Gå til innhold

Utrolig skuffet, kjæresten har bursdag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min / eller holder på å bli sammen da, har bursdag imorgen og vi hadde planer om at jeg skulle få ta han med ut på middag, jeg har kjøpt en liten gave også. Så da fikk jeg en telefon nå om at hans eks sin familie (hun bor ikke her men han har godt forhold til henne selv om eksen er gift på nytt) har overrasket han med å invitere han på middag osv, så jeg er utrolig skuffet han har valgt å gå dit istedenfor med meg.. Eller overreagerer jeg at jeg blir skuffet over dette?

Anonymkode: 88a7b...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt av an på om det er barn i bildet eller ikke 

Har han barn med denne eksen som skal være med på middagen et valget hans selvsagt når forholdet deres er helt nytt 

Anonymkode: 1d951...c0a

Skrevet

Når de er dratt lange veier for å innvitere han på middag som en overraskelse så er det selvsagt at han må kunne gå på den uten at du skal sutre som en baby!

Anonymkode: cb64c...4de

Skrevet

Nei jeg mente at familien bor i samme by men ikke eksen... Så det er det.. sutrer ikke, vet ikke om jeg skal bli litt fornærmet eller ikke :P

Skrevet

Ja det er barn i bildet, men barnet vil da ikke være der.. for hun bor ikke her.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg mente at familien bor i samme by men ikke eksen... Så det er det.. sutrer ikke, vet ikke om jeg skal bli litt fornærmet eller ikke :P

Fornærmet pga at han er blitt innvitert på overraskelse middag?? Er du 4 år og i trassalderen eller??

Det normale hadde vært å bli glad på hans vegne!

Skrevet

Åh, så han skal på middag til ekssvigermor, men eksen og barna kommer ikke til å være der? 

Sikker på at de ikke vil overaske han med at barna har kommet til bestemor noen dager da? 

Anonymkode: 1d951...c0a

Skrevet

Okei da så .. ja jeg hadde bestilt bord og alt men jeg får bare avlyse :) Kanskje dumt av meg å bli fornærmet ja.. 

Skrevet

Jeg hadde også blitt skuffet, lett! :/

Anonymkode: 25daa...fc8

Skrevet

Huff ja det er slitsomt å ringe å avbestille ett bord,du burde fått en medalje for alt det strevet!

Skrevet

Forstår jeg deg rett når du sier at du har invitert han på middag og han har takket ja, men så har han fått en invitasjon i etterkant som han heller takker ja til? Ja, det synes jeg er dårlig gjort av han. 

Anonymkode: 82ad5...4c2

Skrevet

Ja det stemmer, han avlyser vår middag... Men ja han tør vel ikke å si nei til de da de sikkert har gjort en stor sak ut av det..

Skrevet

Haha. Sure DIB damer på sitt beste. Du får utrolig mange surfitte svar hi. 

Selvsagt er det lov å bli skuffet. Hvis dere har en avtale og han avlyser den i siste øyeblikk for å spise middag med eksens familie. Og synes helt ærlig han sender helt feil signaler. Åpenbart er det en stund siden han var sammen med eksen siden hun er gift på ny. Det er naturlig å gradvis løsrive seg litt fra ekssvigerfamilie altså. 

Når han velger de og dropper en eksisterende avtale med deg, han er nok ikke tilstrekkelig interessert i deg. 

Når jeg er nyforelsket kan kun sykdom i nær familie ødelegge en avtale med daten min. 

Anonymkode: 77b2c...b54

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet og følt meg lite spesiell!

Anonymkode: a1316...733

Skrevet

jaja tenkte gi han gaven også men det blir vel ikke noe av da... skuffet ja..

Skrevet

nei har jo ikke fortjent noe gave når ikke du får viljen din hele tiden..

Skrevet

Jeg mente bare at vi ikke kommer til å møtes i morgen da, helt unødvendig å vri på det jeg sier :)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

nei har jo ikke fortjent noe gave når ikke du får viljen din hele tiden..

Vet ikke om jeg bare skal skrive ? her eller hva jeg skal. Viljen hele tiden? Trodde en avtale var en avtale jeg. Tydeligvis ikke i din verden. 

Anonymkode: baf04...ff9

Skrevet

Jeg har bare svart til han at det var fint gjort av dem og at han får det fint. enkelt og greit. skuffet er jeg så føler meg lite spesiell nå..

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff ja det er slitsomt å ringe å avbestille ett bord,du burde fått en medalje for alt det strevet!

Er da ingen grunn til å svare så hurpete!

Anonymkode: 4dbbb...24b

Skrevet

Se bort i fra de surmaga svarene du har fått her HI - det er helt innafor å føle seg skuffet!!!

Anonymkode: 50232...5b4

Skrevet

Ikke engang beklaget han, bare sånn opps som om han ikke hadde noe valg. Mener som noen skrev her, at det er naturlig å løsrive seg litt fra eksens familie men han har ikke familie her så det kanskje blir sånn at de er de nærmeste han har..

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig lei meg jeg. Syns virkelig du står over en ex sin familie altså 😒

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke engang beklaget han, bare sånn opps som om han ikke hadde noe valg. Mener som noen skrev her, at det er naturlig å løsrive seg litt fra eksens familie men han har ikke familie her så det kanskje blir sånn at de er de nærmeste han har..

Så tankeløst! Jeg hadde sagt hva jeg mente til ham jeg neste gang dere møtes. Hadde ikke brydd meg om å si noe nå før middagen, men latt ham forstå hvor skuffende og feil dette ble.

Skrevet

Ja var usikker på om jeg skulle si noe tilbake, men jeg har gjort det nå så får bare la være å si noe mer... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...