt riktig vei, men ser stor bedring på de 4 årene vi har vært sammen. Anonymkode: 527f4...145
Fru Banderas Skrevet 9. august 2017 #8 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye hjelper de til hjemme? Min er sååå lat.. Anonymkode: 9f791...7da Hjelper til? For det er egentlig din jobb, men han kan hjelpe til? Er han barnevakt for barna deres når du er på jobb og, eller?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #9 Skrevet 9. august 2017 Min mann er fra Egypt og han vasker,støvsuger ig rydder flere ganger i uka. Vaske klær derimot har han aldri gjort og jeg er den som fikser ting Anonymkode: 6d7ee...13d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #10 Skrevet 9. august 2017 Gift med en tysker som ikke er lat, men som heller ikke er særlig interessert i husarbeid. Det er ikke jeg heller og huset ser ut deretter. Hvem som er dårligst til å hjelpe til er jeg usikker på. Anonymkode: ef56a...112
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #11 Skrevet 9. august 2017 Min mann er fra Irak. Han vasker, rydder, støvsuger, vasker vinduer, lager mat osv. Vi gjør vel like mye hjemme, utenom matlaging. Han lager mat i 80% av gangene. Det eneste han IKKE får lov til er å brette mine og barnas klær, han kan virkelig ikke brette😂 Anonymkode: 74701...2cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #12 Skrevet 9. august 2017 Min mann er fra Iran og vi deler alt husarbeid 50/50. 😊 Anonymkode: 74593...1ff
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #13 Skrevet 9. august 2017 Min er fra Syria og pålegger meg arbeidsoppgaver hver dag. Jeg får ett ark med oppgaver som skal presenteres hver kveld før klokken ni. Anonymkode: fa87a...29e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #14 Skrevet 9. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min er fra Syria og pålegger meg arbeidsoppgaver hver dag. Jeg får ett ark med oppgaver som skal presenteres hver kveld før klokken ni. Anonymkode: fa87a...29e Tuller du nå? Eier han deg? Og hva gjør liksom han,da? Anonymkode: 7c291...dc7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #15 Skrevet 9. august 2017 Min mann er fransk og han er kjempe flink med husarbeid. Nå er vår situasjon litt annerledes pga meg og sykdom, så han gjør veldig mye hjemme. Men hadde nok gjort mye uansett. Han har alltid hjulpet mye til før forverring av sykdom Anonymkode: ff8f3...417
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #16 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min er fra Syria og pålegger meg arbeidsoppgaver hver dag. Jeg får ett ark med oppgaver som skal presenteres hver kveld før klokken ni. Anonymkode: fa87a...29e Kødder du? Hva slags oppgaver da? -Rydd i skapet til Lise og legg vekk klær som er for små -Vask badet og ta dusjen skikkelig -Vask to maskiner tøy -Rydd i høyskapet på kjøkkenet -Luk blomsterbedet ved inngangsdøra Hvilke oppgaver har han da? Gir du han oppgaver også? Anonymkode: afaf0...b5d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #17 Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min er fra Syria og pålegger meg arbeidsoppgaver hver dag. Jeg får ett ark med oppgaver som skal presenteres hver kveld før klokken ni. Anonymkode: fa87a...29e Haha dette må være tull 😂 Anonymkode: 74701...2cf
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #18 Skrevet 9. august 2017 Min er syrisk og gjør mer enn meg, han har fullstendig ocd når det kommer til rot. Anonymkode: 08da5...453
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #19 Skrevet 9. august 2017 Trodde det var vanlig jeg, gjør alt av husoppgaver samt unger. Han jobber som taxikjører og har lange dager og netter. Når han er hjemme får han ofte besøk av fetter eller onkel, de koser seg med ting jeg lager for dem. Anonymkode: fa87a...29e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #20 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Trodde det var vanlig jeg, gjør alt av husoppgaver samt unger. Han jobber som taxikjører og har lange dager og netter. Når han er hjemme får han ofte besøk av fetter eller onkel, de koser seg med ting jeg lager for dem. Anonymkode: fa87a...29e Dersom du er seriøs, lurer jeg på hvordan du har det ellers, dette må jo være en mann fra landsbyene. Vil han du skal bruke hijab? Hva gjør han dersom du ikke fullfører den listen? Hvordan traff dere hverandre? Anonymkode: 08da5...453
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #21 Skrevet 9. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde det var vanlig jeg, gjør alt av husoppgaver samt unger. Han jobber som taxikjører og har lange dager og netter. Når han er hjemme får han ofte besøk av fetter eller onkel, de koser seg med ting jeg lager for dem. Anonymkode: fa87a...29e Det er ikke vanlig å være hushjelp og tjener nei Anonymkode: 94521...593
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #22 Skrevet 9. august 2017 Hi her.. Nei han lager mat 2ganger i uken, jeg tar oppvask ellers må jeg spørre han om hjelp eller mase for at han skal gidde å bidra. Vi har tre barn så det er jo klart det blir mye når jeg må rydde og vaske, følge barn, lekser, mate, legge, fikse bil, hage, klær, oppvask, osv osv. Han er også mye hos sin familie så er litt smålei... Anonymkode: 9f791...7da
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #23 Skrevet 9. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hi her.. Nei han lager mat 2ganger i uken, jeg tar oppvask ellers må jeg spørre han om hjelp eller mase for at han skal gidde å bidra. Vi har tre barn så det er jo klart det blir mye når jeg må rydde og vaske, følge barn, lekser, mate, legge, fikse bil, hage, klær, oppvask, osv osv. Han er også mye hos sin familie så er litt smålei... Anonymkode: 9f791...7da Si at dere bytter oppgaver en uke. Du lager mat to ganger den uken - og så har du en liste over ting du gjør hver dag og hele uken som han må gjøre. Etter den uken setter dere dere ned og fordeler 50/50. Men helt ærlig - hvorfor gidder du være tjener for mannen? Jeg hadde ikke gjort det. Men han har jo ingen grunn til å gjøre noe når du gjør alt. Og du har tydeligvis gjort alt i årevis siden du likevel har valgt å få tre barn med denne utnyttende mannen... Anonymkode: 2b2a6...992
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #24 Skrevet 9. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dersom du er seriøs, lurer jeg på hvordan du har det ellers, dette må jo være en mann fra landsbyene. Vil han du skal bruke hijab? Hva gjør han dersom du ikke fullfører den listen? Hvordan traff dere hverandre? Anonymkode: 08da5...453 Han er litt frem og tilbake på akkurat dette med hijab, i helgen ville han at jeg gikk mer eller mindre naken hjemme og serverte fetteren hans. Syntes det var litt rart, men gjorde som han sa jeg traff han engang jeg skulle hjem fra byen i drosje. Han kom seg inn i leiligheten min når han var ferdig på jobb. Det skremte meg litt, men vi fant tonen og jeg har alltid vært alene så var koselig med selskap Anonymkode: fa87a...29e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2017 #25 Skrevet 9. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er litt frem og tilbake på akkurat dette med hijab, i helgen ville han at jeg gikk mer eller mindre naken hjemme og serverte fetteren hans. Syntes det var litt rart, men gjorde som han sa jeg traff han engang jeg skulle hjem fra byen i drosje. Han kom seg inn i leiligheten min når han var ferdig på jobb. Det skremte meg litt, men vi fant tonen og jeg har alltid vært alene så var koselig med selskap Anonymkode: fa87a...29e Haha! 😂 Dagens.... Du er morsom, den skal du ha ;-) Anonymkode: da93e...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå