Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #26 Skrevet 8. august 2017 Her er realiteten: du dater en fyr, og hadde avtale om å feire bursdagen hans. Han avlyser for å være sammen med eksens familie, og slin det ser ut er ikke planen at barna hans skal være der. Sorry altså, men her tok den mannen et valg. Det er jo lov å se for seg hvordan dette ser ut for den andre da. Jeg ville sagt kjør på om eksem hans inviterte med barna til stede, men foreldrene til eksen og bare dem? Hvorfor vil han heller det enn å møte deg? Dette er tafatt fra hans side. Ekssvigers må også forstå at på hans bursdag kan det hende det finnes en ny dame som han vil feire med (så lenge det ikke går på bekostning av barna da.) Jeg hadde ikke giddet å bli skuffet. Jeg hadde tatt med enten ei god venninne eller gått på date med en annen dersom dere ikke er "eksklusive " enda (er dete eksklusive er det IKKE bra løsning....). Det bordet hadde ihvertfall ikke blitt avbestillt. Anonymkode: ef83e...d58
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #27 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er realiteten: du dater en fyr, og hadde avtale om å feire bursdagen hans. Han avlyser for å være sammen med eksens familie, og slin det ser ut er ikke planen at barna hans skal være der. Sorry altså, men her tok den mannen et valg. Det er jo lov å se for seg hvordan dette ser ut for den andre da. Jeg ville sagt kjør på om eksem hans inviterte med barna til stede, men foreldrene til eksen og bare dem? Hvorfor vil han heller det enn å møte deg? Dette er tafatt fra hans side. Ekssvigers må også forstå at på hans bursdag kan det hende det finnes en ny dame som han vil feire med (så lenge det ikke går på bekostning av barna da.) Jeg hadde ikke giddet å bli skuffet. Jeg hadde tatt med enten ei god venninne eller gått på date med en annen dersom dere ikke er "eksklusive " enda (er dete eksklusive er det IKKE bra løsning....). Det bordet hadde ihvertfall ikke blitt avbestillt. Anonymkode: ef83e...d58 Enig med denne. Jeg hadde nok vurdert om han var verd det eller heller satser videre på en annen Anonymkode: 0a069...bdd
Fandens Oldemor Skrevet 8. august 2017 #28 Skrevet 8. august 2017 Skriv det på kontoen for "ting som kan skje når et forhold er helt nytt".
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #29 Skrevet 8. august 2017 Ja kanskje han ikke er verdt det, kunne foreslått å møtes senere eller noe.. Kanskje jeg må tenke meg om her nå Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #30 Skrevet 8. august 2017 Han savner sikkert familien til sin x. Selv om det er slutt betyr ikke det at han må løsrive seg fra tidligere familie. Det er sikkert viktig for han å fortsatt ha en god relasjon til de. Skjønner du er skuffet, men her bør du vise forståelse. Anonymkode: 72e87...ae8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #31 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fornærmet pga at han er blitt innvitert på overraskelse middag?? Er du 4 år og i trassalderen eller?? Det normale hadde vært å bli glad på hans vegne! Anonymkode: cb64c...4de Det normale er at kjæresten hadde sagt at jeg har allerede planer, men jeg blir gjerne med en annen gang. Hi og han hadde planer først, og han velger å dumpe de planene når han får tilbud om noe annet. Hadde jeg vært hi hadde jeg ikke brukt mer tid på en mann som så lett kan droppe planer med henne. Anonymkode: c6225...8a4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #32 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: nei har jo ikke fortjent noe gave når ikke du får viljen din hele tiden.. Anonymkode: cb64c...4de Hva pokker er det som feiler visse surkjerringer her inne. Det er bare her inne det finnes så rare meninger. Hi, du har veldig lov til å være skuffet. Han tar i mot et annet tilbud, og det synes jeg er dårlig og merkelig gjort. Han velger eksen i stedet for den nye kjæresten, og flere her synes at det er helt greit Anonymkode: e6aed...fb2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #33 Skrevet 8. august 2017 Jeg skjønner at du er skuffet, men om dere bare dater litt og forholdet er veldig ferskt et kanskje en invitasjon fra den eneste familien han har mye verdt for han? Men det normale ville jo vært å unnskylde og forklare seg og be pent om at deres avtale kan flyttes til helga eller noe Anonymkode: 1d951...c0a
*Miss Marple* Skrevet 8. august 2017 #34 Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde blitt både sint og trist. Man avlyser ikke en avtale fordi noe annet dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #35 Skrevet 8. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjæresten min / eller holder på å bli sammen da, har bursdag imorgen og vi hadde planer om at jeg skulle få ta han med ut på middag, jeg har kjøpt en liten gave også. Så da fikk jeg en telefon nå om at hans eks sin familie (hun bor ikke her men han har godt forhold til henne selv om eksen er gift på nytt) har overrasket han med å invitere han på middag osv, så jeg er utrolig skuffet han har valgt å gå dit istedenfor med meg.. Eller overreagerer jeg at jeg blir skuffet over dette? Anonymkode: 88a7b...15e Haha, det er ikke normalt nei. Om du holder på å få deg ny kjæreste, så går du heller ut med henne enn med x-en. Ikke noe å lure på det altså. (Med mindre de har barn sammen, som noen andre her skrev.) Anonymkode: 48dec...31c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #36 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva pokker er det som feiler visse surkjerringer her inne. Det er bare her inne det finnes så rare meninger. Hi, du har veldig lov til å være skuffet. Han tar i mot et annet tilbud, og det synes jeg er dårlig og merkelig gjort. Han velger eksen i stedet for den nye kjæresten, og flere her synes at det er helt greit Anonymkode: e6aed...fb2 Det er så mange skrudde damer på dette forumet 🙈 Anonymkode: 48dec...31c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #37 Skrevet 8. august 2017 Skjønner veldig godt at du er skuffa, HI. Det hadde jeg også vært. Og jeg hadde nok prøvd å fortelle han det neste gang dere møtes... Anonymkode: 3d6be...cb5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #38 Skrevet 8. august 2017 Her mener jeg mannen sender et tydelig signal til deg, Hi. Han er ikke like involvert i deg som det du tror dere er. Hvis han hadde vært det ville han fortalt sine EKSsvigerforeldre at han satte veldig pris på at de ville gjøre det for ham, men at han allerede var bedt ut på middag i morgen på bursdagen sin og har takket ja til det. Så kunne han/de foreslått å møtes dagen etter hvis de ønsket å feire ham også. Men denne mannen velger å takke ja til EKSsvigerforeldrene uten å nevne at han har en avtale fra før. Og han velger å ikke en gang beklage seg til deg, HI. Det vil si, han har få tanker om hva du føler når han først sier han vil være sammen med deg på bursdagen sin, og han bare dumper han dine/deres planer så enkelt. Jeg har stor forståelse for at hans ekssvigerfamilie kan være viktig for ham, spesielt siden han ikke har annen familie der dere bor. Men om han er seriøs med deg så dropper han ikke avtaler med deg for sin ekssvigerforeldre. I hvert fall ikke da uten å beklage og helst forklare at det er fordi de har betydd og betyr mye for ham fordi han ikke har annen familie der. Om forholdet til hans ekssvigerforeldre er så godt som det kan virke som, da ville nok de ha blitt glade for å høre at han har truffet en ny dame. Men han velger å ikke fortelle om deg. Han velger å bryte avtaler med deg. Han velger andre fremfor deg. Og han gjør det uten en liten beklagelse en gang. Jeg hadde tatt dette som et veldig tydelig signal om at jeg ikke burde ta dette forholdet seriøst - for han gjør det ikke. Anonymkode: 3a2fc...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #39 Skrevet 8. august 2017 Så mange spesielle svar du har fått. Jeg hadde blitt skuffet! Anonymkode: ba903...aa2
prekæs Skrevet 8. august 2017 #40 Skrevet 8. august 2017 Har du ikke en kjekk eks du kan ta med ut å spise da? for ille å avbestille og kjæresten din har jo lagt lista for prioriteringer, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #41 Skrevet 8. august 2017 Han har fortalt familien sin, eksen sin familie vet jeg ikke.. Men han har vist fram bilde av oss og er tydeligvis veldig stolt over oss, jeg er også gravid og han er ikke faren så det er litt spesielt egentlig, vi går nå ofte ut og spiser sammen og jeg tilbød med å spandere på middagen da han var litt blakk, så det kan jo være at han synes han sparte meg for den middagen (han liker å betale) ellers så er jeg skuffet men jeg vet ikke om det gjentar seg så bør jeg være obs også tenker jeg nå at jeg skal være litt forsiktig med å falle for en som kanskje ikke er flink å holde avtaler Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #42 Skrevet 8. august 2017 Han velger eksen sin familie foran deg? Hadde blitt drit skuffa og må ærlig si at jeg hadde vurdert om dette var en jeg gadd å bruke mer tid på. Hva er det for en fjott? Anonymkode: 6929b...17b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #43 Skrevet 8. august 2017 Ja de hadde visst kake og hele pakken til han ... Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #44 Skrevet 8. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han har fortalt familien sin, eksen sin familie vet jeg ikke.. Men han har vist fram bilde av oss og er tydeligvis veldig stolt over oss, jeg er også gravid og han er ikke faren så det er litt spesielt egentlig, vi går nå ofte ut og spiser sammen og jeg tilbød med å spandere på middagen da han var litt blakk, så det kan jo være at han synes han sparte meg for den middagen (han liker å betale) ellers så er jeg skuffet men jeg vet ikke om det gjentar seg så bør jeg være obs også tenker jeg nå at jeg skal være litt forsiktig med å falle for en som kanskje ikke er flink å holde avtaler Anonymkode: 88a7b...15e Jeg har svart over her et sted. Det at du er gravid med en annen mann kan selvfølgelig gjøre at han synes det er vanskeligere å fortelle ekssvigerforeldrene om deg. Det kan være forståelig, for han vil helt sikkert få høre en del velmente advarsler om akkurat det. Likevel, det unnskylder IKKE at han avlyser avtalen med deg og på den måten han gjorde. Det viser trolig som jeg skrev over her at han er mindre i dette forholdet enn det du er. Eller i hvert fall at han mener det er mindre viktig å ta hensyn til dine følelser enn hans ekssvigerforeldres. Ta ting veldig rolig med denne mannen, for det han gjorde virker ikke som en mann som er spesielt moden følelsesmessig, etter min mening. Anonymkode: 3a2fc...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #45 Skrevet 8. august 2017 At eksen sine foreldre liker han godt viser jo på en måte at han er en bra mann eller ? Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #46 Skrevet 8. august 2017 Rart han ikke inviterte deg med på middagen han skal i til sin xfam... Anonymkode: 843c3...dcd
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #47 Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde nok aldri blitt med til familien uansett ikke så tidlig heller .... Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #48 Skrevet 8. august 2017 Jeg hadde blitt skuffa! Veldig sært! Anonymkode: f8c21...69b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #49 Skrevet 8. august 2017 Hva hadde dere gjort da ? Latt det gå og ikke tatt kontakt? Anonymkode: 88a7b...15e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2017 #50 Skrevet 8. august 2017 For en tafatt dust!!! Man avlyser selvsagt ikke avtaler man har sagt ja til. Jeg hadde ikke giddet å være så forståelsesfull som du! Hadde det vært meg hadde jeg sagt tydelig ifra at jeg var skuffet over at han brøt en avtale vi hadde! Anonymkode: d5bc8...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå