Gå til innhold

Hvor sinte hadde dere bitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for noen kjærringer det er her inne! Har dere aldri hatt det gøy med venninner og glemt tiden?? Når man drikker og har det gøy med venner så flyr tiden fort, plutselig er det tidlig morgen. Spesielt etter man får barn så er det ikke like ofte man er ute, men har det desto morsommere. Har skjedd meg flere ganger og heldigvis har ikke mannen blitt sur for det! Vær glad mannen din har kompiser. 

Anonymkode: e7830...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for noen kjærringer det er her inne! Har dere aldri hatt det gøy med venninner og glemt tiden?? Når man drikker og har det gøy med venner så flyr tiden fort, plutselig er det tidlig morgen. Spesielt etter man får barn så er det ikke like ofte man er ute, men har det desto morsommere. Har skjedd meg flere ganger og heldigvis har ikke mannen blitt sur for det! Vær glad mannen din har kompiser. 

Anonymkode: e7830...843

Vet du hva? Jeg kan ha det gøy og feste samtidig som jeg greier å huske tiden, evt å ringe og si ifra at jeg blir senere. Å forvente det av en partner er faktisk ikke å "ødelegge", være kontrollerende eller kjip. Man forventer  are at partner er et voksent menneske som husker på sitt ansvar og avtaler. Er det så innmari vanskelig? Hva er det med dagens småbarnsforeldre som MÅ feste, glemme tiden, leve uavhengig og får spader om noen forventer noe av dem? "Å nei, jeg mister min individuelle frihet. Du kveler meg med å forvente at jeg husker å si ifra at jeg blir 8 timer lenger borte enn planlagt. Jeg FORTJENER å ha det gøy!". 

Anonymkode: de89d...32e

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for noen kjærringer det er her inne! Har dere aldri hatt det gøy med venninner og glemt tiden?? Når man drikker og har det gøy med venner så flyr tiden fort, plutselig er det tidlig morgen. Spesielt etter man får barn så er det ikke like ofte man er ute, men har det desto morsommere. Har skjedd meg flere ganger og heldigvis har ikke mannen blitt sur for det! Vær glad mannen din har kompiser. 

Anonymkode: e7830...843

Jeg har hatt det mye gøy etter jeg fikk barn. Ikke ved en eneste anledning har jeg hatt behovet for å drikke meg drita eller forsvinne i noen timer.  Ikke har jeg vært utro heller.

Anonymkode: a5612...fa1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt det mye gøy etter jeg fikk barn. Ikke ved en eneste anledning har jeg hatt behovet for å drikke meg drita eller forsvinne i noen timer.  Ikke har jeg vært utro heller.

Anonymkode: a5612...fa1

Har ikke vært utro jeg heller, men når jeg og venninnene mine endelig får til å treffes går skravla fort og man kan fort glemme tiden. 

Anonymkode: e7830...843

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke vært utro jeg heller, men når jeg og venninnene mine endelig får til å treffes går skravla fort og man kan fort glemme tiden. 

Anonymkode: e7830...843

Her har jeg voksne venninner som ikke trenger å bli fulle for å ha det morsomt.

Anonymkode: a5612...fa1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her har jeg voksne venninner som ikke trenger å bli fulle for å ha det morsomt.

Anonymkode: a5612...fa1

Trenger heller ikke være fulle for at timene flyr da. 

Anonymkode: e7830...843

Skrevet

Her fikk du mange rare svar HI. I min verden og i mitt forhold er det overhodet ikke greit at "en tur til en kompis" blir til "full bytur, hjemme neste morgen, drita full". 

Vi er voksne mennesker i et forhold, vi holder avtaler med hverandre, og snakker sammen om planer og avtaler endres. Det er IKKE greit at min mann bryter avtaler, lar meg være bekymret og sove dårlig en hel natt, og tar som en selvfølge at jeg avlaster ham med husarbeid og aktivisering av barna dagen etter. Det er heller ikke greit at mannen raver full/bakfull rundt i huset neste formiddag mens barna er våkne, og får med seg diskusjonen mellom foreldrene. I tillegg har HI sin mann tidligere vært utro. Da burde terskelen hans for å skape usikkerhet hos henne være ennå høyere.

Tydeligvis masse damer her som synes det er helt greit at mennene deres når de selv ønsker det drikker seg fra sans og samling og er fraværende hele natta, uten å verken informere eller avtale med kona, og deretter tar det som en selvfølge at hun stiller opp som hushjelp og barnepasser mens han sover ut rusen neste dag. Eventuelle planer for neste dag melder man seg ut av uten forvarsel.... Denne typen forhold synes merkelig nok å være vanlig på DIB. Jeg hadde heller blitt alenemor, men hver sin smak!

Anonymkode: 0d2ec...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...