Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #26 Skrevet 4. august 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fantastisk hele veien. Jeg var veldig fornøyd. Du kan fint legge en voksi pose/lanmeskinnspose oppi sportsdelen. Anonymkode: 2cfe9...a49 Jeg er desverre ikke enig. Dette er faktisk min tredje high trek. (Må ha understell til windo bag). Men syns sportsdelen er vinglete og minner mer om et brett. Hi Anonymkode: f3809...0cd
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #27 Skrevet 4. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde Basson vogn for 11 år siden. Super vogn til tross for at trekket falmet litt den gangen. Bunnen på selve kurvdelen kunne settes opp i sittestilling og man kunne bruke selen fra sportsvogndelen og sette den på selve kurvdelen om ungen var aktiv. Vi har nå Emmaljunga Mondial Deluxe og den var rett og slett for kort i kurvdelen i forhold til Bassonen. Har Basson vogna på garasjen klar til bruk i barnehagen. God vogn selv så mange år etterpå. De hadde i sin tid Basson på barnevognhuset Rudo på Grønland. Anonymkode: 18394...335 Takk for tips Anonymkode: f3809...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå