Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #26 Skrevet 4. august 2017 Tror du har misforstått hi! Min på 11 år kan også bidra i voksene sine samtaler med mer kunnskap om enkelte ting enn hva jeg har, dog har ikke unger noe med å henge på de voksene 24/7 og din sønn har en han kan leke med, noe han bør lære seg å benytte seg av og sette pris på. Fornuftige besteforeldre! Anonymkode: 36ff9...c4f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #27 Skrevet 4. august 2017 Skjønner ikke helt reaksjonen til folk her jeg, står det noe om at ungen sitter å prater med voksne 24/7 da? Er jo en del besteforeldre i dag som er veldig egoistiske og uinteressert også. Ungene skal helst ikke høres. Selv har jeg en familie som er en smule ensporet. Samtalen spores alltid inn på politikk, hvor da selvfølgelig utlendinger og nav er fryktelige, klaging og syting. Akkurat da ville jeg funnet en samtale med en 7 åring, selv ikke en svært begavet sådan, som langt mer interessant enn enkelte diskusjoner som går på repeat blant de voksne. Anonymkode: d5d13...595
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #28 Skrevet 4. august 2017 På 3.8.2017 den 18.47, Anonym bruker skrev: Ikke glem at hun passer på å presisere at denne svakere og ordinære fetteren som bedriver primitiv lek er en slektning på farssiden. Anonymkode: 6a5ac...069 Dagens! 😂 Anonymkode: 85dd4...a89
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2017 #29 Skrevet 4. august 2017 Tydelig at han ene her er et skikkelig "syskjenbån på Gjøvik"...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #30 Skrevet 4. august 2017 Så bra at besteforeldrene viser ansvar og får gutten ut og i litt primitiv lek, slik barn skal, fremfor å sitte å høre på og av ryte de voksnes samtaler. Anonymkode: 89a45...888
Anonym bruker Skrevet 4. august 2017 #32 Skrevet 4. august 2017 Jeg var kvikk og smart som barn og likte MYE bedre å høre de voksne snakke enn å måtte leke med søskenbarm jeg bare syntes var rare eller noe sånt. Jeg kunne ikke fordra det. ser jeg at jeg ville være med de voksne pga foreldre som var mye utilgjengelige, samt at jeg følte lite mestring med søskenbarna. Følte meg dum og teit og rar. Jeg slet muligens ned de sosiale kodene blant barn, og unngikk dem. Idag kunne jeg ønske at jeg hadde fått mer oppmuntring fra mamma og pappa til å leke med dem, og at de kunne gitt meg litt tips og råd om hvordan jeg skulle fikse dette Anonymkode: e9cdb...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå