Gå til innhold

Medstudent blitt sammen med 10-år yngre mann

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Fugit skrev:

Jeg har GJORT DET!!! Der blir kjærlighetslivet til to medstudenter kommentert, og HI lurer på hva h*n skal mene om saken. Jeg påpeker ikke at det er galt eller riktig å mene det ene eller andre, men ser ikke hvorfor HI anser at det er relevant hva h*n mener om saken i det det heletatt. 

Jeg skriver jo at dette er et gammelt kjønnsrollesyn jeg nå har fått ut av hodet og at jeg er flau over å ha tenkt negativt om dette i det hele tatt. Og så bare fortsetter dere å skrive sånn som dette🙄

Anonymkode: 07d1c...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skriver jo at dette er et gammelt kjønnsrollesyn jeg nå har fått ut av hodet og at jeg er flau over å ha tenkt negativt om dette i det hele tatt. Og så bare fortsetter dere å skrive sånn som dette🙄

Og mitt argument dreier seg ikke om at du evt rotet deg inn i gamle kjønnsrollemønster-ideer, men at du mente at det var relevant at du hadde en mening om saken i det heletatt. 

Skrevet
1 minutt siden, Fugit skrev:

Og mitt argument dreier seg ikke om at du evt rotet deg inn i gamle kjønnsrollemønster-ideer, men at du mente at det var relevant at du hadde en mening om saken i det heletatt. 

HAR DU PROBLEMER MED LESEFORSTÅELSEN DIN? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

🙄 Du er jo ikke et hakk bedre.. Har du i det hele tatt lest innlegget?

Ja, det har jeg. Og forstår ikke nyskjerrihetstrangen du har til andre personers valg.

-og jada, fikk med deg ropingen din om at du tror vi som mener dette ikke forstår hva du mener pga dine fordommer som nå er bedre etc... Fortsatt like oppgitt over at det skal menes noe om andres kjærlighetsliv. 

Skrevet
5 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Ja, det har jeg. Og forstår ikke nyskjerrihetstrangen du har til andre personers valg.

-og jada, fikk med deg ropingen din om at du tror vi som mener dette ikke forstår hva du mener pga dine fordommer som nå er bedre etc... Fortsatt like oppgitt over at det skal menes noe om andres kjærlighetsliv. 

Hehe. OK! 👍

Skrevet

ikke så uvanlig vel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...