Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #1 Skrevet 4. august 2017 To av medstudentene har i løpet av sommeren blitt sammen. De har flørtet mye på skolen, og nå er det offisielt. Han er på min alder, 26 år og hun er 36 år. Vet ikke hva jeg skal synes om det? Litt rart eller? Nei, jeg er ikke sjalu, har kjæreste Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #2 Skrevet 4. august 2017 Hvorfor er det rart? Anonymkode: caa9e...85f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #3 Skrevet 4. august 2017 Hadde de vært 16 og 26 hadde det vært litt rart, men ikke dette? Anonymkode: fa1da...77a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #4 Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det rart? Anonymkode: caa9e...85f Kanskje litt uvant at mannen er så mange år yngre? Vet ikke.. Det virker iallfall som om de liker hverandre da. Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #5 Skrevet 4. august 2017 Så fordomsfull du er! Naboene er 40 (han) og 55 (hun) og har vært sammen i over 15 år. De møter slike snerper som deg stadig vekk, og det er faktisk en belastning. Anonymkode: 93ec4...0e8
sug lut Skrevet 4. august 2017 #6 Skrevet 4. august 2017 Så lenge han er en mann og ikke en gutt er det ikke noe problem, er det vel?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #7 Skrevet 4. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så fordomsfull du er! Naboene er 40 (han) og 55 (hun) og har vært sammen i over 15 år. De møter slike snerper som deg stadig vekk, og det er faktisk en belastning. Anonymkode: 93ec4...0e8 Jeg bare lurte. Syns det er fint de har funnet hverandre. Skal riste av meg "det er litt rart"-følelsen før skolestart. Du har nok rett... :/ Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #8 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg bare lurte. Syns det er fint de har funnet hverandre. Skal riste av meg "det er litt rart"-følelsen før skolestart. Du har nok rett... :/ Anonymkode: 07d1c...423 Og dette har jo mye med gammeldagse kjønnsroller å gjøre, noe jeg hater! Det hadde ikke vært noen som hadde tenkt det var rart hadde det vært omvendt. Så fy meg! Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #9 Skrevet 4. august 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: To av medstudentene har i løpet av sommeren blitt sammen. De har flørtet mye på skolen, og nå er det offisielt. Han er på min alder, 26 år og hun er 36 år. Vet ikke hva jeg skal synes om det? Litt rart eller? Nei, jeg er ikke sjalu, har kjæreste Anonymkode: 07d1c...423 Må du mene eller synes noe som helst om det, da? Er jo tydelig at de har likt hverandre, og nå har de altså funnet sammen. Synes det høres koselig ut, jeg Anonymkode: 00701...0bb
gale damen Skrevet 4. august 2017 #10 Skrevet 4. august 2017 Pass dine egne saker. Jeg tenker at du ikke hadde reagert hvis han var eldst.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #11 Skrevet 4. august 2017 Min bestemor var 10 år eldre enn min bestefar, og min mann er 8 år yngre enn meg. For oss er det helt naturlig og vi merker ikke aldersforskjellen. Anonymkode: e6aa8...a02
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #12 Skrevet 4. august 2017 Hadde du reagert på aldersforskjellen om han hadde vært eldst? Anonymkode: cb1a5...35f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #13 Skrevet 4. august 2017 Og du er 14 selv eller? Anonymkode: 3f833...2cc
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #14 Skrevet 4. august 2017 Dere trenger ikke være ekle. Jeg har allerede innrømt at dette er en gammelt kjønnsrollegreie jeg skal plukke av meg. Jeg syns det var helt idiotisk av meg å reagere på denne måten, skal aldri gjenta seg Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #15 Skrevet 4. august 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere trenger ikke være ekle. Jeg har allerede innrømt at dette er en gammelt kjønnsrollegreie jeg skal plukke av meg. Jeg syns det var helt idiotisk av meg å reagere på denne måten, skal aldri gjenta seg Anonymkode: 07d1c...423 Du er ikke alene. Regner med at det er mange her inne som mener det samme som deg, men som ikke har svart Personlig så legger jeg jo bedre merke til en aldersforskjell den veien, men jeg mener ikke noe om det. Jeg lar meg også provosere at det er slik i samfunnet i dag, at jeg faktisk reagerer. Statistisk sett dør menn før kvinner.. så det hadde vært naturlig med en aldersforskjell der kvinnen er eldst. Men så har vi fruktbarheten da, som tilsier at menn kan bli fedre hele livet, og kvinnens sjanser til å bli mødre minsker fra en gang i tjueåra. Derfor er en aldersforskjell hvor kvinnen er eldst biologisk sett upraktisk. I dag er det dessverre slik at det ikke er den biologiske klokka som gjør det oppsiktsvekkende, men det faktum at samfunnet dyrker unge kvinner. menn blir distingverte og klar for runde nummer to med en ung snerten kjæreste - kvinner blir gamle. Og det gjør meg forbanna Anonymkode: caa9e...85f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #16 Skrevet 4. august 2017 De som har sånne holdninger, og sprer dem, er en belastning for alle som ikke følger A4-mønsteret. Sosial gapestokk anno 2017. Anonymkode: b4250...b40
*Miss Marple* Skrevet 4. august 2017 #17 Skrevet 4. august 2017 Hvorfor trenger du å tenke noe som helst om det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #18 Skrevet 4. august 2017 Nå har jeg gratulert de ;D ❤️ Anonymkode: 07d1c...423
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #19 Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde de vært 16 og 26 hadde det vært litt rart, men ikke dette? Anonymkode: fa1da...77a Samme tenkte jeg ! Anonymkode: 2dc43...991
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #20 Skrevet 4. august 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det virker iallfall som om de liker hverandre da. Ja.......det hadde vel vært litt rart om de ikke likte hverandre......... Anonymkode: 6707d...ce6
litekreativtbrukernavn Skrevet 4. august 2017 #21 Skrevet 4. august 2017 Hva er det å mene noe som helst om? Har du et veldig kjedelig liv sånn ellers?! Kanskje mer fokus på studiene og mindre på medstudentene hadde vært noe...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #22 Skrevet 4. august 2017 1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev: Hva er det å mene noe som helst om? Har du et veldig kjedelig liv sånn ellers?! Kanskje mer fokus på studiene og mindre på medstudentene hadde vært noe... 🙄 Du er jo ikke et hakk bedre.. Har du i det hele tatt lest innlegget? Anonymkode: 07d1c...423
Fugit Skrevet 4. august 2017 #23 Skrevet 4. august 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: To av medstudentene har i løpet av sommeren blitt sammen. De har flørtet mye på skolen, og nå er det offisielt. Han er på min alder, 26 år og hun er 36 år. Vet ikke hva jeg skal synes om det? Litt rart eller? Nei, jeg er ikke sjalu, har kjæreste Anonymkode: 07d1c...423 Hvorfor skal du synes noe om dette? Angår det deg i det heletatt? Om det er rart eller ikke er vel ikke opp til deg å avgjøre? Folk har så innmari behov for å mene noe om alt. Det er ikke noe du har noe med så lenge det ikke er søskena dine. Og da burde temaet strengt tatt være om de har det bra sammen, og ikke alderen...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #24 Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, Fugit skrev: Hvorfor skal du synes noe om dette? Angår det deg i det heletatt? Om det er rart eller ikke er vel ikke opp til deg å avgjøre? Folk har så innmari behov for å mene noe om alt. Det er ikke noe du har noe med så lenge det ikke er søskena dine. Og da burde temaet strengt tatt være om de har det bra sammen, og ikke alderen... 🙄 Les innlegget!!! Anonymkode: 07d1c...423
Fugit Skrevet 4. august 2017 #25 Skrevet 4. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 🙄 Les innlegget!!! Anonymkode: 07d1c...423 Jeg har GJORT DET!!! Der blir kjærlighetslivet til to medstudenter kommentert, og HI lurer på hva h*n skal mene om saken. Jeg påpeker ikke at det er galt eller riktig å mene det ene eller andre, men ser ikke hvorfor HI anser at det er relevant hva h*n mener om saken i det det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå